نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل به نوک بینی و مزایای آن

>> تزریق ژل به نوک بینی

تزریق ژل به نوک بینی با استفاده از روش های مناسبی که توسط متخصصان این امر رایج می باشد صورت می گیرد. این تزریق به دلایل مختلفی برای نوک بینی انجام پذیر است و در ترمیم و بازسازی نوک بینی برای زیبایی بیشتر تاثیر بسزایی دارد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش های مختلفی برای زیباسازی و تغییر فرم بینی غیر از روش جراحی بینی وجود دارد که تزریق ژل را می توان یکی از رایج ترین روش های غیر جراحی به شمار آورد. تزریق ژل برای بینی های افتاده و بینی هایی که دارای برآمدگی و قوز می باشند می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

  تزریق ژل به نوک بینی

  در ترمیم این ناحیه از صورت برای رفع عدم تقارن موجود و مشاهده شده روی بینی و اصلاح نوک بینی نیز می توان از تزریق ژل استفاده کرد. زمانی که نوک بینی فردی افتادگی پیدا کرده باشد و یا به دلایل مختلف مانند وارد شدن ضربه به بینی فرم آن تغییر پیدا کرده باشد با تزریق مقدار مشخصی از ژل که توسط پزشک تعیین می شود می توان فرم بینی را اصلاح کرد و فرمی زیباتر را در بینی به وجود آورد.   تزریق ژل به نوک بینی   با توجه به این که نوع ژل و میزان تزریق ژل برای نوک بینی های افتاده در شکل نهایی بینی تاثیر مستقیم دارد بهتر است بیمار به پزشک و متخصصین مجربی که در این زمینه تجربه کافی دارند مراجعه کند. اگر تزریق ژل بینی توسط متخصصین با تجربه انجام شود میزان تزریق و نوع و محل تزریق به درستی انتخاب می شود و حجم مناسبی برای نوک بینی جهت رفع ایرادات موجود ایجاد می کند که با سایر اجزای صورت نیز تناسب داشته باشد. تزریق ژل به نوک بینی با بی حسی انجام می شود و در واقع ژل های تزریقی نیز حاوی مواد بی حس کننده می باشند در نتیجه به هنگام تزریق فرد احساس درد نخواهد داشت و می تواند تزریق را به راحتی تحمل کند.  

>> موارد مورد توجه در تزریق ژل به نوک بینی

عوارض جانبی پس از تزریق ژل به نوک بینی شامل خون مردگی و تورم بر روی پوست بینی می باشد که به صورت موقت است و پس از تزریق تا چند ساعت بر روی پوست بینی دیده می شود. همچنین برای چند روز بینی به لمس حساس می باشد اما این شرایط موقتی بوده و پس از گذشت چند روز از تزریق برطرف خواهد شد و فرد احساس ناراحتی در این ناحیه نخواهد داشت. ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر یک دارای ویژگی ها و عوارض مخصوص به خود هستند و از مواد مختلفی تشکیل شده اند به همین دلیل هر نوع ژل تزریقی برای نواحی خاصی از بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد و میزان تزریق و نحوه تزریق آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. پس از تزریق ژل به نوک بینی نیاز است تا بیمار نکات مختلفی را رعایت کند تا به نتیجه مطلوب برسد. مهم ترین مراقبت های بعد از تزریق ژل به نوک بینی که که بر عهده بیمار می باشد شامل موارد زیر است : 1- پس از تزریق ژل به بینی بیمار باید تا مدتی از خوابیدن بر روی صورت خود خودداری کند و به بینی فشار وارد نکند. 2- از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و نور آفتاب پرهیز کند. 3- پس از تزریق ژل به نوک بینی برای مدتی از انجام عمل های لیزری بینی خودداری کند زیرا استفاده از لیزر در مدتی که ژل به بینی تزریق شده است موجب ایجاد زخم و التهاب در بینی می گردد. 4- از به کار بردن مواد آرایشی بر روی ناحیه درمان شده خودداری کنید تا از این طریق مانع ایجاد عفونت در محل درمان شوید. تزریق ژل به نوک بینی با توجه به نوع ژل  ممکن است در یک جلسه انجام شود و یا جلسات بیشتری برای تزریق نیاز باشد که در صورت نیاز با تشخیص پزشک، اصلاحات جزئی بینی در جلسات بعد انجام می شود. یکی از مهم ترین مزیت های تزریق ژل به نوک بینی این است که نتیجه درمان و شکل نهایی بینی بلافاصله پس از درمان مشاهده می شود. میزان ماندگاری ژل های تزریقی که برای نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشد و با توجه به نام و نوع ژلی که برای تزریق استفاده می شود می تواند از یک سال تا دو سال و نیم ماندگاری داشته باشد.  

>> مزایای تزریق ژل به نوک بینی

از دیگر مزیت های انتخاب این روش تزریقی برای اصلاح نوک بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- پرداخت هزینه کمتر برای اصلاح فرم بینی: از مهم ترین مزیت های استفاده از روش غیر جراحی تزریق ژل به نوک بینی پرداخت هزینه کمتر برای درمان است و افرادی که به دلیل عدم توانایی مالی نمی توانند هزینه های عمل جراحی را پرداخت کنند می توانند از این روش درمانی با بهره مندی از نتایج مطلوب و دلخواه استفاده کنند. 2- نیمه ماندگار بودن نتایج حاصل از تزریق ژل به نوک بینی: زمانی که فرد برای جراحی بینی خود تردید دارد می تواند این روش نیمه ماندگار را انتخاب کند زیرا استفاده از روش تزریق ژل به نوک بینی برای مدت زمان محدودی ماندگاری دارد و پس از گذشت چند ماه بینی به حالت طبیعی باز می گردد. 3- تزریق ژل روشی غیر تهاجمی می باشد: تزریق ژل به نوک بینی بدون نیاز به عمل جراحی و تنها با چند سوزن به بینی انجام می شود و روشی غیر تهاجمی به شمار می رود. 4- پس از تزریق ژل به نوک بینی بیمار نیاز به ریکاوری ندارد: با استفاده از این روش درمانی بیمار نیازی به استراحت پس از تزریق ژل ندارد. همچنین بیمار می تواند پس از تزریق ژل فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهید. زمان تزریق ژل تنها کمی ورم در روز انجام تزریق وجود دارد که پس از مدت زمان کوتاهی این مشکل برطرف خواهد شد. هیالورونیک اسید یکی از موادی است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و موجب افزایش قابلیت ارتجاع پوست و افزایش حجم پوست می شود و ظاهری جوان و شاداب برای پوست ایجاد می کند. به همین دلیل برای ساخت ژل های پرکننده پوست از اسید هیالورونیک اسید استفاده می شود. ژل های ساخته شده از اسید هیالورونیک اسید تنها موردی می باشند که امکان بازگشت نتایج حاصل شده از درمان با آن وجود دارد. یکی از محدودیت های تزریق ژل برای نوک بینی این است که استفاده از این روش تنها حالت بینی را روتوش می کند و مدت اثرگذاری آن دائمی نیست. همچنین اشکالات اساسی بینی مانند بزرگ بودن بینی را نمی توان با استفاده از تزریق ژل اصلاح کرد و برای حل این مشکل باید روش های جراحی بینی را انتخاب کرد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل ضد چروک و مزایای آن

>> تزریق ژل ضد چروک

تزریق ژل ضد چروک یک روش موثر و کاربردی جهت از بین بردن چروک های صورت و بدن می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری که برای پوست شما به ارمغان می اورد دارای مزایای مطلوبی نیز هست. از این رو روش تزریق ژل ضد چرک طرفدارانت زیادی دارد که با آگاهی از نوع و روش تزریق اقدام به استفاده از آن می کنند تا نتایج دلخواه را بر روی پوست خود مشاهده کنند.

  تزریق ژل ضد چروک

  با پیر شدن پوست، کلاژن که کمک بزرگی برای شکل دهی به پوست می کند از بین می رود و بدین ترتیب چین و چروک های موجود بر روی پوست به شکل عمیق و گسترده تر دیده می شوند. عوامل مختلفی می توانند موجب چروک شدن پوست شوند که مهم ترین آنها شامل آلودگی هوا، سیگار کشیدن و استرس می باشد. با از دست رفتن حجم صورت، گونه ها به طور کلی به شکل افتاده در می آیند بنابراین با استفاده از تزریق ژل ضد چروک می توان پوستی صاف و شفاف را به فرد بازگرداند.   تزریق ژل ضد چروک

  در مواردی که بر روی پوست صورت چروک های عمیق ایجاد شده باشد می توان با استفاده از روش های غیر جراحی چروک های عمیق پوست را برطرف کرد. یکی از روش های غیر جراحی که به منظور رفع چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد تزریق ژل ضد چروک می باشد. برای تزریق ژل ضد چروک افراد بالغی که در امتداد خط ابروی خود و همین طور اطراف لب ها و چشم علائم پیری را مشاهده می کنند و افراد بزرگسالی که از نظر وضعیت جسمانی در سلامت کامل به سر می برند می توانند از کاربردهای تزریق ژل بهره مند شوند.

 

>> مزایای تزریق ژل ضد چروک

از مهم ترین مزیت های تزریق ژل ضد چروک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تزریق ژل روشی غیر تهاجمی می باشد که دوره ی بهبودی آن کوتاه است و افراد می توانند پس از تزریق ژل فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهند.
  2. با کاهش میزان چین و چروک های پوستی فرد چهره ای جذاب و زیباتر خواهد داشت.
  3. با پر شدن حجم از دست رفته صورت با استفاده از تزریق ژل فرد صورتی نرم و جوان خواهد داشت.

نحوه تزریق ژل ضد چروک بدین صورت است که این عمل به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی در مطب پزشک انجام می شود و با توجه به میزان تزریق بین 15 تا 20 دقیقه زمان نیاز دارد. هیالورونیک اسید مهم ترین گلیکوز آمینو گلیکان (یک قند طبیعی) در پوست می باشد که موجب انعطاف پذیری و قوام پوست می شود. وقتی این ماده به زیر پوست تزریق می گردد موجب حجیم شدن، نرم و هیدراته (آبدار) شدن پوست می شود. علاوه بر این هیالورونیک در رشد سلولی، عملکرد گیرنده های غشایی و چسبندگی نیز نقش مهمی دارد. زمانی که سن افراد بالا می رود هیالورونیک اسید موجود در پوست از بین می رود و موجب می شود تا چین و چروک های پوستی بر روی صورت نمایان شود. این مزایا موجب شده است تا هیالورونیک اسید به عنوان یک پرکننده پوستی مرغوب برای تزریق ژل مطرح شود و مورد استفاده قرار گیرد. تزریق ژل ضد چروک عوارض جانبی خاصی را ایجاد نمی کند فقط ممکن است پس از تزریق تورم خفیف، کبودی، قرمزی و درد خفیف ایجاد شود که در مدت زمان کوتاهی بین یک یا چند روز با استفاده از کمپرس سرد و داروهای ضد التهاب از بین می روند. میزان ماندگاری تزریق ژل ضد چروک با توجه به نوع ژل و میزان تزریق ژل متفاوت می باشد. مدت ماندگاری ژل تزریقی بین 6 تا 18 ماه متغیر است. مهم ترین مزیت ژل های تزریقی جدید نسبت به ژل های قدیمی این است که ژل های مرغوب جدید عوارض ژل های قدیمی را به صفر رسانده اند و امکان تغییر فرم حجم سازی را برای افراد امکان پذیر می کنند.

 

>> موارد مورد توجه در تزریق ژل ضد چروک

برای درمان چروک پوست با استفاده از روش تزریق ژل توصیه می شود به پزشک و متخصصین مجرب که در این زمینه از تجربه کافی برخوردار هستند مراجعه کنید تا این روش درمانی به بهترین نحو انجام گیرد و بتوانید به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید. حرکت عضلات صورت به هنگام خندیدن موجب ایجاد چین و چروک در پوست صورت شده و چروک هایی را ایجاد می کند که با نام خط خنده شناخته می شود. با گذشت زمان و افزایش سن چروک های پوست که به شکل عمیق تر دیده می شود موجب کاهش جوانی و زیبایی افراد می گردد. چین و چروک های پوست موجب می شود تا فرد مسن تر از سن واقعی خود به نظر برسد و در کاهش اعتماد به نفس افراد نقش مهمی را ایفا می کند. با آغاز روند پیری پوست، درم ترکیبات اصلی خود را که شامل کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می باشد از دست می دهد. کلاژن یک پروتئین مهم حفاظتی برای پوست به شمار می رود. الاستین موجب می شود تا پوست مقاومت بالایی در برابر چین و چروک داشته باشد و پوست سفتی خود را حفظ می کند. اسید هیالورونیک آب پوست را حفظ می کند و از این طریق موجب فرم دهی پوست می شود. ژل به عنوان ماده ای اثر بخش که از ترکیب اسید هیالورونیک تشکیل شده است روش درمانی موثر برای از بین بردن چین و چروک های پوستی می باشد. با توجه به این که اسید هیالورونیک به شکل طبیعی در بدن افراد وجود دارد، استفاده از روش تزریق ژل ضد چروک نیازی به تست حساسیت قبل از درمان ندارد زیرا با گذشت زمان به طور طبیعی در بدن فرد جذب می شود. روش تزریق ژل بدین صورت می باشد که پس از تشخیص پزشک برای انتخاب نوع ژل مقادیر کمی از ژل بطور مستقیم با استفاده از یک سوزن بسیار ریز به پوست تزریق می شود. پس از تمیز کردن ناحیه مورد نظر برای تزریق ژل از کرم های بی حس کننده جهت کاهش درد و ناراحتی بیمار استفاده می شود. در ارتباط با هزینه تزریق ژل ضد چروک می توان گفت که میزان هزینه این روش درمانی با توجه به نوع ژل و تعداد جلسات درمانی تعیین می شود. سن مشخصی که بتوان از روش تزریق ژل ضد چروک استفاده کرد وجود ندارد و تنها الزام آن این است که فرد باید بالغ باشد که بتواند از مزایای این روش درمانی بهره مند شود. مهم ترین کارایی تزریق ژل برای رفع چین و چروک های پوستی شامل موارد زیر می باشد:

  1. از بین بردن خط خنده
  2. از بین بردن خط اخم
  3. از بین بردن چین و چروک اطراف لب ( خطوطی که از طرف لب به سمت پایین و چانه می رود.)

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل برای صورت لاغر

>> تزریق ژل برای صورت لاغر

تزریق ژل برای صورت لاغر از جمله تمهیداتی می باشد که جهت زیباتر شدن صورت و پر کردن قسمت هایی از صورت که دارای تقارن مناسبی نیستند در نظر گرفته می شود. فرم صورت در ناحیه میانی و گونه ها از مهم ترین ویژگی ها در درک جوانی فرد و زنانگی یا مردانگی وی می باشد.    

غیر از روند پیری عوامل مختلفی شامل فاکتورهای درونی و بیرونی موجب لاغری صورت می شوند که مهم ترین آنها شامل سبک زندگی، سیگار کشیدن و نور خورشید می باشد. صورت لاغر داشتن موجب می شود که چهره حالت غمگین، منفی و پرتنش داشته باشد. در بسیاری از مواقع افرادی که دارای صورت لاغر هستند و یا چین و چروک های پوست آنها بر اثر افزایش سن عمیق شده است به دنبال روش های غیر جراحی برای بهبود پوست خود می باشند.  

  تزریق ژل می تواند راهکاری مناسب برای افراد دارای آثار اولیه پیری و همین طور جهت چاق شدن صورت باشد. قسمت های مختلفی از صورت که می توان با استفاده از تزریق ژل زیبایی از دست رفته آنها را بهبود بخشید شامل چین و چروک های روی پیشانی یا مابین ابرو ها و گود رفتگی زیر چشم می باشد. همچنین برای بهبود ظاهر مناطق اطراف بینی، ناحیه بین لب بالایی و بینی، خط فک و شقیقه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

>> ویژگی های تزریق ژل برای صورت لاغر

تزریق ژل بدون خطرات بیهوشی و یا عمل جراحی صورت می گیرد و امروزه پزشکان حرفه ای و مجرب برای رفع و درمان صورت لاغر غیر از روش جراحی از تزریق ژل استفاده می کنند. از مهم ترین مزیت های تزریق ژل برای صورت لاغر می توان به جوانسازی پوست در کوتاه ترین زمان ممکن بدون عوارض جانبی اشاره کرد. ژل های تزریقی که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرند، محصولاتی می باشند که شامل کلاژن، هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسیل آپاتیت بوده و با کاهش چین و چروک صورت و پر کردن جای حجم از دست رفته صورت چهره ای زیباتر به فرد می بخشد. تزریق ژل به عنوان یک راه حل موقتی تا طولانی مدت می باشند که می توان به منظور درمان صورت لاغر تنها به وسیله انجام چند تزریق کوچک از آن بهره مند شد. برای درمان صورت لاغر با استفاده از تزریق ژل بهتر است به کلینیک های معتبر و پزشکان حرفه ای که در این زمینه باتجربه می باشند مراجعه کنید. پزشکان حرفه ای می توانند برای انتخاب بهترین نوع ژل جهت تزریق و رفع لاغری های نامتناسب در صورت شما کمک کنند. با تزریق ژل قسمت هایی از صورت که بر اثر پیری و بالا رفتن سن چربی و کلاژن خود را از دست داده اند دوباره حجم پیدا می کنند و استفاده صحیح از این روش موجب از بین رفتن خطوط صورت به بهترین نحو ممکن می گردد.

 

>> تزریق ژل برای صورت لاغر در مراحل مختلف

افرادی که دارای صورت های لاغر می باشند و حجم صورت آنها یا به دلیل افزایش سن از دست رفته است و یا به صورت ارثی صورتی استخوانی دارند با پر رنگ تر شدن خطوط خنده چهره آنها حالت مسن تری پیدا می کند. همچنین با افزایش سن افراد و عمیق شدن چین وسط چانه، باریک شدن لب ها و پایین آمدن گوشه های دهان چهره حالت پیرتری خواهد داشت. ژل های مرغوب هیالورونیک اسید از جمله رستیلین و ژودرم درست در زیر خطوط و چین و چروک های صورت تزریق می شوند و حجم از دست رفته از صورت را باز می گردانند. پر شدن صورت لاغر موجب جوان تر شدن پوست ظاهری افراد خواهند شد.

 

>> نحوه تزریق ژل برای صورت لاغر طی مراحل مختلفی انجام می شود.

1- پزشک معالج در مرحله ی اول ظاهر صورت و رنگ پوست افراد را مورد بررسی قرار می دهد و نقاط مهم صورت را که برای تزریق ژل مناسب می باشند مشخص می کند و از مناطق مختلف صورت عکس برداری می شود. 2- ناحیه مورد نظر از صورت به وسیله ی یک عامل ضد باکتری تمیز می شود. برای کاهش درد حاصل از تزریق ژل از پماد های بی حسی و یا داروهای تزریقی بی حس کننده استفاده می شود تا در طول درمان بیمار احساس درد نداشته باشد و تزریق به سادگی در مدت زمانی کوتاه انجام پذیر شود. 3- تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد و تزریق در هر نقطه از صورت تنها برای چند لحظه زمان نیاز دارد. پس از تزریق ژل در ناحیه ی مورد نظر آن قسمت ماساژ داده می شود و نتیجه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز ژل بیشتری تزریق می گردد. اگر قسمت های مختلف صورت لاغر به تزریق ژل نیاز داشته باشد کل فرآیند تزریق ژل ممکن است بین 15 دقیقه تا 1 ساعت طول بکشد.

 

>> موارد مورد توجه پس از تزریق ژل برای صورت لاغر

پس از تزریق ژل برای صورت لاغر ممکن است عوارض جانبی مختلفی برای بیمار به وجود آید که مهم ترین آنها عبارتند از: آلرژیک بدن، دیده شدن کبودی در ناحیه ی تزریق، بی حسی، قرمزی و تورم، رنگ پریدگی و حساس شدن پوست. استفاده از کمپرس یخ می تواند کبودی حاصل از تزریق ژل را در مدت زمان کوتاهی کاهش دهد. از مهم ترین ویژگی های تزریق ژل برای صورت لاغر این است که فرد بلافاصله پس از تزریق می تواند فعالیت های روزمره خود از جمله شغلی را که در آن مشغول است به راحتی انجام دهد. با این حال توصیه می شود که تا مدت زمان 24 ساعت فرد از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کند و در معرض نور خورشید قرار نگیرد. نتیجه حاصل از تزریق ژل برای صورت لاغر بسته به نوع ژل تزریق شده متفاوت می باشد اما به طور کلی تزریق ژل روشی غیر جراحی برای درمان موقتی به شمار می رود که معمولا با توجه به نوع ژل بین چند ماه تا یک سال ماندگاری دارد. بسیاری از بیماران به دلیل ایمن بودن و موثر بودن تزریق ژل این روش را برای چاق شدن صورت خود انتخاب می کنند. نتایج حاصل از تزریق ژل که پس از چند ماه از بین می رود موجب می شود که بیمار ملزم به پایبندی بلند مدت به ظاهر جدید و یا رفع لاغری صورت خود نباشد و بتواند برای تغییر صورت خود تصمیم گیری کند. پدر ارتباط با این موضوع که چه افرادی برای رفع لاغری صورت خود با روش تزریق ژل مناسب می باشند می توان گفت بیماران سالم که تمایل زیادی به داشتن صورت خوش فرم و جوان دارند گزینه های مناسبی برای استفاده از این روش غیر جراحی هستند تزریق ژل در مطب پزشکان انجام می شود و بیماران در طول درمان می توانند مراحل تزریق ژل صورت را مشاهده کنند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل برای قوز بینی و مزایای آن

>> تزریق ژل برای قوز بینی

تزریق ژل برای قوز بینی یکی از روش های درمانی و زیبایی برای برطرف کردن این ایراد موجود در بینی و زیباتر به نظر رسیدن صورت به ویژه از نمای نیم رخ دارد. به طور کلی یکی از عوامل تعیین کننده مشخصات صورت افراد فرم بینی آنها می باشد.   تزریق ژل برای قوز بینی  

با وجود این که شکل استاندارد و کلی برای بینی بی عیب و نقص وجود ندارد اما ویژگی هایی که موجب جذاب تر شدن و بهتر دیده شدن فرم بینی می شود شامل صاف بودن پشت بینی، کوچک و باریک بودن نوک بینی و متناسب بودن آن با زوایای صورت می باشد. در موارد خاصی می توان بدون انجام جراحی بینی و فقط با استفاده از روش های غیر جراحی از جمله تزریق ژل به بینی فرم دلخواه را به این ناحیه حساس از صورت بخشید.   تزریق ژل برای قوز بینی

در مواردی که بر روی بینی افراد فرورفتگی هایی وجود دارد و آن فرورفتگی ها موجب ایجاد قوز کاذب بر روی بینی شده است می توان از روش تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی استفاده کرد. به عنوان مثال زمانی که بین بینی و پیشانی فرورفتگی های عمیقی وجود دارد و این امر موجب شده است که بینی قوز کاذب داشته باشد با استفاده از روش تزریق ژل می توان کاری کرد که قوز کمتر دیده شود.

 

>> محدودیت های مهم برای تزریق ژل بینی

مهم ترین کاربرد تزریق ژل در نواحی مختلف بینی این است که می توان فرم بینی را روتوش کرد و از این طریق شکل آن را تغییر داد. استفاده از روش غیر جراحی تزریق ژل برای قوز بینی دارای محدودیت هایی می باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  1. ژل ماندگاری طولانی ندارد و برای مدت زمان پنج تا شش ماه اثر دارد. بعد از گذشت این مدت ژل جذب می شود و بینی به حالت قبل باز می گردد.
  2. استفاده از این روش تنها برای روتوش بینی می باشد و نمی تواند اشکالات اساسی بینی مانند بزرگ بودن، کج بودن بینی و افتادگی بینی را اصلاح کند و برای رفع اشکالات اساسی فرد باید روش های جراحی بینی را انتخاب کند.
  3. تضمین قطعی وجود ندارد که فرد پس از تزریق ژل به نتیجه دلخواه خود برسد.
  4. به دلیل این که اثرات تزریق ژل موقتی می باشد این درمان به نگهداری منظم نیاز دارد.پ
  5. این امکان وجود دارد که برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز باشد بیمار برای چند جلسه درمان را ادامه دهد. 6- با استفاده از روش تزریق ژل نمی توان از تغییرات چهره مرتبط با سن پیشگیری کرد.

 

>> مزایای تزریق ژل برای قوز بینی

روش تزریق ژل برای قوز بینی به دلیل این که نیازی به بیهوشی کامل ندارد و برای انجام این روش از بیهوشی موضعی استفاده می شود از روش های غیر تهاجمی و بی خطر محسوب می گردد. کوتاه بودن زمان طول درمان با استفاده از تزریق ژل را می توان از مهم ترین ویژگی های این روش غیر جراحی محسوب کرد. ویژگی های مثبت تزریق ژل برای قوز بینی شامل موارد زیر است:

  1. فرد پس از تزریق ژل نیاز به استراحت ندارد.
  2. امکان ایجاد تورم و یا کبودی پس از تزریق به ندرت می باشد که در صورت ایجاد شدن پس از گذشت 3 تا 4 روز از بین می رود.
  3. در این روش پس از عمل احساس درد وجود ندارد و یا به صورت اندک می باشد.
  4. نیازی به استفاده از چسب بر روی بینی و یا پانسمان کردن بینی نیست.
  5. پس از تزریق ژل می توان نتیجه را بلافاصله مشاهده کرد و فرد تغییرات حاصل شده در بینی خود را مشاهده می کند. بینی بسیاری از افراد دارای برآمدگی یا جای ضربه می باشد و فرد آمادگی انجام جراحی را ندارد در این صورت تغییر شکل ظاهری بینی با استفاده از روش تزریق ژل همان چیزی است که فرد به دنبال آن می باشد.

تغییر شکل بینی با استفاده از تزریق ژل موجب می شود تا بینی فرد ظاهری صاف تر و زیباتر داشته باشد. مهم ترین مزیت تزریق ژل برای قوز بینی در مقایسه با استفاده از روش های جراحی بینی را می توان بهبود شکل بینی در یک ویزیت که در مطب انجام می شود دانست. این روش درمانی برای بیمارانی که به دنبال روشی سریع و دارای کم ترین تهاجم برای تغییر شکل بینی خود می باشند به یک گزینه ی ایده آل تبدیل می کند.  

>> انواع ژل های تزریقی برای قوز بینی

ژل های تزریقی از مواد شیمیایی متفاوتی ساخته می شوند و نتایج حاصل از آنها با توجه به نوع ژل متفاوت می باشد. پرکاربردترین ژل های تزریقی شامل موارد زیر می باشد:

  1. کلاژن - ماندگاری این ژل تزریقی بین سه تا چهار ماه می باشد.
  2. اسید هیالورونیک- تاثیر آن بین شش تا دوازده ماه است.
  3. کلسیم هیدروکسی آپاتیت- این ژل تا هیجده ماه ماندگاری دارد.

در بین فیلرهایی که به منظور تزریق قوز بینی مورد استفاده قرار می گیرد اسید هیالورونیک یک فیلر محبوب می باشد که برای بسیاری از درمان های زیبایی بدون عمل جراحی پرکاربرد است. وضعیت بیمار قبل از تزریق ژل برای قوز بینی توسط پزشک مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از آن بهترین شیوه درمانی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب انتخاب می کند. قبل از انجام تزریق ژل برای قوز بینی انتظارات و ایده آل های بیمار در طول مشاوره مقدماتی که در کلینیک های زیبایی انجام می شود مورد بررسی قرار می گیرد. در این زمان یک پروفایل بینی از بیمار گرفته می شود و به منظور ارزیابی بینی در ارتباط با ساختار کلی صورت مورد آزمون قرار می گیرد. بینی بیمار باید با پهنا و بلندی صورت و اجزای دیگر صورت هماهنگی داشته باشد.

 

>> کاربرد تزریق ژل برای قوز بینی

پس از بررسی های نهایی قبل از انجام تزریق ژل از بیهوشی موضعی بر روی قسمت مورد نیاز استفاده می شود. فرآیند تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و فرد متوجه هیچ گونه دردی نمی شود. روش تزریق ژل محبوبیت زیادی بین مردم خاورمیانه و آسیایی ها دارد و درصد بالایی از آنها با هدف صاف کردن قوز بینی و فرو رفتگی های پل بینی از این روش استفاده می کنند. نقص های موجود شامل فرورفتگی ها یا اسکارها با استفاده از این روش هموار می شوند و پهنای ناجور بینی تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند. تزریقات کوچک از ژل به وسیله سوزن های کوچک در مکان هایی که از قبل مشخص شده است انجام می گیرد و پس از تزریق بیمار می تواند مطب را ترک کند و در همان روز به کار برگردد. کاربرد تزریق ژل یک روش مطمئن با بهترین هزینه ممکن برای رفع ایرادهای ظاهری از جمله قوز بینی سبب شده که به عنوان یکی از اولین و مطمئن ترین انتخاب ها برای افرادی باشد که می خواهند بدون جراحی یک بینی ایده آل و خوش فرم داشته باشند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل برای گودی بینی

>> تزریق ژل برای گودی بینی

تزریق ژل گودی بینی یکی از روش های تزریقی برای زیباتر شدن صورت و نواحی اطراف بینی می باشد که به طور کلی این قسمت می تواند تاثیر بسزایی در زیباتر به نظر رسیدن پوست اطراف بینی و صورت شود. گاهی از روش تزریق ژل برای رفع نامنظمی ها و فرورفتگی های خفیف بینی استفاده می شود. این تزریق در پشت و یا کناره بینی به طور محدود و با میزان کم تزریق می شود.   تزریق ژل برای گودی بینی

  در واقع برای مواردی که در کناره های بینی فرورفتگی وجود دارد و بیمار تمایلی به انجام عمل جراحی زیبایی برای رفع این عیوب ظاهری ندارد می توان برای رفع گودی بینی از تزریق ژل استفاده کرد. با استفاده از روش تزریق ژل می توان اطمینان داشت که گودی بینی تا حد زیادی برطرف می گردد.   تزریق ژل برای گودی بینی

  تعیین میزان تزریق ژل برای رفع گودی بینی باید توسط پزشک متخصص تزریق ژل صورت گیرد زیرا بر اثر تزریق زیاد ژل و تزریق در پره های بینی مشکلات مختلفی برای بیمار به وجود می آید. تزریق ژل باید توسط متخصص جراحی بینی انجام شود که به عروق بینی آشنایی کامل دارد تا به هنگام تزریق به بافت های بینی آسیب وارد نشود و نتیجه دلخواه برای بیمار ایجاد شود.

 

>> نکاتی در مورد تزریق ژل برای گودی بینی

تزریق ژل به ناحیه گودی بینی نتیجه ای موقت خواهد داشت و به صورت دائمی نمی باشد و افرادی که به دنبال نتیجه دائمی برای تغییر فرم بینی خود هستند باید با استفاده از روش های جراحی بینی فرم بینی خود را به صورت دائم تغییر دهند. همچنین تزریق ژل مشکلات تنفسی را حل نخواهد کرد. پس از تزریق ژل برای رفع گودی بینی به بیماران توصیه می گردد که برای مدت زمان یک هفته از خوابیدن بر روی صورت پرهیز کنند و پس از تزریق ژل از بخور دادن صورت خود و رفتن به سونا، جکوزی و ایجاد فشار به بینی خودداری کنند. در ارتباط با این موضوع که تزریق ژل برای رفع گودی بینی برای چه افرادی مناسب است می توان گفت این روش غیر جراحی برای افراد بالای 18 سال کاربرد دارد و انجام این روش در دوران باردهی و شیردهی پیشنهاد نمی شود. همچنین افرادی که سابقه آلرژی دارند و سیستم بدنی آنها ضعیف است نباید از روش تزریق ژل برای فرم دهی بینی استفاده کنند.

 

>> روش مناسب تزریق ژل برای گودی بینی

تزریق ژل برای گودی بینی با روشی بسیار ساده انجام می شود و با چند بار تزریق توسط سوزن ژل فرورفتگی بینی برطرف می گردد. از مهم ترین مزیت های تزریق ژل برای گودی بینی این است که بیمار می تواند پس از درمان بلافاصله نتیجه را مشاهده کند. نکته ای که در ارتباط با تزریق ژل برای گودی بینی وجود دارد این است که فرد برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است به پزشکان حرفه ای و مجرب که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کند و از مراجعه به افراد تازه کار پرهیز کند. کاربردی ترین ژل هایی که برای تغییر شکل بینی مورد استفاده قرار می گیرند شامل ژل های حاوی اسید هیالورونیک (مانند رستیلان و ژودرم) و ژل های حاوی ریز دانه های کلسیم (رادیس) است. در ارتباط با ماندگاری تزریق ژل برای گودی بینی می توان گفت میزان ماندگاری ژل های تزریقی متفاوت می باشد و احتمال عوارض با ژل های تزریقی که ماندگاری بالایی دارند زیاد است. بنابراین به منظور کاستن از احتمال عوارض بسیاری از پزشکان حرفه ای و باتجربه از ژل های جدید که ترکیبی از هیالورونیک اسید می باشند و حداکثر ماندگاری آنها یک سال است استفاده می کنند. به دلیل این که پل بینی در مجاورت چشم قرار دارد باید محتاط بود و به پزشکان با تجربه مراجعه کرد. در بسیاری از موارد بدون انجام جراحی و تنها با استفاده از تزریق ژل می توان به بینی فرم داد. در موارد خاصی که روی بینی فرورفتگی هایی وجود دارد که موجب ایجاد قوز کاذب شده است می توان این مشکل را با استفاده از تزریق ژل برطرف نمود. همچنین در مواردی که بین بینی و پیشانی فرورفتگی های عمیقی وجود دارد و این امر موجب شده است که بینی به صورت کاذب قوز داشته باشد نیازی به عمل جراحی نیست و می توان با استفاده مواد پرکننده مانند ژل کاری کرد که قوز کمتر دیده شود. با استفاده از تزریق ژل می توان فرم بینی را روتوش کرد تا ایرادهای بینی کمتر در معرض دید قرار گیرند. تزریق ژل برای گودی بینی و روتوش سطحی مناسب می باشد ولی برای عیوبی مانند بزرگ بودن بینی، کج بودن بینی، قوز بینی و افتادگی نوک بینی کاربردی ندارد و برای رفع این گونه از مشکلات بینی باید روش های دیگری غیر از تزریق ژل را انتخاب کرد و با استفاده از روش جراحی بینی این مشکلات را برطرف نمود.

 

>> کاربرد تزریق ژل برای گودی بینی

مهم ترین کاربردهای تزریق ژل به بینی شامل موارد زیر می باشد:

  1. افرادی که بینی کوچکی دارند و نیاز به تجدید ساختار آن دارند.
  2. افرادی که دارای بینی قلاب مانند هستند که نیاز به اصلاح ظاهر و صاف کردن آن دارند.
  3. بینی هایی که قوز بینی متوسط بر روی پل بینی وجود دارد.
  4. افرادی که افتادگی بینی آنها بصورت خفیف تا متوسط سر بینی دیده می شود.
  5. وجود یک بینی که پس از عمل رینوپلاستی نیاز به اصلاح داشته باشد.
  6. بینی های سربالا یا بینی هایی که نوک آنها به اصلاح نیاز دارد.

 

>> مراحل تزریق ژل برای گودی بینی

مراحل تزریق ژل برای رفع گودی بینی شامل سه مرحله می باشد: 1- مرحله قبل از درمان: بین 15 تا 30 دقیقه قبل از شروع به درمان از مواد بی حسی موضعی استفاده می شود. 2- مقداری از پرکننده های پوستی به محل تزریق می گردد و موقعیت آن به طور دقیق در زیر پوست تنظیم می شود. پزشک محل تزریق بینی را ماساژ می دهد تا بتواند ظاهر بینی فرد را با توجه به نیازهای درمانی اصلاح کند. بیمار در طول درمان کاملا بیدار است و یک آینه در اختیار فرد گذاشته می شود و از این طریق می تواند تمامی مراحل تزریق ژل را مشاهده کند. 3- پس از درمان فرد باید از دست زدن و استفاده از مواد آرایشی بر روی این ناحیه پرهیز کند و توصیه های پزشک را به طور کامل رعایت کند. تزریق ژل به بینی با توجه به نوع ژل تزریق شده می تواند بین یک تا دو سال و نیم ماندگاری داشته باشد. مهم ترین مزیت های استفاده از روش تزریق ژل برای رفع گودی بینی توسط افراد حرفه ای و مجرب در این زمینه شامل دستیابی به نتیجه نیمه ماندگار، پرداخت هزینه کمتر برای زیبایی بینی و غیر تهاجمی بودن این روش درمانی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل کمر و مزایای استفاده از آن

>> تزریق ژل کمر

تزریق ژل کمر با توجه به پیشرفت های علمی به عنوان یکی از روش های درمانی مطلوب با هزینه ای مناسب و روشی آسان با جوابدهی خوب شناخته می شود که با داشتن کمترین عوارض می تواند بهترین نتایج را برای افراد به ارمغان آورد. امروزه با پیشرفت روش های درمانی متنوع  دانشمندان موفق به تولید ژل جدیدی شده اند که می تواند بسیاری از بیماری های ناشی از کمر درد را برطرف کند و برای افرادی که دیسک بین مهره ای آنها دچار آسیب شده است موثر واقع شود.   تزریق ژل کمر

  هدف از تولید ژل کمر درد این است که بیماران بتوانند پس از تزریق ژل کمر به طور کامل تحرک و انعطاف پذیری ستون فقرات خود را به دست آورند. یکی از رایج ترین مشکلات ستون فقرات کمر درد می باشد. از مهم ترین دلایل اصلی کمر درد در اطراف ریشه های عصبی، برآمدگی یا فتق دیسک کمر است. یکی از روش های درمان کمر درد تزریق ژل کمر می باشد. با استفاده از تزریق ژل کمر می توان مایع موجود در فضای دیسک بین مهره ای را تا حد چشمگیری کاهش داد. با تزریق دیسکو ژل به داخل دیسک، آب از داخل دیسک (محل ایجاد فتق) جمع شده و وارد مرکز دیسک می گردد.

 

تزریق ژل کمر

 

>> مزایای استفاده از روش تزریق ژل کمر

استفاده از روش تزریق ژل کمر برای درمان دیسک تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار یک یا دو ساعت پس از درمان در کلینیک تحت مراقبت می ماند و نیازی به بستری شدن ندارد. از مهم ترین مزیت های تزریق ژل کمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. روش کم خطر و کم تهاجم برای بیمار به شمار می رود.
  2. درمان سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن.
  3. درصد موفقیت پس از درمان 80 تا 90 درصد می باشد.
  4. هیچ گونه زخمی در ناحیه کمر ایجاد نمی کند و محدودیتی برای انجام درمان های دیگر در آینده ندارد.
  5. نیازی به جراحی برای دسترسی به کانال نخاعی ندارد.

 

>> ویژگی های تزریق ژل کمر

در ارتباط با ویژگی های تزریق ژل کمر می توان گفت تنها ماده ضد درد که جهت بی حسی موضعی در این روش مورد استفاده قرار می گیرد 5 تا 10 سی لیدوکایین می باشد. با وارد شدن دیسکوژل به کانال نخاعی می توان این اطمینان را داشت که هیچ گونه عارضه و دردی برای بیمار ایجاد نمی شود. دیسکو ژل پس از وارد شدن به داخل دیسک آسیب دیده راه خود را پیدا می کند و به شکل خارق العاده ای در نواحی آسیب دیده منتشر می گردد. با استفاده از تزریق ژل کمر، فشار داخل دیسک کاهش پیدا می کند و موجب بهبودی علائم شده و در بسیاری از موارد با گذشت زمان باعث بازگشت دیسک بیرون زده به محل اصلی خود می شود. تزریق ژل کمر به صورت دائمی می باشد و در بیشتر موارد نیازی به تکرار ندارد و حتی اگر نیاز به تزریق مجدد داشته باشد منعی برای انجام این کار وجود نخواهد داشت و به هیچ عنوان موجب چسبندگی، تحلیل بافت های مجاور و ... نخواهد شد. با استفاده از روش تزریق ژل کمر بیمار می تواند بسیاری از هزینه های درمانی خود را که شامل هزینه عمل، تخت، مصرف سرم و داروهای بیهوشی و آنتی بیوتیک، سرنگ و غیره می باشد را کاهش دهد و از مصرف داروهای مختلف خلاص شود. بیشترین موارد درمان رفع کمر درد با استفاده از روش دیسکوژل زمانی است که نیاز است نخاع دردهای مربوط به دیسک از بین برود و همچنین با آزاد سازی نخاع و ریشه های عصبی، خطر ناشی از فشردگی نخاع برطرف گردد. تزریق ژل کمر بهتر است توسط متخصصین و پزشکان مجرب انجام شود زیرا اگر تزریق ژل کمر توسط متخصصان و پزشکان حاذق انجام نگیرد ممکن است موجب بروز مشکلات مختلفی شود که در پی آن خطراتی را به همراه خواهد داشت. بسیاری از دانشمندان انگلیسی در زمینه تزریق ژل کمر اعلام کرده اند که تزریق ذرات کوچک اسفنج مانند می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای جراحی های مهم در زمینه درمان کمردرد های مزمن در ناحیه تحتانی کمر باشد.

 

>> تزریق ژل کمر درد به عنوان یک روش درمانی

تزریق ژل کمر را می توان یکی از روش های درمانی رفع کمر درد محسوب کرد که امروزه مورد توجه بسیاری از پزشکان و متخصصین قرار گرفته است. تزریق دیسکوژل به داخل دیسک موجب کاهش فشار داخل دیسک شده و قسمت بیرون دیسک کاهش پیدا می کند. دیسکوژل از ترکیب الکل، سلولز و تنگستن به وجود آمده که در نهایت به شکل ژل در آمده است و تزریق آن موجب تغییرات مولکولی به داخل دیسک می شود. به کارگیری الکل در دیسکوژل به شکل ترکیب ژله ای موجب مهار این ماده از فضای دیسک پس از تزریق می شود. با تزریق الکل به داخل دیسک تغییراتی در ساختار مولکولی ماده داخل دیسک به وجود می آید و با کاهش آب داخل دیسک فشار دیسک تا حدود قابل توجهی کاهش پیدا می کند. تاثیر استفاده از روش تزریق ژل به کمر پس از گذشت چند هفته از عمل خود را نشان می دهد و بیمار می تواند به محل کار خود باز گردد. استفاده از روش تزریق ژل به کمر جهت درمان دیسک کمر برای بیمارانی که به هیچ عنوان تمایلی به عمل جراحی ندارند و یا به علت بیماری های زمینه ای، بیهوشی برایشان خطرناک می باشد مناسب است.

 

>> موارد مهم در تزریق ژل کمر

جهت درمان دیسک از دیسکوژل به عنوان ماده ای بی خطر استفاده می شود که با تزریق در فضا دیسک سفت می شود و حالت پنبه ای پیدا می کند. در نتیجه با تزریق ژل به کمر جهت درمان دو اتفاق رخ می دهد یکی این که منافذ بخش پاره شده را در صورتی که محتویات دیسک وارد کانال نخاعی نشده باشد می بندد و با کاهش ریخته شدن مواد التهابی روی اعصاب سبب بهبود درد کمر می شود. دوم این که همراه با خود وقتی سفت و جمع می شود، بخش آبکی دیسک را جمع می کند و سبب بهبود برجستگی دیسک و آزاد شدن کانال نخاعی می شود. تزریق ژل کمر زمانی که محتویات دیسک پاره شده باشد و در کانال نخاعی ریخته باشد و بیمار ضعف عضلانی داشته باشد مناسب نمی باشد و برای روش درمان دیسک مختصصین و پزشکان حرفه ای از روش های دیگری استفاده می کنند. در مقایسه بین تزریق ژل کمر با روش های دیگر درمانی می توان گفت دوره نقاهت این روش کمتر از روش های جراحی می باشد و به عنوان روشی امن برای بیماران در نظر گرفته شده است. در نهایت پس از بررسی مطالعات و مشورت با متخصصان این امر جهت درمان با استفاده از این روش می توان بهبودی مطلوب را با کمترین عوارض ممکن انتظار داشت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل به باسن برای رفع ایرادات این ناحیه

>> تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به باسن به عنوان یکی از روش های کم خطر برای زیباسازی این ناحیه از بدن می باشد که به صورت سرپایی انجام شده و در مدت زمانی کوتاه می توان نتایج حاصل از این تزریق را مشاهده نمود. امروزه زنان علاقه بیشتری به افزایش حالت زنانگی خود نشان می دهند. انحنای باسن و خوش فرمی آن به عنوان یکی از زیباترین خصوصیات زنانه می باشد که ممکن است مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. فیلرها یکی از پرطرفدارترین اعمال زیبایی می باشند زیرا نتیجه استفاده از آنها در مدت زمان کوتاهی مشخص می شود، خطرات کمی دارند و بهبودی پس از تزریق آنها بسیار سریع حاصل می گردد.   تزریق ژل به باسن

  در واقع برای استفاده از روش تزریق ژل برای حجیم کردن باسن می توان گفت که هزینه تزریق ژل به باسن بسیار مناسب تر از روش های دیگری است که برای این امر در نظر گرفته شده اند. پرکننده ها و یا حجم دهنده ها که اصطلاحا با نام فیلر شناخته می شوند روش های معمولی است که به منظور جوان سازی و برجسته کردن قسمت های مختلف بدن به کار می رود.

  تزریق ژل به باسن

  در واقع به عنوان یک روش درمانی که در کوتاه مدت میتوان نتیجه کار را مشاهده نمود و به عنوان یکی از بهترین راه هایی که به منظور خوش فرم کردن باسن و حجم دهی آن انجام می شود، تزریق فیلر از نوع ژل می باشد.

>> ویژگی های مورد توجه در تزریق ژل

تزریق ژل یکی از عمل های جراحی می باشد و دارای کاربردهای متعددی است. اکثر فیلرهایی که در کشورهای معتبر اروپایی به ویژه اروپای غربی و آمریکا ساخته می شوند و مورد تایید سازمان های معتبر در دنیا هستند و دارای برچسب وزارت بهداشت نیز می باشند کاملا بدون عوارض جانبی هستند. بهترین ژل ها، ژل هایی با عنوان  هیالورونیک اسیدی قابل جذب می باشد. با وجود این که میزان ماندگاری این ژل ها بین یک تا یک سال و نیم می باشد ولی عارضه های مختلفی از جمله گلوله شدن، جابه جایی و عفونت را در پی نخواهد داشت. در گذشته از ژل های غیر قابل جذب با نام PAG استفاده می شد که موجب ایجاد عوارض مختلفی از جمله گلوله شدن، عفونت و جابه جایی می شد. این ژل ها امروزه منسوخ شده است و ژل های جدید که قابلیت جذب دارند جهت تزریق به باسن مورد استفاده قرار می گیرند. ژل هایی که به منظور تزریق به باسن توسط پزشکان مجرب مورد استفاده قرار می گیرد با بافت طبیعی بدن انسان سازگاری دارد و هیچ گونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. با استفاده از تزریق ژل به باسن بدون دردهای پروتز می توانید به حجم دلخواه خود دست پیدا کنید. ژل های مرغوب با بدن سازگار می باشند و به منظور پر کردن حجم های توخالی باسن کاربرد ویژه ای دارند.

>> نکات مورد توجه برای تزریق ژل به باسن

قبل از تزریق هرگونه ژل یا فیلر به باسن مراجعه به پزشک متخصص ضروری می باشد تا شرایط پوست و حساسیت های افراد را مورد بررسی قرار دهد. تزریق ژل به باسن باید توسط پزشک مجرب و آشنا به بافت باسن انجام شود زیرا کوچک ترین اشتباهی در میزان ماده تزریقی یا نقاط تزریق عوارض نامطلوبی را به همراه خواهد داشت. میزان ماندگاری و دوام ژل باسن بین 3 تا 5 سال می باشد که پس از گذشت این مدت امکان تزریق ژل از نو وجود دارد. در رابطه با این موضوع که چه میزان ژل یا فیلر برای باسن اشخاص مورد نیاز است می توان گفت که این موضوع به حجم باسن افراد و گودی ران بستگی دارد. اگر باسن تخت باشد با نظارت پزشک حجم بیشتری از ژل جذب باسن خواهد شد. پس از تزریق ژل به باسن زخم خاصی ایجاد نمی شود. تنها کبودی از 48 ساعت تا 72 ساعت آن هم در حجم های بالای تزریق ایجاد خواهد شد. اگر از همان ابتدا کمپرس یخ بر روی محل تزریق قرار دهید کبودی ایجاد نخواهد شد. به طور معمول حداکثر حجم تزریق ژل یا فیلر در یک جلسه 300 تا 400 سی سی می باشد که این موضوع به نظر پزشک و رعایت استانداردهای حفظ سلامت بستگی دارد.

>> انواع ژل تزریقی برای باسن

عمده ترین ژل تزریقی که به منظور پر کردن گودی ها و جاهای خالی باسن مورد استفاده قرار می گیرد، هیالورونیک اسید از نوع دابل پروسس کراس لینک می باشد. بعضی مواقع از ژل اسکالپترا به منظور حجم دهی و فرم دهی به باسن نیز استفاده می شود. زمانی که باسن خانم ها یا آقایان نیاز به حجم های کم تزریق داشته باشد از ژل اسکالپترا استفاده می شود. در ارتباط با عوارض تزریق ژل می توان گفت زمانی که تزریق ژل توسط پزشک آگاه به آناتومی ناحیه مورد نظر و با صلاحیت انجام شود، حداقل درد و تورم و قرمزی خفیف تمام چیزی است که پس از تزریق ژل تجربه خواهید کرد. قرمزی و تورم حاصل از تزریق ژل به سرعت برطرف می گردد و هر نوع کبودی که ممکن است ایجاد شود در حدود یک تا دو هفته برطرف خواهد شد.

>> تزریق ژل به باسن برای رفع ایرادات این ناحیه

در واقع روش تزریق ژل به باسن برای افرادی دارای اهمیت بیشتری می باشد که به زیبایی ظاهری خود اهمیت زیادی می دهند و در این قسمت از بدن خود افتادگی مشاهده می کنند به گونه ای که این افتادگی یا شل شدگی در قسمت باسن به وضوح قابل مشاهده بوده و رفع این مشکل نیاز به صرف زمان و یا هزینه هنگفت دارد. بنابراین این روش به عنوان یکی از روش های درمانی که دوران نقاهت آن کوتاه بوده و هزینه ای که برای آن در نظر رفته شده است نسبت به روش های جراحی بسیار کم تر می باشد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در مواقعی که در دو طرف باسن تقارن دیده نمی شود و و یا باسن به اندازه ای کوچک است که با اعضای بدن به شکلی بسیار زیادی نامتناسب می باشد در این صورت تزریق ژل می تواند روش انتخابی مطلوبی قلمداد شود. به طور کلی افرادی که اقدام به گرفتن رژیم جهت کاهش وزن خود می کنند ممکن است با افتادگی و شل شدگی در قسمت های مختلفی از بدن مواجه شوند که یکی از این نواحی باسن می باشد در این صورت این افراد می توانند روش تزریق ژل به باسن را به عنوان یک روش خوب برای بازگرداندن زیبایی به این ناحیه مورد توجه قرار بدهند. در واقع با حجیم کردن باسن توسط تزریق ژل می توان عیوبی را که به دلایل مختلف در این ناحیه به وجود آمده است پوشش داده و رضایت خاطر فرد را برای داشتن یک اندام متناسب و ایده آل تامین نمود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

هدف از تزریق ژل جای جوش چیست

>> تزریق ژل جای جوش

تزریق ژل جای جوش به عنوان یکی از روش های زیبایی و درمانی برای رفع ایرادهایی است که در اثر وجود جوش بر روی صورت به وجود آمده اند و سطح زیبا و صاف پوست را با ناهمواری مواجه نموده اند. تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا با آکنه یا جای جوش روی صورت دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال راهکاری قطعی برای از بین بردن کامل جای جوش می باشند.

  تزریق ژل جای جوش  

یکی از حالت های شایعی که موجب بسته شدن منافذ پوست، جوش، کیست و سایر آسیب های پوستی می شود آکنه می باشد. این حالت که بیشتر برای نوجوانان رخ می دهد به طور معمول در قسمت های مختلف بدن از جمله صورت، گردن، کمر، شانه ها، سینه و قسمت بالایی بازو بیشتر به چشم می خورد. در بسیاری از مواقع اتفاق می افتد که پس از رفع جوش و آکنه از روی صورت و یا قسمت های دیگر بدن افراد، لک و یا فرورفتگی بر روی پوست آنها دیده می شود که موجب کاهش اعتماد به نفس افراد می گردد چون نمی توانند پوستی شفاف و دلخواه خود را داشته باشند.   تزریق ژل جای جوش  

با توجه به این که امروزه داشتن پوستی شفاف و زیبا یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی برای بسیاری از افراد در سنین مختلف محسوب می شود و پوستی که عاری از هر گونه عیب و نقص است موجب افزایش زیبایی ظاهری فرد خواهد شد بسیاری از افراد به دنبال درمانی هستند که ظاهر نامطلوب جای جوش را از از روی پوست خود محو کنند و پوستی شاداب و شفاف داشته باشند.

 

>> هدف از تزریق ژل جای جوش

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف پزشکی گزینه های زیادی برای درمان و نابودی جای جوش و آکنه وجود دارد که انجام این روش ها می تواند دوره نقاهت و زمان از کار افتادگی پوست فرد را به شکل چشمگیری کاهش دهد حتی اگر زخم های موجود در اثر جوش و آکنه قدیمی باشند. هدف از درمان در روش های درمانی جدید از جمله تزریق ژل جای جوش برای از بین بردن جای جوش و آکنه عمق کلاژن پوست و ایجاد پوستی صاف و هموار می باشد. جای جوش هنگامی ایجاد می شود که جوش به شکلی عمیق در داخل پوست فرد نفوذ کرده و در نهایت موجب آسیب رساندن به بافت های زیرین پوست شود. درمان جای جوش به نوع و شدت جوش های موجود و نوع پوست افراد و میزان ترمیم پوست مورد نظر بستگی دارد. امروزه روش های درمانی جای جوش نسبت به گذشته گسترش یافته است. پوشاندن جای جوش کار دشواری می باشد و در بسیاری از مواقع استفاده از روش های درمانی خانگی نمی تواند جای جوش را به صورت کامل از بین ببرند. روش های درمانی مختلفی برای از بین بردن جای جوش به کار گرفته می شود که یکی از روش های نوین تزریق ژل جای جوش می باشد.

 

>> تزریق ژل جای جوش در روش های نوین درمانی

فیلرها ( ژل های پر کننده) جدیدی به بازار وارد شده است که با تزریق آنها به پوست ظاهر پوست صاف و هموار شده و زخم های آکنه و جوش از بین می روند. این روش برای بسیاری از افراد که برای رهایی از زخم های ایجاد شده روی صورت خود که بر اثر جوش یا آکنه است به دنبال راهکاری فوری می باشند گزینه ای مناسب است. برای انجام این کار بیمار بهتر است به پزشکان و متخصصین پوست که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند مراجعه کند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. هنگامی که جای جوش به صورت عمیق بر روی پوست افراد مشاهده می شود با استفاده از روش تزریق ژل جای جوش می توان درمان و از بین بردن جای جوش را با عملکردی حرفه ای و سرعت عمل بالا انجام داد. تزریق ژل جای جوش را می توان یکی از مطمئن ترین و حرفه ای ترین روش های درمان برای حذف جای جوش محسوب کرد. درمان جای جوش با تزریق ژل را می توان سریع ترین روش درمانی به داخل جوشگاه ها به شمار آورد. میزان ماندگاری تزریق ژل برای از بین بردن جای جوش حدود 12 ماه می باشد. با این جود به دلیل تحریک ساخت کلاژن در مدت زمان طولانی پس از انجام چند نوبت درمان، جای جوش های عمیق پر می شود و مدت زمان ماندگاری آن افزایش پیدا می کند. مهم ترین مزیت استفاده از روش فیلر ( ژل های پر کننده) این است که نتایج حاصل از تزریق بر روی پوست بلافاصله قابل مشاهده می باشد و پس از تزریق نیازی نیست بیمار از فعالیت های کاری و اجتماعی دور بماند. روش تزریق ژل جای جوش به عنوان راهکاری مهیج و بی خطر توانسته است بسیاری از افراد را از شر زخم های آکنه و جای جوش های عمیق خلاص کند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه بیمار می تواند پس از مشاوره با پزشک باتجربه بهترین راه درمان را در پیش گیرد. جای جوش با استفاده از روش تزریق ژل موجب ایجاد پوستی شفاف می شود و اعتماد به نفس از دست رفته بیمار باز می گردد.

 

>> موارد مرتبط با تزریق ژل جای جوش

میزان تزریق ژل جای جوش برای از بین بردن جای جوش متفاوت می باشد و با تشخیص پزشک انجام می شود. ژل های تزریقی جای جوش اگر توسط متخصصان حاذق انجام نشود موجب بروز مشکلات و خطراتی برای فرد بیمار می شود. در ارتباط با عوارض تزریق ژل می توان گفت عوارض ناشی از ژل های تزریقی به نوع ژل بستگی دارد. ژل های تزریقی که بدن نسبت به آنها واکنش نشان نمی دهد و پس از مدت زمان طولانی شکل خود را زیر پوست تزریق شده از دست نمی دهند عوارض جانبی برای بیمار به همراه نخواهد داشت. در کنار ژل های تزریقی خوب ژل هایی وجود دارند که ممکن است پس از تزریق تا چند ماه مشکلی را برای بیمار ایجاد نکنند اما پس از چند سال به صورت گلوله گلوله شوند بنابراین برای پیشگیری از عوارض ناشی از ژل های تزریقی نامرغوب بهتر است بیمار نوع و مارک ژل را از پزشک خود سوال کند. در مقایسه بین روش تزریق ژل جای جوش برای از بین  بردن جای جوش با روش های دیگر می توان گفت روش تزریق ژل هزینه کمتری نسبت به روش های تزریقی دیگر دارد و بیمار با اطمینان خاطر می تواند نتیجه بهبودی پوست خود را پس از تزریق مشاهده کند. زمانی که روش های مختلف دائمی برای از بین بردن جای جوش بر روی پوست بیمار تاثیری نداشته باشد با استفاده از فیلر ( ژل) می توان به صورت موقت جای جوش را به طور کامل از بین برد. تزریق ژل برای جای جوش روشی مطمئن می باشد که توسط بسیاری از پزشکان با تجربه برای درمان جای جوش و آکنه مورد تایید است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل به گونه و انتخاب نوع مناسب آن

>> تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به گونه برای برجسته سازی و در واقع ایجاد فرم مناسب در صورت انجام می گیرد. با استفاده از مقدار کمی از ژل در حدود 2 تا 3 سی سی می توان به سادگی گونه را پر کرده و حجمی مناسب در این قسمت به وجود آورد به نحوی که افتادگی گونه ها که در اثر عواملی مانند افزایش سن و یا شل شدگی پوست ایجاد شده است به راحتی حل شود.

  تزریق ژل به گونه  

استفاده از روش تزریق ژل به گونه علاوه بر ایجاد حجم مناسب در گونه ها سبب حذف چین و چروک های موجود در این قسمت شده و می تواند پوست صورت را جوان تر نشان بدهد در ضمن این تزریق می تواند ظاهر پوست در قسمت برآمدگی های چشم را به شکلی مناسب بهبود بخشد. البته میزان تزریق باید به اندازه مناسب باشد تا ظاهری خوشایند به وجود آورد. گونه گذاری که با روش تزریق ژل به گونه انجام می شود توسط سوزن های بسیار ریزی صورت می گیرد که در روی پوست ناحیه گونه به شکل مستقیم قابل تزریق می باشد.

  تزریق ژل به گونه  

قبل از این که عمل تزریق انجام شود ناحیه ای از گونه که قرار است در آن قسمت تزریق صورت گیرد ضد عفونی و تمیز می شود و پس از این مرحله از کرم هایی که خاصیت بی حس کنندگی دارند استفاده می شود تا درد به میزان قابل توجهی هنگام تزریق کاهش پیدا کند. در نهایت با استفاده از سوزن هایی که برای تزریق در نظر گرفته شده اند و همین طور میزانی از ژل که متخصص مورد نظر برای تزریق تشخیص داده است عمل تزریق صورت می گیرد تا در نهایت پوستی شاداب و جوان را برای شما به ارمغان آورد.

>> تزریق ژل به گونه و انتخاب نوع مناسب آن

برای انتخاب نوع ژل که جهت تزریق به گونه قرار است استفاده شود باید به موارد مختلفی از جمله سالم بودن ژل توجه گردد. تزریق ژل به گونه باید حتما تحت نظر متخصصان متبحر در این زمینه صورت گیرد تا اطمینان کامل از سالم بودن و مضر نبودن آن برای شخص احراز گردد. نکته بعدی که در انتخاب ژل برای تزریق به گونه دارای اهمیت می باشد میزان ماندگاری ژل مورد نظر است. البته میزان استفاده از ژل برای افراد مختلف متفاوت بوده از این رو هزینه ای که برای انجام این روش از جوان سازی و زیباسازی وجود دارد متغیر می باشد. تزریق ژل به عنوان یکی از روش های زیبا سازی به صورت سرپایی می باشد که مدت زمان کمی برای انجام مراحل آن مورد نیاز است. برخی از انواع ژل برای تزریق به گونه به میزان بسیار کمی در زیر پوست تزریق شده و سبب می شوند که خطوط حاصل از چین و چروک در این ناحیه به شکل مناسبی از بین برود. با توجه به نوع ژل انتخابی و همین طور ماندگاری ژل مورد نظر نتیجه برجسته ماندن گونه ها ممکن است از 6 تا 24 ماه متغیر باشد. میزان عمقی که برای تزریق ژل در نظر گرفته می شود نیز متفاوت است و انواعی که به شکل عمیق در زیر پوست تزریق می شوند می توانند جایگزین کلاژن های از دست رفته در زیر پوست باشند و در نهایت سفتی مناسبی برای پوست ایجاد می کنند. البته انتخاب نوع ژل و میزان عمقی که برای تزریق وجود دارد به شکل صورت بستگی داشته و با نظر کارشناس و متخصصی که قرار است عمل تزریق را انجام دهد صورت می گیرد.

>> موارد مورد توجه در تزریق ژل به گونه

معمولا برای انجام تزریق توسط ژل به گونه تعداد جلسات تا 4 جلسه به طول می انجامد و این جلسات اغلب به صورت هفتگی و سه هفته یکبار برای حصول نتایجی بادوام و ماندگار تنظیم خواهد شد. در نهایت نتیجه ای که پس از تزریق ژل به گونه با توجه به نوع ژل و نوع تزریق صورت می گیرد می تواند دوامی در حدود 2 سال را داشته باشد. یکی از مواردی که پس از تزریق ژل به گونه شایع می باشد ایجاد کمی التهاب روی پوست این قسمت است. این التهاب مدت زیادی باقی نمی ماند و دوران بهبودی کوتاه است. اگر در قسمت تزریق کبودی ایجاد شود نیز با گذشت دو روز  پوست می تواند شکل طبیعی خود را بازیابد. از آنجایی که عمل تزریق مدت زمان زیادی نمی خواهد و نیاز به بستری شدن ندارد می تواند انتخاب بسیاری از افراد برای ایجاد پوستی شاداب باشد. در نتیجه فرد می تواند پس از این که تزریق را انجام داد کارهای روزمره خود را به شکلی مطلوب انجام دهد بدون این که مشکلی در این زمینه داشته باشد.

>> انواع ژل برای تزریق به گونه

انواع ژل برای تزریق به گونه در نوع دائمی، نیمه دائمی و موقت دسته بندی می گردند. ژل موقت که با عنوان اسید هیالورونیک شناخته می شود دوامی در حدود 9 تا 12 ماه دارد. این نوع ژل واکنش ایمنی در بدن ندارد و در مواردی نادر این واکنش ها را نشان می دهد. انواع دیگری از ژل تزریقی موجود هستند که بر پایه اسید هیالورونیک نیستند و شامل اسید پلی لاکتیک، کلسیم هیدروکسیاپاتیت و پلی کاپرولاکتون هستند. این موارد می توانند اثر حجمی خود را توام با تحریک سنتز کلاژن عملی سازند. انواع ژل هایی که با نام نیمه دائمی شناخته می شوند ماندگاری بیشتری دارند. این نوع ژل ها مانند ژل پلی آکریل آمید و سیلیکون مایع شناخته می شوند و در بین انواع ژل دارای زمان ماندگاری بیشتری پس از تزریق می باشند. البته طولانی شدن ماندگاری ژل ممکن است سبب بروز عوارضی در زیر پوست مانند ایجاد تورم و یا به وجود آمدن زخم در این ناحیه شود. پس از انجام تزریق ژل به گونه تا مدت زمان 4 ساعت نباید روی قسمت تزریق فشار وارد شود و ناحیه مورد نظر را نباید ماساژ داد. برای شستن صورت در طی دو روز اول پس از تزریق بهتر است ماساژ ملایم باشد و در هنگام خواب نیز فشار بر روی صورت وجود نداشته باشد تا ژل تغییر موقعیت ندهد و در جای خود تثبیت شده و تنظیم گردد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل به سینه و فواید آن

>> تزریق ژل به سینه

ژل ها، کاربردهای زیادی دارند و نه تنها برای اجزای مختلف صورت می توان از آنها استفاده کرد، بلکه برای سایر اجزای بدن هم استفاده می شوند. تزریق ژل در سینه ها به منظور بزرگ تر و برجسته کردن سینه صورت می گیرد. بزرگ کردن سینه ها به شما کمک می کند تا سینه هایی برجسته تری داشته باشید که از نظر شکل متناسب با سلیقه شما هستند و از طرفی هم هر دو سینه شما با یکدیگر تقارن دارند.   تزریق ژل به سینه  

برای تزریق ژل به سینه باید از متخصص با تجربه ای کمک بگیرید که تکنیک های پیشرفته ای برای تزریق ژل در سینه های شما داشته باشد و هیچ اسکاری هم از این فرآیند در بدن شما باقی نماند.

>> کابردها و فواید تزریق ژل در سینه

اگر فکر می کنید که سینه های کوچکی دارید و یا می خواید اثرات بارداری و کاهش وزن را بپوشانید، می توانید از ژل ها کمک بگیرید. تزریق ژل در سینه می تواند:

  1. به انحنای بدن شما بیافزاید
  2. بزرگ کردن سینه ها با تزریق ژل باعث باریک تر نشان دادن کمرتان می شود
  3. سینه های بزرگ و کوچکی که از نظر سایز با هم تناسبی ندارند را می توان با تزریق ژل برطرف نمود
  4. وقتی برای شنا به استخر می روید، احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنید
  5. تزریق ژل در سینه ها بدون عمل جراحی انجام می شود
  6. تمام اسکارهایی که روی سینه ها از قبل مانده اند، برطرف می شود و پوست سینه ها صاف می شود
  7. بعد از تزریق ژل، سینه ها کاملا طبیعی به نظر می رسند
  8. به دروه ریکاوری نیازی ندارد
  9. اثرات جانبی خیلی کمی را به دنبال دارد

 

تزریق ژل به سینه و فواید آن

 

 

>> از کدام ژل برای تزریق در سینه ها استفاده می شود؟

از وفتی ژل های اسید هیالورونیک به بازار عرضه شدند، بخاطر طبیعی بودن و قابلیت پرکنندگی آنها برای بخش های مختلفی از بدن می توانند استفاده بشوند؛ در واقع، بالاخره پزشک ها توانستند از ژل ها برای بزرگ کردن سینه ها استفاده کنند. ژل "مکرولین" برای برجسته سازی سینه ها بکار می رود. ژل مکرولین، جایگزین خوبی برای ایمپلنت سینه است. ایمپلنت سینه همیشه عوارض خطرناکی را برای بیماران به دنبال داشته است و سوراخ شدن ایمپلنت در راس مشکلات بیماران قرار دارد. ژل مکرولین کاملا بی خطر است و درست است که ژل مکرولین نمیتواند مانند ایمپلنت، چندین سایز به سینه ها اضافه کند ولی می تواند حجم خوبی به سینه های کوچک بدهد. ژل مکرولین میتواند سینه ها را تا یک سایز بزرگتر کند و شکل سینه ها را هم بهبود ببخشد. همراه با بزرگ شدن سینه ها، پوست آنها هم صلف و جوان می شود. تزریق ژل میکرولین روشی غیر تهاجمی است و بسیار سریع انجام می شود.

>> فرابند تزریق ژل مکرولین در سینه ها

بزرگ کر سینه ها با ژل مکرولین به زمان زیادی نیاز ندارد و در عرض 30 الی 40 دفیقه انجام می شود. از بی حسی موضعی برای بی حس کردن سینه ها اسفاده می شود. در زیر سینه ها، یک برش خیلی کوچکی زده می شود و حدودا 100 میلی لیتر ژل مکرولین در هر سینه تزریق می شود. 18 ماه بعد از اولین جلسه تزریق ژل مکرولین در سینه، میتوانید دوباره برای تزریق اقدام کنید.

>> آیا تزریق ژل مکرولین برای سینه ها کاملا بی خطر است؟

در بیمارانی که از ژل کرولین برای بزرگ کردن سینه های خود استفاده کرده اند، رضایت زیادی از این ژل داشته اند. به نظر می رسد که تزریق ژل مکرولین در در زیر بافت های سینه، تاثیر خاصی روی شیردهی سینه ها نمی گذارد. مانند ژل هایی که در صورت تزریق می شدند، ژل مکرولین هم میتواند یک سری اثرات جانبی را به دنبال داشته باشد:

  1. کبودی خفیف
  2. احساس درد و ناراحتی
  3. تورم
  4. التهاب خفیف در اثر فشار ژل بر بافت های اطراف
  5. خارش
  6. توده

که این اثرات جانبی هم موقت هستند. تزریق ژل مکرولین ممکن است بر روی ظاهر سینه های شما تاثیر بگذارد. تزریق منظم مکرولین می تواند باعث ایجاد اسکارهای دائمی بشود و حتی سیننه های شما افتادگی بیشتری پیدا کنند. تزریق ژل مکرولین در سینه نمیتواند نتایج رضایت بخش ایمپلنت را به دنبال داشته باشد و فقط برای کسانی مناسب است که میخواهند 1 الی 2 سایز به سینه هایشان اضافه بشود. در اقع ژل مکرولین نمیتواند از این بیشتر به سایز سینه ها اضافه کند. سازمان عذا و داروی آمریکا هم هنوز استفاده از ژل مکرولین را برای سینه ها تایید نکرده است و این عدم تایید به معنی این است که ژل مکرولین می تواند اثرات جانبی و مشکلات خاصی را برای بیمار به دنبال داشته باشد.

>> مکرولین چگونه باعث بزرگ کردن سینه ها می شود؟

مکرولین یک ژل اسید هیالورونیک است که درست مثل رستیلن عمل می کند. ژل مکرولین ضخامت بیشتری دارد و مناسب بزرگ کردن و یا برجسته سازی بخش های بزرگ تر بدن است. ژل مکرولین در بدن پخش نمی شود و نتایج ماندگاری را به دنبال دارد. ژل مکرولین کاربردهای زیادی دارد و به غیر از سینه ها، می توان از آنها در ساق پا، باسن و دیگر بخش های بدن هم استفاده کرد. پوستی که بخاطر لیپوساکشن دچار فرورفتگی و برآمدگی های زیادی شده است و سطح ناضافی دارد، پوستی که به خطر عمل جراحی دارای اسکارهای زیادی است و دیگر مشکلات پوستی را میتوان با ژل مکرولین برطرف نمود. مکرولین درست مثل ژل های هیالورونیک اسیدی که در صورت تزریق می شوند، در کنار افزایش حجم بخش مورد نظر باعث آبرسانی و مرطوب کردن پوست هم می شود. حدودا 12 تا 18 ماه بعد از تزریق ژل مکرولین، ترکیبات آن تجریه می شوند و بخاطر طبیغی بودن ترکیبات آن به راحتی در بین ترکیبات بدن گم می شوند.

>> چه کسانی میتوانند از ژل مکرولین برای بزرگتر کردن سینه های خود استفاده کنند؟

استفاده از ژل مکرولین به خانم هایی پیشنهاد می شود که سایز سینه هایشان بسیار کوچک است و میخواهند سایز سینه های خود را افزایش بدهند. خانم هایی که سینه های نامتقارنی دارند و دوست ندارند با عمل جراحی و بیهوشی این مشکلشان را برطرف کنند هم می توانند از مزایای تزریق ژل مکرولین بهره مند بشوند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل به زانو برای درمان آرتروز

>> تزریق ژل به زانو

کاربردهای ژل های اسید هیالورونیک روز به روز بیشتر می شود؛ امروزه از ژل های اسید هیالورونیک نه تنها برای رفع چین و چروک و برجسته سازی اجزای مختلف صورت و بدن استفاده می شود، بلکه از آنها برای درمان بیماری ها هم می توان استفاده کرد. آرتروز و ورم مفاصل و استخوان ها از مواردی هستند که با تزریق ژل درمان می شوند.

 

تزریق ژل به زانو

 

>> آرتروز چیست؟

آرتروز به درد مفاصل مربوط می شود و تعداد افرادی که با این مشکل مواجه می شوند، روز به روز بیشتر می شود. آرتروز باعث ناتوانی افراد در انجام کارهایشان می شود و این بیماری در بین افراد پیر بیشتر مشاهده می شود. آرتروز شدید میتواند باعث درد مفاصل، احساس صعف، مشکلاتی در راه رفتن و عدم توانایی در انجام فعالیت های روزمره بشود. ورم مفاصل و استخوانها، شایعترین نوع آرتروز است و میتواند برای بیمار بسیار دردناک باشد.

 

تزریق ژل به زانو برای درمان آرتروز

 

>> ورم مفاصل و استخوان ها چیست؟

ورم مفاصل و استخوان ها که مربوط به کمتر شدن حجم استخوان ها می شود، مشکلات زیادی را برای بیماران ایجاد کرده است. احتمال ایجاد ورم مفاصل و استخوان ها در زنان 50 درصد و در مردها 25 درصد است. ور مفاصل و استخوان ها زمانی رخ میدهد که بدن استخوان بیشتری را از دست بدهد، استخوان های خیلی کمی را بسازد یا اینکه هر دو مورد در بدن رخ بدهد. درنتیجه، استخوان ها ضعیف می شوند و به آسانی می شکنند. استخوان هایی که درگیر ورم هستند، تراکم خود را از دست می دهند و ساختار بافت های موجود در آنها غیر طبیعی است. نشانه های ورم مفاصل و استخوان ها میتواند شامل درد در پشت بدن، کاهش قد در طول زمان و شکنندگی استخوان ها باشد.

>> درمان آرتروز و ورم مفاصل و استخوان ها با تزریق ژل های اسید هیالورونیک

بعضی از بیمارانی که با آرتروز و ورم مفاصل و استخوان ها درگیر هستند، ممکن است کاندید خوبی برای درمان این بیماری ها با ژل باشند. درمان این بیماری ها باعث می شود تا از درد بیمار هم کاسته بشود. تزریق ژل در مفاصل و استخوان ها یکی از روش های درمان این بیماری است. اگر استفاده از داروهای مختلف تاثیری در بهبود آرتروز و ورم مفاصل و استخوان ها نداشته باشد، بیمار می تواند برای تزریق ژل در زانو به کلینیک مراجعه کند. ژل های اسید هیالورنیک بسیار متنوع هستند و می توان از آنها برای تزریق در زانو استفاده کرد. وقتی ژل های اسید هیالورونیک در زانو تزریق می شوند، به روان شدن مفاصل کمک زیادی می کنند. در مفاصلی که دچار تورم شده اند، ماده طبیعی اسید هیالورونیک به مقدار بسیار کمی وجود دارد و بتابراین تزریق ژل اسید هیالورونیک باعث بهبود ضخامت مایع سینوویال می شود؛ مایع سینوویال، ژل طبییعی است که اصطکاک را در مفاصل کاهش می دهد و باعث حرکت بهتر مفاصل و کاهش درد در بخش رانو می شود.

>> فرآیند تزریق ژل اسید هیالورونیک در زانو

تزریق ژل هیالورونیک، فرآیندی غیر تهاجمی است و کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. قبل از تزریق ژل هیالورونیک اسید، جلسه مشاوره ای برای شما برگزار می شود و در آن به جزئیات فرآیند تزریق ژل پرداخته می شود. بخشی از زانو که قرار است ژل در آن تزریق بشود، توسط متخصص انتخاب می شود و برای کاهش درد بیمار از بی حسی استفاده می شود. قبل از تزریق ممکن است متخصص مقداری مایع سینوویال را از زانوی شما بگیرد و آن را تست کند. ژل در مفاصل زانو تزریق می شود و بعد از تزریق ژل، بیمار شاهد نتایج خاصی می تواند باشد. التبه برای اینکه از فواید تزریق ژل بهره مند بشوید، باید چند بار اقدام به تزریق ژل کنید.

>> کاربردها و فواید تزریق ژل اسید هیالورونیک در زانو:

  1. درمان آرتروز
  2. کاهش و کنترل ورم مفاصل و استخوانها
  3. کاهش التهاب و خراشی که با اصطکاک استخوان به استخوان ایجاد می شود
  4. کاهش درد در زانو

>> از کدام ژل اسید هالیورنیک برای تزریق در زانو  و درمان آرتروز و تورم استخوان ها و مفاصل استفاده می شود؟

برای درمان آرتروز و کاهش ورم مفاصل و استخوان ها معمولا از ژل سینویسک استفده می شود. سنویکس یک ژل اسید هیاورونیک است که از مرغ بدست می آید. سنویکس هفته ای یک بار در زانو و به مدت سه هفته تزریق می شود. اگر در طی سه جلسه اولی که ژل سینویسک را تزریق میکنید درد مفاصل زانوهایتان یهبود پیدا نکند، متخصص برای شما سه جلسه بعدی را ترتیب میدهد تا اثرات درد از بین برود. شما میتوانید در هر هفته فقط یک بار ژل سینویسک را تزریق کنید. با تزریق ژل سینویسک شما میتوانید تا 6 ماه از درد زانو راحت باشید. التبه موارد زیادی بر روی دوز مناسب ژل سینویسک تاثیر می گذارند؛ مثل وزن بدن بیمار، میزان پیشرفت بیماری، داروهایی که بیمار تا به حال از آنها استفاده کرده است و غیره.

>> عوارض تزریق سینویسک در زانو

  1. درد در ماهیچه زانو
  2. تورم، سفت شدن تجمع مایعات و متورم شدن اطراف زانو
  3. تب
  4. احساس بی حسی و کرختی
  5. سر درد
  6. حالت تهوع
  7. کاهش دمای بدن

اثرات جانبی سینویسک که به ندرت رخ می دهند:

  1. درد در پشت بدن
  2. سر درد شدید
  3. افزایش ضربان قلب

>> محدودویت های تزریق ژل سینویسک

  1. کسانی که به ژل ها و لیدوکائین حساسیت دارند
  2. خانم هابی که باردار هستند یا به نوزاد خود شیر می دهند
  3. کسانی که در مفاصل خود عفونت دارند
  4. کسانی که بیماری های پوستی دارند

>> مراقبت های بعد از تزریق ژل سینویسک

  1. بعد از تزریق ژل سیویسک در زانو، به بیماران توصیه می شود که از انجام فعالیت های شدید تا 48 ساعت پس از تزریق خودداری کنند.
  2. تا 48 ساعت بعد از تزریق سنویسک، از ایستادن بیشتر از 15 دقیقه بر روی پاهایتان خودداری کنید
  3. می توانید از کمپرس یخ بر روی زانوهایتان استفاده کنید تا تورم کاهش یابد.

>> مقابسه نتایج تزریق ژل سنویسک با روش های دیگر

آرتروز و ورم مفاصل و استخوان ها را با تزریق کورتیکواسنروئیها هم میتوان درمان کرد. ژل سینویسک را می توان از نظر کارایی با کورتیکواستروئیدها مقایسه کرد. تزریق سنویسک نسبت به کورتیکواستروئدیها در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. تزریق مداوم ژل سینویسک، ایمن تر و بی خطرتر از تزریق کورتیکواستروئیها در بیماران است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تورم بعد از تزریق ژل خط خنده

>> تورم بعد از تزریق ژل خط خنده

تورم هم مانند کبودی یکی از شایعترین مشکلات بیماران بعد از تزریق ژل محسوب می شود. برای رفع خط خنده و چروک اطراف دهان معمولا از ژل های ژوویدرم و رستیلن استفاده می شود. تزریق ژل ژوویدرم و رستیلن به اطراف دهان، درجات مختلفی از تورم را به دنبال خواهد داشت. تورم بعد از تزریق ژل ممکن است بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد و احتمال اینکه طولانی تر بشود هم وجود دارد که باز هم بستگی به فاکتورهای زیادی دارد. بلافاصله بعد از تزریق ژل، بخاطر خاصیتی که ژل دارد تورم رخ میدهد؛ در واقع، جذب آب عامل اصلی ایجاد تورم در صورت بیمار بعد از تزریق ژل است.   تورم بعد از تزریق ژل خط خنده  

ژل های ژوویدرم و رستیلن از اسید هیالورونیک ساخته شده اند؛ اسید هیالورونیک، ژلی است که می تواند آب را به خود جذب کند و درست مثل یک اسفنج، آب را در خودش نگه می دارد. خوشبخاته تورم بعد از تزریق ژل یا فیلرها معمولا به سرعت بهبود می یابد و فقط بیمار متوجه آن می شود.بیمارانی که در صورت خود ژل تزریق می کنند، می توانند بعد از تزریق به سرکارخود برگردند و بسیاری از بیماران در همان روز، مجددا کارهای خود را ادامه میدهند.   تورم بعد از تزریق ژل خط خنده

  اکثر کسانی که تورم دارند، بغد از ویزیت متخصص سریع مشکلاتشان خل می شود. نکته جالب این است که تورم فقط برای خود بیمار آزار دهنده است و برای دوستان، خانواده و اطرافین آنها این مسئله چندان عجیب و غیر عادی نیست.

>> چگونه میتوان تورم بعد از تزریق ژل خط خنده را کاهش داد؟

هر چیزی که برای سلامت بدن شما مفید باشد، برای پوست شما هم خوب است و به تورم بعد از تزریق ژل خنده هم کمک زیادی می کند. حتما طبق دستورات متخصص خودتان عمل کنید و از دوره ریکاوری خود نهایت استفاده را کنید.

  1. با نوشیدن مقدار زیادی از مایعات مثل آب و آب میوه به بدن و پوست خود آب رسانی کنید
  2. از یک سری محصولات خاص گیاهی استفاده کنید؛ مثل کرم آرنیکا مونتانا و قرص آناهیل بروملین
  3. بر روی مصرف میوه ها و سبزیجات تازه متمرکز بشوید
  4. در بخشی که ژل تزریق کرده اید، از یخ استفاده کنید
  5. در هنگام خواب، سرتان را بالاتر از سایر اعضای بدنتان قرار بدهید
  6. از قرص های آنتی هیستامین استفاده کنید

>> از مصرف چه غذاهابی باید خوداری کنیم؟

بیماران میتوانند با عدم مصرف یک سری مواد غذایی به کاهش تورم صورت خود کم زیادی بکنند مثل:

  1. غذاهای فرآوری شده یا فست قود
  2. نمک زیاد
  3. بیشتر چای ها، مکمل ها و دمنوش های گیاهی
  4. غذاهای پر از ادویه
  5. داروهای ضد انعقاد خون شامل آسپرین وایبوپروفن
  6. سیگار کشیدن و در معرض دود سیگار قرار گرفتن (در کنار افراد سیگاری ننشینید)

>> روش های دیگر برای کاهش تورم در صورت بر اثر تزریق ژل حط خنده

  1. استراحت بعد از تزریق ژل خط خنده خیلی مهم است. متخصص ها توصیه می کنند که بیماران از انجام فعالیت های سنگین و یا ورزش در اولین روز یا بلافاصله بعد از تزریق ژل خط خنده خودداری کنند
  2. ماساژ آرام نقاطی که ژل تزریق شده است هم می تواند باعث بهبود تورم در بعضی از بیماران بشود. گاهی اوقات پوست کمی منبسط می شود و فقط به کمی ماساژ ملایم نیاز دارد تا خوب بشود. از وارد کردن فشارهای زیاد به این نقاط خودداری کنید. البته قبل از هر گونه ماساژ، حتما با متخصص خود مشورت نمایید.

در آخر، ممکن است تورم مربوط به چیز دیگری باشد و به تزریق ژل ربطی نداشته باشد؛ مثلا علت تورم میتواند به خاطر آلرژی، مشکل تیروئید، هورمون ها، اثرات جانبی دارو و یا بخاطر شرایط بیمار باشد. مثل همیشه با متخصص خود صخبت کنید تا به شما راهنمایی کند که از کدام روش برای کاهش تورم استفاده کنید. روش هایی که برای کاهش تورم در این مقاله ذکر شدند، نه تنها برای کاهش تورم بعد از تزریق ژل خط خنده بکار می رود بلکه برای کاهش و رفع تورم در سایر بخش های بدن و صورت هم بکار می روند.

>> روش هایی برای درمان تورم ناشی از تزریق ژل رستیلن برای خط خنده

از ژل رستیلن برای درمان چین و چروک ها استفاده می شود. بیشترین کاربرد ژل رستیلن، رفع خطوطی است که بین دهان و بینی قرار دارند و شامل خطوط خنده هم می شوند. رستیلن، یک ژل هیالوروینک اسید است که به طور طبیعی هم در پوست یافت می شود. رستیلن با جذب مولکول های آب در نقاطی که ژل تزریق می شوند، باعث کاهش چین و چروک می شود. یکی از اثرات جانبی که بعد از تزریق ژل رستیلن بوحود می آید، تورم است. تورم ناشی از تزریق ژل رستیلن را میتوان با چند روش کاهش داد:

1- تی بگ (چای کیسه ای)

تی بگ را هم می توانید برروی نقاط متورم قرار بدهید. ابتدا تی بگ را به مدت 5 دقیقه در یک لیوان آب گرم قرار بدهید، اجازه بدهید که تی بگ سرد بشود و سپس آن را به مدت 15 دقیقه بر روی صورتتان بگذارید. شما میتوانید چندین بار در روز از تی بگ استفاده کنید. استفاده از تی بگ به بهبود سریع تر شما و کاهش تورم و کبودی کمک زیادی می کند.

2- قرص تیلنول (استامینوفن)

از تیلنول برای کاهش درد و تورم استفاده کنید. البته در هنگام مصرف این قرص؛ به دوز آن هم توجه کنید.

3- سرکه

شما میتوانید از سرکه در نقاط متورم صورتتان استفاده کنید. استفاده از سرکه یک راهکار خانگی برای کاهش تورم و حتی کبودی است. یک پارچه کوچک را در محلول سرکه بیندازید، پارچه را فشار دهید تا سرکه خارج شود و کمی مرطوب به نظر برسد؛ پارچه نمناک را به مدت 45 الی 60 دقیقه بر روی بخش مورد نظر قرار بدهید.

4- گیاه نارون کوهی

گیاه نارون کوهی اسم های مختلفی دارد؛ مثل هاماملیس یا عنبر سائل. گیاه نارون کوهی درست مثل سرکه عمل می کند و به کاهش تورم کمک زیادی می کند. البته بوی این گیاه هم از سرکه خیلی بهتر است. گیاه نارون کوهی را روی پارچه نرمی قرار بدهید و از آن به مدت 30 الی 45 دقیقه در روز استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل در زیر چشم و فواید آن

>> تزریق ژل در زیر چشم

تزریق ژل در زیر چشم یک راه موثر برای برگرداندن حجم از دست رفته زیر چشم، رفع دایره های سیاه و گودی ریز چشم و درمان چشمان پف کرده است. ژل ها می توانند به پوست آبرسانی کنند و باعث بهبود کیفیت پوست و تولید کلاژن بشوند. بیشتر بیمارانی که این مشکلات را در زیر چشمان خود دارند، خطوط اشک هم در زیر چشمانشان دیده می شود. تزریق ژل می تواند باعث جوانسازی پوست زیر چشم بشود.

 

تزریق ژل در زیر چشم

 

>> فرایند تزریق ژل در زیر چشم ها

تزریق ژل در زیر چشم معمولا درد خاصی ندارد. ژل را میتوان با سرنگ کوچک در روی استخوان زیر چشم و یا در بافت نرم زیر چشم تزریق کرد. چند ماه بعد از تزریق، ژل های هیالورونیک اسید جذب بافت های زیر چشم می شوند و آب جای آنها را می گیرد؛ وقتی که ژل های هیالورونیک اسید به طور کامل در بدن جدب بشوند، دیگر اثری از آنها باقی نمی ماند.  

 

این ژل ها حجم طبیعی به بافت زیر چشم می دهند و تزریق ژل حدودا بین 10 الی 15 دقیقه طول می کشد و نتایج آن هم بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است. بعد از تزریق ژل، تورم و کبودی تا چند روز بوجود می آید. میزان ماندگاری ژل ها به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ مثل سن بیمار، نوع پوست، سبک زندگی، فعالیت ماهیچه ها و نوع ژلی که تزریق می شود.

>> انتخاب ژل برای تزریق در زیر چشم

از بین انواع مختلف ژل، "رستیلن" بهترین ژل برای تزریق در زیر چشم است زیرا رستیلن با ماندگاری بلند مدت خود یک ژل طبیعی برای جوانسازی پوست زیر چشم محسوب میشود. مدت ماندگاری رستیلن تا بالای یک سال است. رستیلن جزو ژل های اسید هیالورونیک است و در صورت لزوم و در شرایط خاص میتوان به راحتی آن را از زیر پوست برداشت. بیشتر بیماران به یک سرنگ از ژل رستیلن نیاز دارند ولی بیمارانی که مشکلات جدی تری در در زیر چشمان خود دارند، به چندین سرنگ رستیلن نیاز دارند. البته از ژل "بلوترو" هم میتوان برای تزریق در زیر چشم استفاده کرد. بقیه ژل ها برای تزریق در زیر چشم زیاد مناسب نیستند. تزریق ژل "ژوویدرم" در زیر چشمها باعث برجسته شدن بیش از حد پوست زیر چشم می شود زیرا این ژل، آب زیادی را به خود جذب می کند و میتواند باعث پف کردن و ورم چشمها بشود که تا چندین ماه به همین حالت قرار دارد. تزریق سایر ژل ها مثل ژل های حاوی کلاژن، رادیسه، آرتفیل و حتی سیلیکون باعث بروز عوارض و اثرات جانبی ناخواسته ای در این ناحیه حساس شده است و نتایج بسیار ضعیفی را به دنبال داشته اند.

>> برای تزریق ژل در زیر چشم از چه وسیله ای استفاده می شود؟

تزرق ژل در زیر چشم با دو تکنیک تزریق می شود؛ تکنیک کانولا و تکنیک سوزن. امروزه برای تزریق ژل در زیر چشم بیشتر از تکنیک سوزن استفاده می شود. استفاده از تکنیک سوزن مزیت های زیادی را به دنبال دارد؛ مثلا این تکنیک بسیار دقیق است و متخصص دقیقا می داند که در کدام نقطه باید ژل را تزریق کند. در مواردی که متخصص از کانولا برای تزریق استفاده می کند، در اکثر موارد ژل در نقطه نادرستی تزریق می شود و نمی توان خیلی عمیق و ماهرانه ژل را تزریق کرد. استفاده از کانولا باعث تورم و پف زیر چشم و ایجاد توده هم می شود. تزریق ژل در زیر چشم به مهارت زیادی نیاز دارد و امروزه دیگر استفاده از کانولا به ندرت برای تزریق ژل استفاده می شود.

>> فواید تزریق ژل در زیر چشم

  1. بهبود حالت چشم ها
  2. برطرف شدن ورم پلک چشم
  3. رفع دایره های سیاه یا خطوط اشک زیر چشم

>> چرا از ژل برای رفع گودی و سایر مشکلات زیر چشم استفاده کنیم؟

  1. تزریق ژل، نتایج طبیعی را به دنبال دارد
  2. تا 15 ماه ماندگاری دارد
  3. گودی زیر چشمان را پر می کند
  4. هرگونه چین و چروک زیر چشم را هم برطرف کند
  5. ریکاوری بعد از تزریق ژل هم بسیار سریع است

>> عوارض تزرق ژل در زیر چشم

  1. کبودی زیر چشم
  2. تورم زیر چشم
  3. قرمز شدن پوست زیر چشم
  4. پخش شدن ژل به نقاط دیگری در صورت
  5. ایجاد توده و برآمدگی در پوست زیر چشم
  6. سردرد
  7. واکتش آلرژیک

>> عوارض نادر تزریق ژل در زیر چشم

  1. کاهش بینایی
  2. بافت مردگی پوست زیر چشم

>> محدودیت های تزریق ژل در زیر چشم

اگر:

  1. به ژل ها یا لیدوکائین حساسیت دارید
  2. در زیر چشمانتان عفونت فعالی وجود دارد
  3. بطور مرتب از الکل استفاده می کنید
  4. باردار هستید
  5. به نوزاد خود شیر می دهید، در تزریق ژل در زیر چشم محدودیت دارید.

>> چه افرادی میتوانند در زیر چشمان خود ژل تزریق کنند ؟

کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل در زیر چشم کسانی هستند که پوست انعطاف پذیری دارند. پوست بیمار باید از نظر ضخامت در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.

>> نکاتی که به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری از تزریق ژل در زیر چشم هایتان بگیرید

نکات و موارد زیادی وجود دارند که یک فرد میتواند انجام بدهد تا میزان موفقیت تزریق ژل در زیر چشمانش بیشتر بشود و نتایج خوبی از این روند بگیرد مثل :

  1. قبل از تزریق ژل برای جلوگیری از کبودی، از مصرف ویتامین E و داروهای ضد انعقاد خون خودداری کنید. از متخصص خود بپرسید که چند هفته قبل از تزریق ژل باید از مصرف این موارد خودداری کنید. در بیشتر موارد، حداقل 10 روز قبل از تزریق نباید از این داروها و مکمل ها استفاده کنید. استفاده از یخ در زیر چشم هم میتواند تاثیر خوبی در کاهش کبودی زیر چشم داشته باشد.
  2. بعد از تزریق ژل که شاهد تورم و کبودی در ناحیه زیر چشمانتان هستید، از کرم آرنیکا مونتانا که کاملا گیاهی است برای کاهش این اثرات جانبی استفاده کنید.
  3. اگر اتفاق مهمی در پیش رویتان دارید، برای تزریق ژل اقدام نکنید.
  4. 24 ساعت بعد از تزریق ژل از ورزش خودداری کنید تا احتمال تورم هم کاهش پیدا کند.
  5. از متخصص بخواهید که عکسهای قبل و بعد بیمارانی که در زیر چشمان خود ژل تزریق کرده اند را به شما نشان بدهد. اطمینان حاصل کنید که متخصصی که انتخاب کرده اید، تا بحال سابقه چندین تزریق ژل موفقیت آمیز در زیر چشم بیماران را داشته است.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

مراقبت های بعد از تزریق ژل

>> مراقبت های بعد از تزریق ژل

معمولا کسانی که برای اولین بار ژل تزریق می کنند، دچار استرس زیادی می شوند. نتایج بعد از تزریق ژل به تکنیک متخصص هنگام تزریق ژل بستگی دارد ولی شما باید بدانید که بعد از تزریق ژل چگونه از خودتان مراقبت کنید.   مراقبت های بعد از تزریق ژل  

هر نوع ژلی که تزریق کرده اید (چه ژوویدرم باشد، چه ولوما، رستیلن و یا غیره) ، یک سری مراقبت های ها خاصی دارند که حتما باید آنها را انجام بدهید؛ البته متخصص هم بعد از تزریق ژل این نکات را به شما می گوید.

1- نحوه خوابیدن

بعد از تزریق ژل و موقع خواب حتما در زیر سرتان 2 عدد بالش بگذارید و اگر امکان دارد به پشت بخوابید تا صورتتان با باش تماسی نداشته باشد.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل

 

2- ورزش

در روزی که تزریق ژل انجام داده اید، به هیچ وجه ورزش های سخت و شدید را انجام ندهید. یک روز بعد از تزریق ژل می توانید به همه ی کارهای روزمره خودتان برسید و از رفتن به حمام بخار هم 4 ساعت بعد از تزریق ژل خودداری کنید. شما میتوانید دوش بگیرید و کارهای روزمره خودتان را انجام بدهید.

>>  کبودی و تورم بعد از تزریق ژل

هر برآمدگی و توده کوچک و یا جای سوزن بعد از چند ساعت از بین می رود. کبودی،  عارضه ای طبیعی است و میتوان با میکاپ آن را پوشاند ولی تا 2 ساعت باید صبر کنید و به آرامی از مواد آرایشی استفاده کنید تا فشاری به نقاطی که ژل تزریق کرده اید وارد نشود. در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل ممکن است اجزای صورتتان با هم تناسبی نداشته باشند که این عارضه هم طبیعی است و خود به خود برطزف می شود.

1- یخ

استفاده از یخ یا کرم کورتیزون 1 درصد میتواند تورم و کبودی را در صورت کاهش بدهد. استفاده از یخ بلافاصله بعد از تزریق ژل هم به بیمار پیشنهاد می شود و میتوان در 2 روز اول به طور مرتب از یخ استفاده کرد.

2- داروهای تجویز شده

اگر احساس می کنید که صورتتان تورم شدیدی دارد یا قرار ملاقات مهمی دارید و تورم صورتتان خیلی شدیدتر شده است، میتوانید از داروهایی که دکتر برایتان تجویز کرده است استفاده کنید. معمولا داروی مدرول (ضد حساسیت) برای بیمار تجویز می شود که میتواند خیلی سریع میزان تورم را در صورت و بدن کاهش بدهد.

3- مصرف الکل

نوشیدن الکل زیاد در طی 2 روز اول باعث کبودی و تورم صورت می شود.

4- داروهای انعقاد خون

استافده از داروهای انعقاد کننده خون مثل آسپرین و آدویل میتواند احتمال کبودی در صورتتان را افزایش بدهد.

5- تاول تیخالی

اگر در گشته سابقه تاول تبخال یا عفونت تبخالی داشته اید، بعد از تزریق ژل هم این عارضه دوباره بوجود می آید. پیشنهاد میدهیم که از داروی ضد ویروس مثل والاسیکلوویر تا چند روز استفاده کنید تا احتمال بوجود آمدن این عارضه کمتر بشود.

6- آفتاب و گرما

وقتی قصد بیرون رفتن از خانه را دارید، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. شما باید از تا 72 ساعت از تابش نور خورشید و گرما دور بمانید. استفاده از کلاه هم برای جلوگیری از تابش مستفیم نور خورشید مفید است.

7- کرم آرنیکا

از کرم آرنیکا می توانید برای کاهش تورم و کبودی بعد از تزریق ژل استفاده کنید.

8- لیزر درمانی

شما میتوانید تا یک ماه بعد از تزریق ژل از لیزر درمانی استفاده کنید.

>> مراقبت های اختصاصی

1- چند ساعت اول پس از تزریق ژل

  1. از کمرس سرد کرم آرنیکا و قرص آناهیل بروملین برای کاهش کبودی صورت استفاده کنید.
  2. از استامینوفن برای کاهش درد استفاده کنید
  3. از خاراندن، ماساژ دادن و یا دست زدن به صورتتان خودداری کنید. اگر بعد از سه روز باز هم احساس کردید که در زیر پوستتان توده ای وجود دارد، حتما به نزد متخصص مراجعه کنید.

2- 6 الی 10 ساعت بعد از تزریق ژل

  1. شما میتوانید از غذاهایی مثل آناناس برای کاهش کبودی استفاده کنید
  2. برای کاهش تورم صورت از آنتی هیستامین استفاده کنید
  3. اگر توده ای را در زیر پستتان احساس کردید، میتوانید به آرامی آن ناحیه از صورتتان را ماساژ بدهید. مدت ماساژ، به بخشی که ژل تزریق شده است و نوع ژلی که تزریق شده است بستگی دارد. با ماساژ به موقع می توانید شاهد صاف شدن پوستتان باشید.
  4. از یک شیر پاک کن ملایم برای پاک کردن آرایش و کرم ضد آفتاب خودتان استفاده کنید.

3- روز دوم بعد از تزریق ژل

- هنوز هم تورم و قرمزی در سطح پوست مشاهده می شود. به بیماران توصیه می شود که نقاط مورد نظر را ماساژ بدهند و یا از یخ استفاده کنند. اگر کبودی ادامه پیدا کرد، از کرم آرنیکا استفاده کنید.

4- یک هفته بعد از تزریق ژل

قرمزی و تورم در نقاطی که ژل تزریق شده است، روز به روز کمتر می شود. اگر هنوز هم اثرات جانبی بر روی صورتتان دیده می شود، از متخصص کمک بگیرید.

>> زمان مشخص شدن نتایج

حدودا 2 تا 3 هفته طول می کشد تا شاهد نتایج نهایی تزریق ژل باشید. لطفا صبور باشید. نه تنها تورم و کبودی بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی هستند بلکه تزریق ژل به زمان احتیاج دارد تا مولکول های آب را به خود جذب کند و در نتیجه، پوستی صاف و یکدست را برای شما بوجود بیاورد.

>> مدت ماندگاری

ژل ها معمولا بین 6 تا 2 سال ماندگاری دارند. مدت ماندگاری آنها به نوع ژل که برای شما استفاده شده است و اینکه در کجای صورتتان تزریق شده است، بر روی صورت شما چه تاثیراتی تا به حال داشته است و به سرعت سوخت و ساز بدنتان بستگی دارد. بسیاری از بیماران با تزریق مجدد ژل متوجه می شوند که نتایج خوبی از تزریق ژل گرفته اند و بیشتر از حدی که انتظار می رود، ژل ها ماندگاری دارند زیرا ژل های هیالورونیک اسید بدن شما را تحریک می کنند تا کلاژن بسازد.

>> برنامه ریزی برای جلسه بعد

برای جلسه دوم تزریق ژل خود که 6 تا 12 ماه بعد انجام می شود، از همین امروز برنامه ریزی کنید تا بتوانید از مزایای ژل بر جواسازی صورتتان بهره مند بشوید. زمان دقیق جلسه دوم تزریق ژل را با متخصص خود هماهنگ کنید. اگر چانچه از این کار غفلت کنید، تزریق ژل در صورتتان اثرات جانبیبیشتری را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.      

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عوارض تزریق ژل لب و اثرات جانبی آن

>> عوارض تزریق ژل لب

برجسته سازی لب ها، فرآیندی است که با تزریق ژل می توان به حجم لب ها اضافه کرد. لب های هر انسانی با انسانهای دیگر متفاوت است و بنابراین نوع ژل و تکنیک هایی برای تزریق ژل لب استفاده می شود در هر انسانی متفاوت است. متخصص همه موارد را ارزیابی می کند و از بهترین ژل برای برجسته سازی لب های شما استفاده می کند.   عوارض تزریق ژل لب

 

>> اثرات جانبی، عوارض و مشکلات مربوط به تزریق ژل لب

1-واکنش آلرژیک

انواع مختلفی از ژل برای تزریق وجود دارد؛ مثلا کلاژن گاوی یک نوع از کلاژن است که که از گاو گرفته می شود و با سایر مواد تشکیل دهنده ژل ترکیب می شود و یا به صورت مجزا بر روی لب ها تزریق می شود. این کلاژن در بعضی از افراد می تواند واکنش های آلرژیک را به دنبال داشته باشد؛ بخاطر همین متخصص قبل از تزریق ژل به صورت کامل، ابتدا آن را برروی شما تست می کند تا شاهد بروز واکنش آلرژیک بعد از تزریق ژل در لب ها نباشید. متخصص قبل از تزریق ژل از محلول بی حسی لیدوکائین بر روی لب های شما استفاده می کند؛ اگر نسبت به لیدوکائین و یا سایر محلول های بی حس کننده هم حساسیت دارید، به متخصص اطلاع بدهید تا از بروز واکنش آلرژیک جلوگیری بشود.   عوارض تزریق ژل لب  

نشانه های واکنش آلرژیک در لب ها شامل قرمزی، تورم و خارش است. اگر این علائم شدیدتر شدند مثلا به سختی می توانستید نفس بکشید، سریع به نزد متخصص مراجعه کنید. ژل هایی که در لب ها تزریق می شوند، از مواد طبیعی ساخته شده اند مثل اسید هیالورونیک و احتمال اینکه واکنش های آلرژیک را تجربه کنید، بسیار پایین است.

2-دوره ریکاوری طولانی مدت

تزریق ژل در لب به بافت های لب آسیب می زند و شما شاهد قرمزی تورم و کبودی در لب هایتان خواهید بود که می تواند از 2 روز تا دو هفته ادامه داشته باشد. وقتی برای لب هایتان ژل تزریق می کنید، حتما باید خودتان را برای دوره ریکاوری هم آماده کنید. بعد از تزریق ژل در لب از کسی بخواهید شما را تا خانه همراهی کند و در خانه هم از انواع مسکن، غذاهای مفید برای کاهش ریسک خونریزی و بالش های راحتی که بتوانید سرتان را بر روی آن بگذارید تا از تورم لب های شما کاسته شود هم استفاده کنید. از متخصص در مورد کرم ها و روغن هایی که می توانید بعد از تزریق ژل بر روی لب هایتان استفاده کنید تا از میزان خشکی و درد لب ها کاسته بشود هم سوالاتی را بپرسید.

3-ایجاد اسکار

وقتی پوست اطراف لبها آسیب ببنید، اسکارهایی هم ایجاد می شود. اسکار نوعی کلاژن است که باعث دردناک شدن لبها می شود و رنگ و ساختار پوست لب را هم تغییر می دهد.

4-عفونت

استفاده از تکنیک های استرلیزه در هنگام تزریق ژل برای جلوگیری از ورود باکتری ها به بخش های داخلی پوست لب شما برای جلوگیری از عفونت، واقعا ضروری است. شما می توانید از متخصص بپرسید که از چه تکنیک هایی برای جلوگیری از ایجاد عفونت درلب های شما استفاده می کند. اکثر متخصص ها در دوره ریکاوری برای بیمار آنتی بیوتیک تجویز می کنند تا از ایجاد عفونت جلوگیری کنند.

5-بافت مردگی

بافت مردگی که شامل آسیب شدید به بافت های لب می شود، یکی از بزرگترین و مهم ترین عوارض تزریق ژل در لب است. بافت مردگی بخاطر تزریق ژل در رگ های خونی بوجود می آید و باعث از بین رفتن بافت های زیرین لب می شود. بافت مردگی جزو عوارض نادر تزریق ژل در لب است ولی احتمال آن وجود دارد. برای اینکه احتمال بافت مردگی به صفر برسد، بیمار باید متخصصی را انتخاب کند که ماهر و با تجربه باشد.

6-نتایج دور از انتظار

با وجود اینکه متخصص تلاش می کند تا انتظارات شما را برآورده سازد ولی گاهی اوقات نتایج تزریق در لب، آنطور که شما می خواهید نخواهند بود. نتایجی که تزریق ژل در لب می تواند به دنبال داشته باشد شامل:

  1. تزریق بیش از حد ژل در لب
  2. تزریق دوز بسیار کمی از ژل و کوچک ماندن لب ها بعد از تزریق
  3. عدم تقارن لب بالا و لب پایین
  4. ناهماهنگی و عدم تناسب فرم لب ها با اجزای صورت
  5. برطرف نشدن چین و چروک های اطراف دهان

برای اینکه از این عوارض دور بمانید، حتما از متخصص بخواهید عکس های قبل و بعد از تزریق ژل در لب بیماران را به شما نشان بدهد و از متخصص بپرسید که در هفته، در ماه و در سال چند بار در لب بیماران ژل تزریق می کند. متخصص نمی تواند واکنش لب های شما را به ژلی که تزریق می کند، دقیقا پیش بینی کند ولی شما باید در مورد اهداف خودتان از تزریق ژل با او صحبت کنید و مطمئن باشید که بیان انتظارات شما می تواند در کاهش مشکلات و عوارض بعد از تزریق ژل نقش بسیار مهمی داشته باشد.

>> ژل های نیمه دائمی باعث مشکلات همیشگی می شوند

خوشبختانه بیشتر اثرات جانبی تزریق ژل در لب ها موقتی هستند. اثرات ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن را می توان با کمک آنزیمی خاص خنثی کرد پس تزریق ژل های اسید هیالورونیک باعث مشکلات دائمی و ثابتی در بیمار نخواهد شد. علاوه بر ژل های استانداردی که بین 6 الی 9 ماه ماندگاری دارند، ژل هایی با نتایج دائمی تر هم وجود دارد که می توانند باعث اثرات جانبی طولانی مدتی بشوند. ژل هایی که از سیلیکون و مواد مصنوعی ساخته شده اند، باعث تخریب بافت های لب می شوند. حتی اگر دوز مناسبی از این ژل ها در لب تزریق بشود، باز هم باعث التهاب و تورم بیش از حد لب ها می شوند که می تواند شکل طبیعی لب ها را از بین ببرد. بروز عفونت در اثر تزریق ژل های نیمه دائمی هم بسیار بالاست.

>> نتایج تزریق ژل هایی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید نشده اند

نوع  ژلی که استفاده می کنید، بسیار مهم است. متخصصان ما در کلینیک تخصصی پوست و مو رز از ژل هایی برای لب استفاده می کنند که حاوی اسید هیالورونیک است و دارای تاییدیه هم هستند. تزریق ژل هایی که دارای تاییدیه نباشند، ریسک های زیادی را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در لب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

ورم بعد از تزریق ژل و راه های جلوگیری از آن

>> از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل

تزریق ژل، یک روش غیر تهاجمی برای رسیدن به چهره ای دلخواه است که خوشبختانه به ریکاوری بلند مدت هم نیازی ندارد. از ژل برای کاهش آثار پیری در صورت استفاده می شود و می تواند باعث افزایش حجم لبها، گونه ها و اطراف چشم ها هم بشود. بعضی از بیماران برای تزریق ژل اقدام نمی کنند چون در مورد تورم بعد از تزریق ژل خیلی نگران هستند. جالب است بدانید که لیدوکائینی که در بی حسی موضعی از آن استفاده می شود و یا جزو ترکیبات ژل ها است هم باعث تورم صورت بعد از تزریق ژل می شود؛  

ورم بعد از تزریق ژل  

بخاطر همین بهتر است 20 الی 30 دقیقه قبل از شروع تزریق ژل از لیدوکائین استفاده شود. البته راه های زیادی برای کاهش و از بین بردن تورم بعد از تزریق ژل وجود دارد.

>> چرا بعد از تزریق ژل تورم بوجود می آید ؟

تورم، اولین مرحله از بهبود وضعیت پوست بعد از تزریق ژل است و رگ های خونی شروع به لخته شدن می کنند تا مانع از این بشوند که بدن شما خون زیادی را از دست بدهد. وقتی در این مرحله قرار بگیرید، مقداری قرمزی و تورم در پوست شما به چشم می آید که متخصص با انجام معاینه می تواند میزان نرمال بودن/ نبودن تورم را تشخیص بدهد.  

ورم بعد از تزریق ژل  

برای کاهش تورم صورت می توانید :

  1. از کمپرس سرد استفاده کنید

کمپرس سرد می تواند رگ های خونی را منقبض و جمع تر کند زیرا رگ های خونی کوچکتر در مسیر ورود سوزن به داخل بافت های پوست قرار ندارند و در نتیجه همین رگ های کوچک می توانند باعث افزایش تورم صورت بشوند. کمپرس سرد می تواند باعث بی حسی موضعی بخشی از صورت بشود که قصد تزریق ژل را دارید. دستورالعمل: - از کمپرس سرد به مدت 5 الی 15 دقیقه بر روی نقاطی که قصد دارید ژل تزریق کنید استفاده کنید - 10 دقیقه بعد از تزریق ژل هم دوباره از کمپرس سرد بر روی نقاطی که ژل تزریق کرده اید استفاده کنید

  1. از مصرف بعضی از داروها و غذاها خودداری کنید

داروها و غذاهای رقیق کننده خون، مسئول تراوش ژل به درون رگ ها هستند و همین مسئله باعث تورم صورت می شود. رقیق کننده هایی که باید به مدت 1 الی 2 هفته قبل از تزریق ژل از مصرف آنها خودداری کنید، عبارتند از: - داروهای مسکن و آرام بخش: آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم و ادویل (استامینوفن و تایلنول) - مکمل ها: ویتامین E، روغن ماهی و روغن بذر کتان - نوشیدنی ها: الکل، چای گیاهی ژاپنی و چای سبز - گیاهان و ادویه ها: سیر، جنسینگ، فلفل و شنبلیله

  1. به باشگاه نروید

هیچ ورزشی را انجام دهید و فقط 24 الی 48 ساعت بعد از تزریق ژل می توانید پیاده روی کنید. ضربان قلبتان را زیر 100 نگه دارید. یوگا کار نکنید. مویرگ های آسیب دیده برای اینکه خودشان را ترمیم کنند به دو چیز احتیاج دارند؛ یکی اینکه به پلاکت احتیاج دارند و مورد بعدی هم این است که به جریان خون کمی نیاز دارند. ورزش، ضربان قلب و جریان خون را در رگ ها و مویرگ هایی که آسیب دیده اند هم بالا می برد.

  1. از آرنیکا مونتانا استفاده کنید

صدها سال است که از کرم آرنیکا مونتانا برای درمان تورم صورت بعد از تزریق فیلرهای پوستی و ژل استفاده می شود. شما هم می توانید بر روی نقاطی که ژل تزریق کرده اید از کرم موضعی آرنیکا مونتانا استفاده کنید و هم می توانید قرص آرنیکا را مصرف کنید.

  1. از میوه هایی مثل آناناس استفاده کنید

میوه آناناس حاوی آنزیم بروملین است که با کاهش سوخت و ساز می توانند التهاب را برطرف بکند. با برطرف شدن التهاب از میزان تورم پوست هم کاسته می شود و آسیب هایی که به مویرگ ها در حین تزریق سوزن حاوی ژل وارد شده است را هم می تواند بهبود ببخشد. آناناس از لخته شدن خون هم می تواند جلوگیری کند.

  1. از مصرف غذاهای حاوی سالیسیلات خودداری کنید

آیا می دانستید که غذاهای حاوی سالیسیلات می توانند بر روی جریان خون تاثیر بگذارند و باعث تورم صورت بشوند؟ غذاهای حاوی سالیسیلات شامل:

  1. زیتون
  2. قارچ
  3. گوجه
  4. بلوبری
  5. شاه توت
  6. خرما
  7. میوه گواوا
  8. -کشمش
  9. زرد آلو
  10. طالبی
  11. ترب

>> راه های جلوگیری از تورم صورت قبل از تزریق ژل

قبل و بعد از تزریق ژل می توانید با انجام یک سری از کارها میزان تورم صورتتان را تا حد زیادی کاهش بدهید. اولین و مهم ترین قدم برای اینکه از نتایج تزریق ژل رضایت داشته باشید این است که متخصص خوبی را برای خودتان انتخاب کنید که سابقه چندین ساله در زمینه تزریق ژل داشته باشد؛ مهارت بالای متخصص می تواند نقش خوبی در کاهش تورم و سایر اثرات جانبی بعد از تزریق ژل داشته باشد. قبل از اینکه در صورتتان ژل تزریق کنید، با متخصص در مورد تمام داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید صحبت کنید؛ چه داروهایی باشند که متخصصان دیگر برای شما تجویز کرده اند و چه داروهایی که بدون نسخه مصرف می کنید.

>> راه های جلوگیری از تورم صورت بعد از تزریق ژل

اگر بعد از تزریق ژل شاهد تورم بودید، مطمئن باشید که در طول 1 الی 2 هفته از بین می رود. شما میتوانید با عدم مصرف الکل و انجام ندادن فعالیت های سخت به مدت 48 ساعت بعد از تزریق ژل، پروسه بهبود تورم را سریع تر کنید. در معرض نور خورشید قرار نگیرید و اگر به بیرون از منزل می روید، حتما از کلاه و عینک آفتابی مناسبی استفاده کنید. از تماس دستتان با نقاطی که متخصص ژل تزریق کرده است خودداری کنید؛ تماس با صورت می تواند شامل لمس کردن، فشار دادن و ماساژ پوست هم بشود. استفاده از دو بالش نرم و مناسب برای قرار گرفتن سر در زاویه مناسب در هنگام خواب هم می تواند در کاهش تورم بسیار مفید باشد.

>> آرایش صورت، راهی برای پنهان کردن تورم

آرایش صورت نمی تواند از تورم جلوگیری کند ولی با یک کانسیلر خوب و یا بی بی کرم می توانید تورم صورتتان را به خوبی بپوشانید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عوارض تزریق ژل دائمی

>> عوارض تزریق ژل های دائمی

تقاضای بیماران برای تزریق ژل های دائمی روز به روز بیشتر می شود. بسیاری از بیماران تزریق ژل های دائمی را که ماندگاری بیشتری دارند، نسبت به بقیه ژل ها ترجیح می دهند و از این ژل ها برای برجسته سازی بخش های مختلف صورت و همچنین رفع چین و چروک و خطوط صورت خود استفاده می کنند. ژل های دائمی نیازی به تزریق منظم ندارند ولی عوارض و مشکلات بیشتری را نسبت به سایر ژل ها به دنبال دارند. متخصص ها باید برای بیماران عوارضی که تزریق ژل های دائمی به دنبال دارند را توضیح بدهند تا بیماران بتوانند به خوبی از عوارض آنها آگاه بشوند.   عوارض تزریق ژل های دائمی  

>> ژل های دائم و تفاوت آنها با ژل های موقت

همه ی ژل ها، مشکلات و عوارض خاصی را به دنبال دارند که به نوع ژل و نحوه تزریق هم بستگی دارد. یکی از مزیت هایی که تزریق ژل های غیر دائمی می تواند به دنبال داشته باشد این است که این ژل سریع تر توسط بدن جذب می شود و بعد از 6 ماه دیگر اثری از آنها در عمق پوست و بافت ها باقی نمی ماند ولی ژل های دائمی تا 2 الی 4 سال ماندگاری دارند و باعث بروز مشکلات زیادی می شوند که بیمار مجبور است در طی مدت زمان زیادی این مشکلات را تحمل کند. احتمال بروز عفونت به دلیل تزریق ژل های دائمی، بالای 19 درصد است و درصد عوارضی که بیماران گزارش کرده اند هم بالای 27 درصد است.     عوارض تزریق ژل های دائمی  

بسیاری از بیماران تفاوت بین ژل های دائمی و موقت را نمی دانند؛ ژل های موقت از موادی ساخته شده اند که بدن قادر به تجزیه و جذب دوباره آنها است که بسیاری از این مواد شبیه به مولکول های طببیعی خود بدن انسان هستند. ژل های دائم از موادی تشکیل می شوند که بدن نمی تواند به ساگی آنها را دوباره جذب کند و بنابراین مجبور است مثل یک ماده بیگانه با آنها برخورد کند. با این وجود، تقاضای مردم برای تزریق ژل های دائم همچنان بالاست و شرکت های زیادی، همچنان ترکیباتی از ژل ها را تولید می کنند که بدن بتواند آنها را دیرتر جذب کند. هر چه جذب ژل بیشتر طول بکشد، ژل هم دائمی تر محسوب می شود و در نتیجه، احتمال بروز مشکلاتی مثل عفونت و غیره هم بیشتر می شود.

>> مشکلات مربوط به تزریق ژل های دائم

مشکلات نرمال و قابل پیش بینی تزریق همه ی ژل ها (هم دائمی و هم موقت) شامل درد بعد از تزریق، قرمزی پوست، تورم، خون مردگی و کبودی، ایجاد توده های خفیف و مشکلات موقت در بینایی فرد می شود. مشکلات آنی که بعد از تزریق ژل بلافاصله مشخص می شوند، شامل تزریق ژل در نقاط نامناسب و ایجاد توده، عفونت و غیره است. مشکلات جدی تری که مربوط به تزریق  ژل های دائمی می شوند، زمانی اتفاق می افتند که بدن نمی تواند این مواد را جذب کند. مشکلاتی که ژل های دائمی به دنبال دارند شامل:

1- عفونت حاد

عفونت های حاد بخاطر ارگانیسم غیر معمولی و میکو باکتریوم (باکتری قارچی) بوجود می آیند. ویروس تبخال هم دوباره ممکن است فعالیت خود را شروع کند. عفونت باید با تتراسایکلین درمان بشود که باز هم بستگی به میزان عفونت دارد. عفونت ها چه حاد باشند چه خفیف، برای بیمارانی که ژل های دائمی تزریق کرده اند ریسک بزرگی به شمار می آیند.

2- آمبولیسم (انسداد) سرخرگ

انسداد سرخرگ می تواند باعث بافت مردگی بشود؛ مخصوصا در رگ های اطراف بینی، پیشانی و لبها. آمبولیسم سرخرگ باعث رنگ پریدگی پوست و درد هم می شود.

3- اختلال در جریان خون سیاهرگ

اختلال در جریان خون موجود در سیاهرگ با تزریق دوز بالایی از ژل های دائمی بوجود می آید و می تواند باعث درد، تورم و رنگ پریدگی پوست بشود. عدم تجربه و مهارت کافی متخصص باعث بروز چنین مشکلی می شود.

4- اختلال در عملکرد رگ ها

این اختلال بیشتر در اثر تزریق ژل های دائمی در برآمدگی پیشانی بین دو ابرو بوجود می آید. اگر از سوزن کوچکی برای تزریق ژل استفاده بشود و یا اینکه ژل با تکنیک خاصی تزریق بشود، می توان ار بروز این عارضه جلوگیری کرد. برای درمان این عارضه می توان از کمپرس گرم و ماساژ بخش مورد نظر استفاده کرد.

5- گرانولوم

همه ی ژل ها چه دائمی چه موقت باعث ایجاد گرانولوم و ورم های چرکی می شوند. گرانولوم هایی که بخاطر تزریق ژل های دائمی ایجاد می شوند تا چندین سال در زیر پوست بیمار باقی می مانند.

6- بایوفیلم

بایوفلیم، یک عفونت پنهان است که عامل ایجاد آن باکتری است و معمولا در هنگام تزریق ژل وارد بدن می شود و جزو مشکلاتی است که بیماران با آن درگیر هستند. بایوفیلم ها باعث تشکیل میکروارگانیسم می شوند.

>> نحوه حذف و خارج کردن ژل های دائمی

وقتی این عارضه ها در اثر تزریق ژل دائمی بوجود می آیند، شاید نیاز به جراحی برای حذف و بیرون آوردن ژل های دائمی باشد. البته خارج کردن تمام ترکیبات ژل های دائمی امکان پذیر نیست ولی خارج کزدن حجم زیادی از این ژل ها می تواند به کاهش عوارض کمک کند. ژل های دائمی برعکس ژل های موقت، در محفظه کپسول مانندی قرار ندارند و می توانند باعث آسیب به ساختار و بافت های بدن بشوند و عفونت ها هم باعث ایجاد اسکارهای دائمی در سطح پوست بیمار می شوند. خارج کردن ترکیبات ژل های دائمی از بعضی از بخش های صورت، سخت تر از سایر بخش هاست و به مهارت زیادی احتیاج دارد تا کوچکترین آسیبی به رگ ها وارد نشود و معمولا از قبل از بخش مورد نظر عکس می گیرند و با اسکن آن، محل قرار گیری دقیق ژل در بین بافت ها مشخص می شود.

نکته آخر

استفاده از ژل های دائمی باعث بروز مشکلات زیادی می شود که به سادگی برطرف نمی شوند. هزینه خارج کردن این فیلرها و ژل ها از بافت ها بسیار بالاست و بیشتر بیماران قادر به پرداخت چنین هرینه هایی نیستند. البته مشکلاتی که بعد از تزریق ژل های دائمی برای بیماران بوجود می آید، بیشتر از مواردی است که در این مقاله به آنها اشاره شده است؛ پس حتما تمام این جوانب را بسنجید و بعد تصمیم بگیرید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com
 


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عوارض تزریق ژل در صورت چیست ؟

>> عوارض تزریق ژل در صورت

در سال های اخیر، استفاده از انواع فیلرهای پوستی و ژل ها برای جوانسازی پوست و اجزای مختلف صورت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. متخصص باید در حین تزریق ژل دقت لازم را داشته باشد تا از مشکلاتی که ممکن است بعد تزریق بوجود بیاید بتوان به آسانی جلوگیری کرد.

  عوارض تزریق ژل در صورت  

البته عوارض و مشکلات جدی در مورد بسیار نادری اتفاق می افتند ولی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

>> اقدامات لازم قبل از تزریق ژل به منظور جلوگیری از عوارض و مشکلات

با شناخت آناتومی صورت بیمار و خصوصیات منحصر به فرد هر یک از انواع مختلف ژل ها می توان از بروز عوارض بعد از تزریق ژل جلوگیری کرد.

1- آناتومی صورت بیمار

میزان ضخامت پوست در بخش های مختلف صورت متفاوت است و تعیین کننده عمق تزریق ژل با سوزن است.  

عوارض تزریق ژل در صورت  

علاوه بر آن، بخش هایی مثل برآمدگی پیشانی بین دو ابرو دارای جریان خون کمتری نسبت به سایر بخش های صورت است و احتمال برخورد سوزن ژل با رگ های این بخش بسیار زیاد است و در نتیجه احتمال آسیب به رگ ها و مویرگ ها در این قسمت، بیشتر از سایر بخش های صورت است.

2- انتخاب نوع ژل

عمق مناسب قرار گیری سوزن ژل در بافت های زیرین پوست بستگی به نوع ژلی دارد که برای تزریق انتخاب می شود و بر ناتیج نهایی تزریق ژل هم تاثیر زیادی می گذارد. علاوه بر عمق، ژل های اسید هیالورونیک (رستیلن، ژوویدرم و پرلین) را باید به غشای میان پوستی تزریق کرد و ژل های کلسیم هیدروکسی آپاتیت (رادیسه) را باید در زیر پوست تزریق کرد و اسید پلی ال- لاکتیک (اسکالپترا) در چربی زیر غشای میان پوستی تزریق می شود. تزریق ژل به صورت خیلی سطحی می تواند باعث ایجاد برآمدگی و توده بشود

3- توقعات بیمار

قبل از تزریق ژل، متخصص باید از اهداف و توقعات بیمار در مورد فرآیند تزریق ژل و هم در مورد نتایجی که در آینده مشخص می شود به خوبی آگاه باشد. متخصص می تواند از بیمار عکس قبل و بعد تزریق ژل بگیرد تا بیمار بهتر متوجه تغییرات صورت خود بشود.

4- آگاهی بیمار

بیمار باید از عوارض احتمالی تزریق ژل (که مهم ترین آنها تورم، کبودی و التهاب است) و همچنین از جزئیات مراقبت های بعد از تزریق ژل هم مطلع باشد.

5- کارهای لازم برای قبل از تزریق

بیمار باید از مصرف انواع داروها و قرص هایی که بر نتایج تزریق ژل تاثیر منفی می گذارند دوری کند.

>> عوارض تزریق ژل در هفته های اول و دوم

>>> عوارض خفیف :

با تکنیک درست تزریق ژل و انتخاب ژل مناسب می توان از بوجود آمدن عوارض خفیفی که ممکن است بعد از تزریق ژل بوجود بیاید به راحتی جلوگیری کرد ولی تورم و کبودی دو عارضه ای هستند که به تکنیک تزریق و نوع ژل بستگی ندارند؛ بخاطر همین متخصص باید در مورد این مشکلات و تاثیر آنها بر زمان بندی جلسات تزریق ژل برای بیمار توضیح بدهد.

1- تورم و کبودی

با دقت متخصص در هنگام تزریق ژل در بافت ها و عدم آسیب مویرگ ها می توان میزان تورم و کبودی را کاهش داد. بعد از تزریق هم بیمار باید تا 15 دقیقه از کیسه یخ استفاده کند. اگر خون مردگی بوجود بیاید، می توان با لیزر آن را برطرف کرد. بعضی از متخصص ها هم ژل 20 درصد آرنیکا مونتانا را برای درمان تورم و کبودی به بیمار پیشنهاد می دهند. تورم بخاطر اثرات التهابی تزریق ژل و افزایش حجم ژل در بخش مورد نظر بوجود می آید. علاوه بر آن، بعضی از ژل ها می توانند ریسک ایجاد تورم را هم افزایش بدهند؛ برای مثال، بسیاری از متخصص ها در بعضی از بخش های صورت هرگز از ژل ژوویدرم استفاده نمی کنند زیرا این ژل آب را زیادی را به خود جذب می کند و باعث جذب بیش از حد آب و در نتیجه، تورم بیش از حد پوست بیمار می شود.

2- احساس ناراحتی

احساس ناراحتی در حین تزریق و التهابات بعد از آن می تواند باعث اضطراب بیمار بشود؛ مخصوصا اگر دفعه اولی باشد که بیمار برای صورتش از ژل استفاده می کند. ما برای همه بیماران 15 دقیقه قبل از تزریق ژل از کرم لیودوکائین- پریلوکائین 5 درصد یا لیدوکائین 2 درصد استفاده می کنیم. بعضی از متخصص ها هم 30 ثانیه قبل از تزریق ژل از کیسه یخ در بخش های مورد نظر استفاده می کنند. اگر بیماران بعد از تزریق ژل احساس درد خفیف، التهاب یا سردرد داشتند، می توانند از استامینوفن در همان روز استفاده کند.

>>> عوارض مهم :

بدتر شدن ظاهر بیمار بعد از تزریق ژل می تواند نشان دهنده عارضه مهمی باشد که متخصص حتما باید وضعیت بیمار را با دقت بررسی کند.

1- ایجاد توده و برآمدگی در زیر پوست

بعد از تزریق، بیمار می تواند توده های ژل را در زیر پوستش احساس کند ولی اگر توده های ژل دردناک و قرمز باشند، می تواند نشانه عفونت باشد و با مصرف آنتی بیوتیک در طی 48 ساعت برطرف می شوند.

2- آسیب به مویرگ ها

عارضه آسیب به مویرگ ها در بین بیماران کمتر به چشم می خورد و درد شدید و تغییر رنگ پوست نشانه های آن است. برای باز کردن عروق از کمپرس گرم و نیتروگلیسیرین 2 درصد می توان استفاده کرد. نباید از یخ برای برطرف کردن این عارضه استفاده بشود.

>> عوارض تزریق ژل از ابتدای هفته سوم بعد از تزریق ژل

>>> عوارض خفیف :

توده های قابل لمس، رنگ پریدگی پوست و واکنش های شدید آلرژیک جزو عوارض خفیف تزریق ژل از ابتدای هفته سوم محسوب می شود.

>>> عوارض مهم :

1- جابجایی ژل

معمولا جابجایی بعد از تزریق ژل های کلسیم هیدروکسی آپاتیت به وجود می آید و باعث احساس ناراحتی در بیمار می شود.

2- گرانولوم های واقعی

گرانولوم به توده های سفت و برجسته ای گفته می شود که در اثر عفونت بوجود می آیند. گرانولوم جزو عوارض نادری است که در کمتر از 1 درصد از بیماران بوجود می آید. گرانولوم حتی 6 الی 15 ماه بعد از تزریق هم ممکن است بوجود بیاید. راه های زیادی برای درمان گرانولوم وجود دارد؛ مثلا می توان از استروئید برای درمان گرانولوم استفاده کرد. از کپسول مینوسیکلین هم می توان برای کاهش سایز گرانولوم ها استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل در پیشانی و مراقبت های بعد از آن

>> تزریق ژل در پیشانی

خطوط پیشانی، جزو اولین چین و چروک هایی است که فرد متوجه آن می شود. چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم ها باعث می شود تا چهره فرد خسته یا عصبانی به نظر برسد. رسیدن به پوستی صاف هدف تمام افرادی است که درگیر خطوط سطحی و یا عمیق در سطح پیشانی خود هستند.  

تزریق ژل در پیشانی

 

>> بهبود خطوط افقی پیشانی و خطوط اخم با تزریق ژل در پیشانی

خطوط افقی پیشانی بخاطر انقباض ماهیچه های پیشانی در هنگامی که ابروهایمان را بالا می بریم بوجود می آیند. بعضی از افراد برحسب شرایطی که در آن قرار می گیرند، ابروهایشان را به طور طبیعی کمی بالاتر می برند و دسته ای دیگر از افراد (بالای 40 درصد) هم همیشه ابروهای خود را بالاتر می برند تا با چشم هایشان بهتر بتوانند ببینند. برای رفع خطوط افقی پیشانی می توان ژل تزریق کرد. چهره اکثر زنها بعد از تزریق ژل در پیشانی خود بهتر به نظر می رسد ولی چهره مردها (مخصوصا مردهای مسن) با پیشانی کاملا صاف ممکن است تا حدودی غیر عادی به نظر برسد؛  

تزریق ژل در پیشانی  

بخاطر همین هدف اکثر مردها از تزریق ژل در پیشانی این است که از عمیق تر شدن این خطوط جلوگیری کنند؛ نه اینکه تمام خطوط پیشانیشان یکدفعه ناپدید بشود. تزریق ژل در پیشانی می تواند خطوط اخمی که در برآمدگی پیشانی بین دو ابرو وجود می آید را هم بهبود ببخشد. خطوط اخم در اثر متمرکز شدن فرد بر روی یک چیز، اخم یا نگاه با چشم نیمه باز بوجود می آیند. در طول زمان، 1 الی 2 خط در بین ابروهای ما بوجود می آیند. بهبود خطوط اخم، جزو اولین تغییراتی محسوب می شوند که بعد از تزریق ژل در پیشانی می توانید شاهد آن باشید. استفاده از ژل های رستیلن یا ژوویدرم برای پیشانی می تواند باعث لیفت پیشانی و بخش های اطراف آن هم بشود.

>> برای بر طرف کردن چین و چروک و خطوط پیشانی از چه نوع ژلی باید استفاده کنیم ؟

ژل های اسید هیالورونیک مثل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو برای رفع چین و چروک و خطوط پیشانی عملکرد بهتری نسبت به سایر ژل ها دارند. اگر تا به حال در پیشانی خودتان ژل تزریق نکرده اید، با تزریق ژل ژوویدرم شروع کنید و بعد از 6 الی 9 ماه نوع دیگری از ژل را امتحان کنید و ببینید که از کدام نوع ژل بیشتر خوشتان می آید؛ البته بهتر است انتخاب نوع ژل را به متخصص بسپارید زیرا او تجربه کافی در انتخاب بهترین و مناسب ترین ژل برای درمان خطوط پیشانی شما را دارد.

>> نحوه تزریق ژل های اسید هیالورونیک در پیشانی

ژل های اسید هیالورونیک را می توان به پوست و بافت های پیشانی تزریق کرد. ژل های اسید هیالورونیک با سوزنی کوچک در پیشانی تزریق می شوند تا دوز مناسبی از ژل تزریق بشود. بعد از تزریق، ژل در سطح بافت ها پخش می شود و متخصص هم با ماساژ ملایم به پخش متوازن ژل کمک می کند. بعد از تزریق ژل در پیشانی باید چند روز صبر کنید تا ترکیبات ژل بتواند در زیر بافت های صورت مستقر بشود و با بافت ها ترکیب بشود. تزریق ژل در پیشانی، آثار ماندگارتری نسبت به تزریق آن در اطراف دهان و لبها دارد و بیماران می توانند بعد از گذشت یک سال دوباره برای تزریق مجدد اقدام کنند. در مقایسه با سایر بخش های صورت، متخصص از حجم کمتری از ژل برای تزریق در پیشانی استفاده می کند.

>> آیا تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی به بی حسی موضعی نیاز دارد؟

30 الی 40 دقیقه قبل از تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی از بی حسی موضعی استفاده می شود و علاوه بر آن ژل های اسید هیالورونیک هم در ترکیبات خود دارای ماده بی حسی هستند. اگر نسبت به مواد بی حس کننده حساسیت دارید، حتما از قبل به متخصص اطلاع بدهید.

>> چه کسانی می توانند برای تزریق ژل در پیشانی اقدام کنند؟

همه ی زنها و مردهایی که احساس می کنند خطوط افقی پیشانیشان، ظاهر بدی به صورتشان داده است می توانند برای تزریق اقدام کنند. اکثر کسانی که برای تزریق ژل در پیشانی به کلینیک مراجعه می کنند، بالای 40 سال دارند و تعداد افراد جوانی که قصد تزریق ژل در پیشانی دارند، بسیار کم است. محدودیت های تزریق ژل های اسید هیالورونیک:

  1. حساسیت به هر یک از ترکیبات اسید هیالورونیک
  2. بیماری خود ایمنی
  3. افراد مستعد به کلوئید
  4. عفونت باکتریایی پوست
  5. ویروس تبخال
  6. بارداری و شیردهی به نوزاد
  7. نوجوان های زیر 18 سال
  8. کسانی که از سایر فیلرهای پوستی برای پیشانی خود استفاده کرده اند

>> نتایج تزریق ژل در پیشانی

بعد از تزریق ژل :

  1. سطح چین و چروک ها صاف می شود
  2. بخاطر آبرسانی، پوست پیشانی سفت تر می شود
  3. افزایش حجم پیشانی نسبت به قبل
  4. تولید کلاژن در پوست و جوان تر شدن صورت

نتایج نهایی تزریق ژل در پیشانی بعد از 3 الی 4 هفته مشخص می شود و متخصص و بیمار با هم در مورد جلسه بعدی تزریق ژل تصمیم می گیرند؛ مخصوصا در بیمارانی که چین و چروک و خطوط پیشانی شان عمیق تر است. بهتر است که چین و چروک های پیشانی به تدریج برطرف بشود و هر دفعه از ژل بیشتری در ناحیه پیشانی استفاده بشود؛ فاصله بین هر جلسه تزریق هم می تواند بین 3 الی 4 هفته باشد. بیمارانی که جوان تر هستند و زیر 40 سال سن دارند، معمولا با یک جلسه تزریق ژل در پیشانی خود به نتایج رضایت بخشی می رسند ولی بیماران مسن تری که بین 55 الی 60 سال سن دارند، به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

>> مراقبت های بعد از تزریق ژل در پیشانی

  1. از ژل هایی مثل آلوئه ورا و آرنیکا برای ماساژ پیشانی و اطراف آن استفاده کنید و روزی 2 بار پوستتان را ماساژ بدهید
  2. از داروهایی که متخصص برای رفع قرمزی، حساسیت و کبودی پوستتان تجویز کرده است، به طور مرتب استفاده کنید
  3. از ضد آفتاب با کیفیت و با اس پی اف 50 برای پوستتان استفاده کنید
  4. با مشورت با متخصص می توانید از مکمل های ویتامین C استفاده کنید
  5. سیگار را هم کنار بگذارید
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.       
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

همه ی چیزهایی که باید در مورد ژل رادیس بدانید

>> ژل رادیس چیست ؟

رادیس، یک ژل قابل تزریق است که برای رفع چین و چروک و خطوط روی پوست استفاده می شود. ژل رادیس می تواند باعث تولید کلاژن هم بشود. میزان ماندگاری ژل رادیس حدودا 2 سال است. معمولا از ژل radiesse در قسمت های خاصی از صورت مثل بینی و اطراف دهان استفاده می شود. البته بعضی از افراد برای درمان چروک های دستشان هم از ژل رادیس استفاده می کنند. ژل رادیس با سوزن های بسیار ظریفی در صورت تزریق می شود. محتویات ژل رادیس در بدن بیمار باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نمی شود و با بافت های طبیعی بدن هم کاملا سازگار است.   ژل رادیس

 

>> چگونه ژل رادیس بر روی چین و چروک های صورت تاثیر می گذارد؟ 

ژل radiesse از ریزدانه های ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت ساخته شده است که به محض تزریق شدن در بدن بیمار، شروع به فعالیت می کنند. کلسیم هیدروکسی آپاتیت از یون های فسفات و کلسیم تشکیل شده است که به طور طبیعی هم در بدن انسان وجود دارند. ژل radiesse علاوه بر رفع چین و چروک، باعث افزایش حجم بخش های مورد نظر در صورت بیمار هم می شود. با گذشت زمان، کلسیم هیدروکسی آپاتیت موجود در ژل رادیس، کلاژن را تحریک می کند و به پوست شما کمک می کند تا با تولید بیشتر کلاژن، به حجمی طبیعی برسد.

  ژل رادیس چیست  

هیدروژن، اکسیژن و کربن موجود در ژل radiesse، باعث ارتباط بیشتر بافت های صورت با یکدیگر می شود و در نتیجه اثرات ناشی از تزریق ژل رادیس هم بیشتر در روی صورت مشخص می شود. در نهایت، کلسیم هیدروکسی آپاتیت دوباره در بدن بیمار جذب می شود و کلاژن های تولید شده در مکان خود باقی می مانند. ژل radiesse بخاطر ترکیبات فوق العاده ای که دارد، می تواند بیشتر از 1 سال و حتی تا 2 سال (البته در بعضی از افراد) ماندگاری داشته باشد.

>> فرآیند تزریق ژل رادیس

ژل radiesse توسط متخصص و در کلینیک تزریق می شود و در حین تزریق آن از بی حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می شود. با این حال، احتمال دارد که با هر بار تزریق ژل رادیس کمی احساس ناراحتی و درد داشته باشید. از ترکیب لیدوکائین با ژل radiesse هم برای کاهش درد می توان استفاده کرد؛ سازمان غذا و داروی آمریکا هم استفاده از لیدوکائین را تایید کرده است. اول از همه، متخصص بخش هایی از صورت که نیاز به تزریق ژل داشته باشد را مشخص می کند و بعد آن بخش ها کاملا ضدعفونی می شوند. متخصص در مورد دوز مناسب برای شما تصمیم می گیرد و در نهایت ژل رادیس را تزریق می کند. فرآیند تزریق ژل radiesse، حدودا 15 دقیقه طول می کشد و بستگی به تعداد بخش هایی دارد که تزریق ژل صورت می گیرد. بعد از تزریق ژل radiesse، می توانید کلینیک را ترک کنید و به خانه بروید.

>> کاربردهای ژل رادیس 

همانطور که گفته شد، از ژل radiesse بیشتر برای اجزای صورت استفاده می شود. از ژل radiesse می توان برای رفع خطوط خنده استفاده کرد و ظاهری جوان و شاداب را برای بیمار ایجاد کرد. یکی از کاربردهای ژل رادیس، برطرف کردن اسکارهای عمیق روی صورت است. ژل رادیس، حجم از دست رفته را به دستهای بیمار برمی گرداند. صورت اکثر افرادی که بیماری ایدز دارند به مرور زمان لاغر می شود و ژل radiesse می تواند حجم چربی های از دست رفته را به صورت آنها بازگرداند و باعث پرتر شدن صورت این دسته از بیماران هم بشود.

>> آمادگی های لازم برای کسانی که قصد تزریق ژل رادیس را دارند

قبل از تزریق ژل radiesse، در مورد سوابق داروهایی که مصرف می کنید با متخصص مشورت کنید. بعضی از داروها مثل وارفارین و آسپرین باعث خونریزی زیاد و یا کبودی در نقاطی می شوند که ژل رادیس تزریق می شود. اگر قصد تزریق ژل radiesse را در دستهایتان دارید، در مورد مسائلی مثل بیماری ها، آسیب به دستها و ناتوانی در حرکت دادن دستها با متخصص خود صحبت کنید. در مورد لایه بردارها و پیلینگ های شیمیایی که برای پوستتان استفاده می کنید، حتما به متخصص خود اطلاع بدهید.

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل رادیس 

اثرات جانبی تزریق ژل radiesse در صورت که توسط بیماران گزارش شده است، شامل موارد زیر می شود:

  1. تورم
  2. خارش
  3. درد
  4. کبودی
  5. قرمزی

اثرات جانبی تزریق ژل radiesse در دستها شامل :

  1. خارش
  2. درد
  3. مشکلاتی در حرکت دادن دستها
  4. احساس بی حسی در دستها
  5. قرمزی
  6. تورم
  7. کبودی
  8. ایجاد توده و برآمدگی در زیر پوست دستها

اگر سابقه حساسیت به ترکیبات ژل رادیس را دارید، نباید اقدام به تزریق این ژل کنید. اگر به لیدوکائین یا داروهای مشابه به آن حساسیت دارید هم از تزریق ژل radiesse خودداری کنید. کسانی مشکل انعقاد خون دارند یا خانم های باردار و شیرده هم نباید ژل radiesse تزریق کنند. افرادی که سابقه تبخال در صورت خود دارند هم در مورد تزریق ژل رادیس ممنوعیت دارند. هیچ وقت نباید اقدام به تزریق ژل radiesse کنید اگر عفونت فعالی در سطح پوستتان دارید. اگر ژل radiesse به جای اینکه در بافت مرتبط تزریق بشود، به اشتباه در رگ خونی تزریق بشود، احتمال بروز یک سری از مشکلات وجود دارد مثل:

  1. ایجاد پوسته
  2. اسکار
  3. رنگ پریدگی پوست
  4. مشکلاتی در بینایی بیمار
  5. درد شدید

در مواردی که زیر سطح پوست بیمار برآمدگی یا توده هایی ایجاد می شود، می توان کورتیکواستروئید تزریق کرد یا با جراحی این مشکل را برطرف کرد.

>> کاندیدهای ایده آل برای تزریق ژل رادیس چه کسانی هستند؟

کاندیدهای ایده آل برای تزریق ژل radiesse، افراد بالغی هستند که بین 35 تا 60 سال سن داشته و در اطراف دهان و بینی خود چین و چروک دارند. افرادی که می خواهند چروک های روی دستانشان برطرف بشود، هم می توانند کاندید خوبی برای تزریق ژل رادیس باشند.

>> هزینه تزریق ژل رادیس چقدر است ؟

برای هر بیمار از حجم خاصی از ژل radiesse استفاده می شود و تعداد دفعاتی که باید ژل رادیس در روی صورت تزریق بشود هم توسط متخصص تعیین می شود. فاکتور دیگری که بر روی هزینه ژل رادیس تاثیر می گذارد، مقدار دوزی است که بیمار برای تزریق به آن احتیاج دارد. در واقع فاکتورهای زیادی هستند که بر روی هزینه تزریق ژل radiesse تاثیر می گذارند و در جلسه مشاوره، قیمت نهایی به بیمار گفته می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل رادیس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

هر آنچه که باید در مورد ژل وولبلا بدانید

>> ژل وولبلا

اگر به دنبال فیلری طبیعی برای برجسته تر کردن لبها و کاهش خطوط دور دهانتان هستید، ژل وولبلا بهترین گزینه برای شماست. وولبلا، یکی از آخرین ژل هایی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و جزو خانواده بزرگ فیلرها و ژل های ژوویدرم محسوب می شود. برای تزریق ژل وولبلا به عمل جراحی نیازی ندارید. در گذشته، کاهش و رفع خطوط دور دهان فرآیند بسیار سختی بود ولی امروزه می توان به راحتی از ژل وولبلا برای رفع این خطوط در صورت استفاده کرد.   ژل وولبلا

 

>> معرفی ژل وولبلا

وولبلا، نام ژلی است که در روی پوست تزریق می شود و از اسید هیالورونیک ساخته شده است و قبل از تزریق، نیازی به تست ندارد. ژل وولبلا محصولی عالی برای رفع خطوط کوچک و همچنین برای برجسته سازی لبهاست. ژل وولبلا بسیار کم حجم است و نتایجی طبیعی را برای لب ها به دنبال دارد؛ برعکس بسیاری از ژل ها که بیش از حد لبها را برجسته می کنند.    

ژل وولبلا

 

>> میزان ماندگاری ژل وولبلا

اکثر بیمارانی که از ژل وولبلا استفاده کرده اند، خطوط صورتشان کاملا برطرف شده است و میزان ماندگاری این ژل هم تا 1 سال گزارش شده است. ژل وولبلا با دارا بودن اسید هیالورونیک در کنار نتایج بلند مدت خود، باعث رطوبت رسانی و نرمی پوست هم می شود.

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل وولبلا

شایعترین عوارض تزریق ژل وولبلا عبارتند از:

  1. تورم
  2. کبودی به مدت 7 الی 10 روز
  3. قرمزی
  4. حساسیت در نقاط تزریق شده
  5. درد
  6. خارش

اثرات جانبی که به ندرت بعد از تزریق ژل وولبلا بوجود می آیند عبارتند از :

  1. انسداد رگ های خونی
  2. واکنش آلرژیک
  3. گرانولوم (برآمدگی و سفت و دانه دانه شدن باقت های زیر پوست در اثر عفونت)

>> دوره ریکاوری بعد از تزریق ژل وولبلا

دوره ریکاوری ژل وولبلا بسیار کوتاه است و شما می توانید بعد از تزریق ژل وولبلا به فعالیت های روتین خود بپردازید. ممکن است بعد از تزریق ژل وولبلا، شاهد یک سری عوارض های خاصی باشید ولی این عوارض بعد از چند هفته به طور کامل برطرف می شوند. 24 ساعت بعد از تزریق ژل وولبلا بهتر است ورزش های سخت را انجام ندهید و در معرض نور آفتاب هم قرار نگیرید.   

>> آیا تزریق ژل وولبلا درد دارد؟

تزریق ژل وولبلا برای برجسته سازی لب ها و رفع خطوط صورت، نسبتا بدون درد است. یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد ژل وولبلا این است که حاوی مقدار خیلی کمی از لیدوکائین است. لیدوکائین هم همان بی حسی موضعی است که درد را حین تزریق ژل کاهش می دهد تا بیمار احساس راحتی بیشتری در حین تزریق ژل وولبلا بکند. قبل از تزریق ژل وولبلا هم شما می توانید از تکنیسین ها بخواهید که از کرم بی حسی برای شما استفاده بکنند و یا اینکه کمپرس سرد را در اختیارتان قرار بدهند تا هیچ دردی را احساس نکنید.

>> آیا تزریق ژل وولبلا خطرناک است و یا با مشکلات زیادی همراه است؟

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و تزریق ژل وولبلا برای افراد بالغ بالای 21 سال کاملا بی خطر است. ژل وولبلا می تواند مقدار اسید هیالورونیکی که در اثر افزایش سن از بین رفته است را دوباره در زیر پوست جایگزین کند تا لب ها برجسته تر بشوند.

>> چه خصوصیاتی باعث تمایز ژل وولبلا از سایر ژل ها می شود؟

ژل وولبلا منحصر به فرد است زیرا اولین ژلی است که سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از آن را برای رفع خطوط دور دهان (و یا خطوطی که در اطراف لبهای افراد سیگاری بوجود می آید) تایید کرده است. ژل وولبلا با تکنولوژی خاصی ساخته شده است و نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد.

>> تفاوت بین ژل وولبلا، ژوویدرم و وولوما

اسم درست ژل های وولبلا و وولوما به ترتیب "ژوویدرم وولبلا" و "ژوویدرم وولوما" است که همگی از خانواده ژوویدرم هستند و از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند. این محصولات با اینکه شباهت زیادی به یکدیگر دارند ولی تفاوت های خاصی هم دارند؛ هر کدام از این ژل ها بر حسب سایز و دوز، برای بخش های خاصی از صورت به کار می روند. شما می توانید با متخصص خود مشورت کنید تا ببینید که کدام یک از محصولات خانواده ژوویدرم برای شما مناسب تر است.

>> کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل وولبلا

افراد زیر نمی توانند از ژل وولبلا استفاده کنند:

  1. کسانی که آلرژی و سابقه حساسیت شدید نسبت به پروتئین ها دارند
  2. کسانی که به لیدوکائین و مواد بی حسی حساسیت دارند
  3. کسانی که سابقه تاول تبخالی دارند

>> تزریق ژل وولبلا چقدر طول می کشد؟

تزریق ژل وولبلا در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به بخش های مورد نظر در صورت و تعداد سرنگ هایی که باید تزریق بشود بستگی دارد. فرآیند تزریق ژل وولبلا بین 15 الی 30 دقیقه طول می کشد و اگر متخصص از کرم بی حسی استفاده کند، ممکن است بین 20 الی 45 دقیقه طول بکشد.

>> آمادگی بیمار برای تزریق ژل وولبلا

قبل از تزریق ژل وولبلا، باید تمام آرایش صورتتان را پاک کنید زیرا پوستتان توسط متخصص ضدعفونی می شود تا از ورود باکتری به بدن در حین تزریق جلوگیری بشود.

>> توصیه های مفید بعد از تزریق ژل وولبلا

  1. از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید و از سونا و استخر هم استفاده نکنید
  2. تا 24 ساعت بعد از تزریق، از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید
  3. می توانید از کمپرس سرد برای کاهش عوارض استفاده کنید
  4. در مورد زمان مناسب برای آرایش هم حتما از متخصص خود سوال کنید.

>> هزینه تزریق ژل وولبلا

سرنگ های ژل وولبلا حدودا 0.55 سی سی است و هزینه تزریق ژل وولبلا، به تعداد سرنگ های مورد نیاز، تجربه و مهارت متخصص و سابقه کلینیک بستگی دارد. بعد از اینکه ژل وولبلا در صورت تزریق می شود، حدودا 2 هفته بعد می توانید شاهد نتایج آن باشید. در بیشتر موارد و مخصوصا کسانی که برای اولین بار ژل وولبلا تزریق می کنند، نیاز به تزریق دوباره این ژل پیدا می کنند. تعداد جلسات لازم برای تکرار تزریق ژل وولبلا هم یکی از فاکتورهایی است که در هزینه کلی تزریق ژل تاثیر می گذارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل وولبلا مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

این کلینیک پوست و مو یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیک ها در تهران و ارائه دهنده خدمات تزریق ژل و سایر موارد زیبایی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عوارض تزریق ژل لب و اثرات جانبی آن

>> عوارض تزریق ژل لب

برجسته سازی لب ها، فرآیندی است که با تزریق ژل می توان به حجم لب ها اضافه کرد. لب های هر انسانی با انسانهای دیگر متفاوت است و بنابراین نوع ژل و تکنیک هایی برای تزریق ژل لب استفاده می شود در هر انسانی متفاوت است. متخصص همه موارد را ارزیابی می کند و از بهترین ژل برای برجسته سازی لب های شما استفاده می کند.   عوارض تزریق ژل لب

 

>> اثرات جانبی، عوارض و مشکلات مربوط به تزریق ژل لب

1-واکنش آلرژیک

انواع مختلفی از ژل برای تزریق وجود دارد؛ مثلا کلاژن گاوی یک نوع از کلاژن است که که از گاو گرفته می شود و با سایر مواد تشکیل دهنده ژل ترکیب می شود و یا به صورت مجزا بر روی لب ها تزریق می شود. این کلاژن در بعضی از افراد می تواند واکنش های آلرژیک را به دنبال داشته باشد؛ بخاطر همین متخصص قبل از تزریق ژل به صورت کامل، ابتدا آن را برروی شما تست می کند تا شاهد بروز واکنش آلرژیک بعد از تزریق ژل در لب ها نباشید. متخصص قبل از تزریق ژل از محلول بی حسی لیدوکائین بر روی لب های شما استفاده می کند؛ اگر نسبت به لیدوکائین و یا سایر محلول های بی حس کننده هم حساسیت دارید، به متخصص اطلاع بدهید تا از بروز واکنش آلرژیک جلوگیری بشود.   عوارض تزریق ژل لب   نشانه های واکنش آلرژیک در لب ها شامل قرمزی، تورم و خارش است. اگر این علائم شدیدتر شدند مثلا به سختی می توانستید نفس بکشید، سریع به نزد متخصص مراجعه کنید. ژل هایی که در لب ها تزریق می شوند، از مواد طبیعی ساخته شده اند مثل اسید هیالورونیک و احتمال اینکه واکنش های آلرژیک را تجربه کنید، بسیار پایین است.

2-دوره ریکاوری طولانی مدت

تزریق ژل در لب به بافت های لب آسیب می زند و شما شاهد قرمزی تورم و کبودی در لب هایتان خواهید بود که می تواند از 2 روز تا دو هفته ادامه داشته باشد. وقتی برای لب هایتان ژل تزریق می کنید، حتما باید خودتان را برای دوره ریکاوری هم آماده کنید. بعد از تزریق ژل در لب از کسی بخواهید شما را تا خانه همراهی کند و در خانه هم از انواع مسکن، غذاهای مفید برای کاهش ریسک خونریزی و بالش های راحتی که بتوانید سرتان را بر روی آن بگذارید تا از تورم لب های شما کاسته شود هم استفاده کنید. از متخصص در مورد کرم ها و روغن هایی که می توانید بعد از تزریق ژل بر روی لب هایتان استفاده کنید تا از میزان خشکی و درد لب ها کاسته بشود هم سوالاتی را بپرسید.

3-ایجاد اسکار

وقتی پوست اطراف لبها آسیب ببنید، اسکارهایی هم ایجاد می شود. اسکار نوعی کلاژن است که باعث دردناک شدن لبها می شود و رنگ و ساختار پوست لب را هم تغییر می دهد.

4-عفونت

استفاده از تکنیک های استرلیزه در هنگام تزریق ژل برای جلوگیری از ورود باکتری ها به بخش های داخلی پوست لب شما برای جلوگیری از عفونت، واقعا ضروری است. شما می توانید از متخصص بپرسید که از چه تکنیک هایی برای جلوگیری از ایجاد عفونت درلب های شما استفاده می کند. اکثر متخصص ها در دوره ریکاوری برای بیمار آنتی بیوتیک تجویز می کنند تا از ایجاد عفونت جلوگیری کنند.

5-بافت مردگی

بافت مردگی که شامل آسیب شدید به بافت های لب می شود، یکی از بزرگترین و مهم ترین عوارض تزریق ژل در لب است. بافت مردگی بخاطر تزریق ژل در رگ های خونی بوجود می آید و باعث از بین رفتن بافت های زیرین لب می شود. بافت مردگی جزو عوارض نادر تزریق ژل در لب است ولی احتمال آن وجود دارد. برای اینکه احتمال بافت مردگی به صفر برسد، بیمار باید متخصصی را انتخاب کند که ماهر و با تجربه باشد.

6-نتایج دور از انتظار

با وجود اینکه متخصص تلاش می کند تا انتظارات شما را برآورده سازد ولی گاهی اوقات نتایج تزریق در لب، آنطور که شما می خواهید نخواهند بود. نتایجی که تزریق ژل در لب می تواند به دنبال داشته باشد شامل:

  1. تزریق بیش از حد ژل در لب
  2. تزریق دوز بسیار کمی از ژل و کوچک ماندن لب ها بعد از تزریق
  3. عدم تقارن لب بالا و لب پایین
  4. ناهماهنگی و عدم تناسب فرم لب ها با اجزای صورت
  5. برطرف نشدن چین و چروک های اطراف دهان

برای اینکه از این عوارض دور بمانید، حتما از متخصص بخواهید عکس های قبل و بعد از تزریق ژل در لب بیماران را به شما نشان بدهد و از متخصص بپرسید که در هفته، در ماه و در سال چند بار در لب بیماران ژل تزریق می کند. متخصص نمی تواند واکنش لب های شما را به ژلی که تزریق می کند، دقیقا پیش بینی کند ولی شما باید در مورد اهداف خودتان از تزریق ژل با او صحبت کنید و مطمئن باشید که بیان انتظارات شما می تواند در کاهش مشکلات و عوارض بعد از تزریق ژل نقش بسیار مهمی داشته باشد.

>> ژل های نیمه دائمی باعث مشکلات همیشگی می شوند

خوشبختانه بیشتر اثرات جانبی تزریق ژل در لب ها موقتی هستند. اثرات ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن را می توان با کمک آنزیمی خاص خنثی کرد پس تزریق ژل های اسید هیالورونیک باعث مشکلات دائمی و ثابتی در بیمار نخواهد شد. علاوه بر ژل های استانداردی که بین 6 الی 9 ماه ماندگاری دارند، ژل هایی با نتایج دائمی تر هم وجود دارد که می توانند باعث اثرات جانبی طولانی مدتی بشوند. ژل هایی که از سیلیکون و مواد مصنوعی ساخته شده اند، باعث تخریب بافت های لب می شوند. حتی اگر دوز مناسبی از این ژل ها در لب تزریق بشود، باز هم باعث التهاب و تورم بیش از حد لب ها می شوند که می تواند شکل طبیعی لب ها را از بین ببرد. بروز عفونت در اثر تزریق ژل های نیمه دائمی هم بسیار بالاست.

>> نتایج تزریق ژل هایی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید نشده اند

نوع  ژلی که استفاده می کنید، بسیار مهم است. متخصصان ما در کلینیک تخصصی پوست و مو رز از ژل هایی برای لب استفاده می کنند که حاوی اسید هیالورونیک است و دارای تاییدیه هم هستند. تزریق ژل هایی که دارای تاییدیه نباشند، ریسک های زیادی را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در لب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

ورم بعد از تزریق ژل و راه های جلوگیری از آن

>> از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل

تزریق ژل، یک روش غیر تهاجمی برای رسیدن به چهره ای دلخواه است که خوشبختانه به ریکاوری بلند مدت هم نیازی ندارد. از ژل برای کاهش آثار پیری در صورت استفاده می شود و می تواند باعث افزایش حجم لبها، گونه ها و اطراف چشم ها هم بشود. بعضی از بیماران برای تزریق ژل اقدام نمی کنند چون در مورد تورم بعد از تزریق ژل خیلی نگران هستند. جالب است بدانید که لیدوکائینی که در بی حسی موضعی از آن استفاده می شود و یا جزو ترکیبات ژل ها است هم باعث تورم صورت بعد از تزریق ژل می شود؛   ورم بعد از تزریق ژل   بخاطر همین بهتر است 20 الی 30 دقیقه قبل از شروع تزریق ژل از لیدوکائین استفاده شود. البته راه های زیادی برای کاهش و از بین بردن تورم بعد از تزریق ژل وجود دارد.

>> چرا بعد از تزریق ژل تورم بوجود می آید ؟

تورم، اولین مرحله از بهبود وضعیت پوست بعد از تزریق ژل است و رگ های خونی شروع به لخته شدن می کنند تا مانع از این بشوند که بدن شما خون زیادی را از دست بدهد. وقتی در این مرحله قرار بگیرید، مقداری قرمزی و تورم در پوست شما به چشم می آید که متخصص با انجام معاینه می تواند میزان نرمال بودن/ نبودن تورم را تشخیص بدهد.   ورم بعد از تزریق ژل   برای کاهش تورم صورت می توانید :

  1. از کمپرس سرد استفاده کنید

کمپرس سرد می تواند رگ های خونی را منقبض و جمع تر کند زیرا رگ های خونی کوچکتر در مسیر ورود سوزن به داخل بافت های پوست قرار ندارند و در نتیجه همین رگ های کوچک می توانند باعث افزایش تورم صورت بشوند. کمپرس سرد می تواند باعث بی حسی موضعی بخشی از صورت بشود که قصد تزریق ژل را دارید. دستورالعمل: - از کمپرس سرد به مدت 5 الی 15 دقیقه بر روی نقاطی که قصد دارید ژل تزریق کنید استفاده کنید - 10 دقیقه بعد از تزریق ژل هم دوباره از کمپرس سرد بر روی نقاطی که ژل تزریق کرده اید استفاده کنید

  1. از مصرف بعضی از داروها و غذاها خودداری کنید

داروها و غذاهای رقیق کننده خون، مسئول تراوش ژل به درون رگ ها هستند و همین مسئله باعث تورم صورت می شود. رقیق کننده هایی که باید به مدت 1 الی 2 هفته قبل از تزریق ژل از مصرف آنها خودداری کنید، عبارتند از: - داروهای مسکن و آرام بخش: آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم و ادویل (استامینوفن و تایلنول) - مکمل ها: ویتامین E، روغن ماهی و روغن بذر کتان - نوشیدنی ها: الکل، چای گیاهی ژاپنی و چای سبز - گیاهان و ادویه ها: سیر، جنسینگ، فلفل و شنبلیله

  1. به باشگاه نروید

هیچ ورزشی را انجام دهید و فقط 24 الی 48 ساعت بعد از تزریق ژل می توانید پیاده روی کنید. ضربان قلبتان را زیر 100 نگه دارید. یوگا کار نکنید. مویرگ های آسیب دیده برای اینکه خودشان را ترمیم کنند به دو چیز احتیاج دارند؛ یکی اینکه به پلاکت احتیاج دارند و مورد بعدی هم این است که به جریان خون کمی نیاز دارند. ورزش، ضربان قلب و جریان خون را در رگ ها و مویرگ هایی که آسیب دیده اند هم بالا می برد.

  1. از آرنیکا مونتانا استفاده کنید

صدها سال است که از کرم آرنیکا مونتانا برای درمان تورم صورت بعد از تزریق فیلرهای پوستی و ژل استفاده می شود. شما هم می توانید بر روی نقاطی که ژل تزریق کرده اید از کرم موضعی آرنیکا مونتانا استفاده کنید و هم می توانید قرص آرنیکا را مصرف کنید.

  1. از میوه هایی مثل آناناس استفاده کنید

میوه آناناس حاوی آنزیم بروملین است که با کاهش سوخت و ساز می توانند التهاب را برطرف بکند. با برطرف شدن التهاب از میزان تورم پوست هم کاسته می شود و آسیب هایی که به مویرگ ها در حین تزریق سوزن حاوی ژل وارد شده است را هم می تواند بهبود ببخشد. آناناس از لخته شدن خون هم می تواند جلوگیری کند.

  1. از مصرف غذاهای حاوی سالیسیلات خودداری کنید

آیا می دانستید که غذاهای حاوی سالیسیلات می توانند بر روی جریان خون تاثیر بگذارند و باعث تورم صورت بشوند؟ غذاهای حاوی سالیسیلات شامل:

  1. زیتون
  2. قارچ
  3. گوجه
  4. بلوبری
  5. شاه توت
  6. خرما
  7. میوه گواوا
  8. -کشمش
  9. زرد آلو
  10. طالبی
  11. ترب

>> راه های جلوگیری از تورم صورت قبل از تزریق ژل

قبل و بعد از تزریق ژل می توانید با انجام یک سری از کارها میزان تورم صورتتان را تا حد زیادی کاهش بدهید. اولین و مهم ترین قدم برای اینکه از نتایج تزریق ژل رضایت داشته باشید این است که متخصص خوبی را برای خودتان انتخاب کنید که سابقه چندین ساله در زمینه تزریق ژل داشته باشد؛ مهارت بالای متخصص می تواند نقش خوبی در کاهش تورم و سایر اثرات جانبی بعد از تزریق ژل داشته باشد. قبل از اینکه در صورتتان ژل تزریق کنید، با متخصص در مورد تمام داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید صحبت کنید؛ چه داروهایی باشند که متخصصان دیگر برای شما تجویز کرده اند و چه داروهایی که بدون نسخه مصرف می کنید.

>> راه های جلوگیری از تورم صورت بعد از تزریق ژل

اگر بعد از تزریق ژل شاهد تورم بودید، مطمئن باشید که در طول 1 الی 2 هفته از بین می رود. شما میتوانید با عدم مصرف الکل و انجام ندادن فعالیت های سخت به مدت 48 ساعت بعد از تزریق ژل، پروسه بهبود تورم را سریع تر کنید. در معرض نور خورشید قرار نگیرید و اگر به بیرون از منزل می روید، حتما از کلاه و عینک آفتابی مناسبی استفاده کنید. از تماس دستتان با نقاطی که متخصص ژل تزریق کرده است خودداری کنید؛ تماس با صورت می تواند شامل لمس کردن، فشار دادن و ماساژ پوست هم بشود. استفاده از دو بالش نرم و مناسب برای قرار گرفتن سر در زاویه مناسب در هنگام خواب هم می تواند در کاهش تورم بسیار مفید باشد.

>> آرایش صورت، راهی برای پنهان کردن تورم

آرایش صورت نمی تواند از تورم جلوگیری کند ولی با یک کانسیلر خوب و یا بی بی کرم می توانید تورم صورتتان را به خوبی بپوشانید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عوارض تزریق ژل دائمی

>> عوارض تزریق ژل های دائمی

تقاضای بیماران برای تزریق ژل های دائمی روز به روز بیشتر می شود. بسیاری از بیماران تزریق ژل های دائمی را که ماندگاری بیشتری دارند، نسبت به بقیه ژل ها ترجیح می دهند و از این ژل ها برای برجسته سازی بخش های مختلف صورت و همچنین رفع چین و چروک و خطوط صورت خود استفاده می کنند. ژل های دائمی نیازی به تزریق منظم ندارند ولی عوارض و مشکلات بیشتری را نسبت به سایر ژل ها به دنبال دارند. متخصص ها باید برای بیماران عوارضی که تزریق ژل های دائمی به دنبال دارند را توضیح بدهند تا بیماران بتوانند به خوبی از عوارض آنها آگاه بشوند.   عوارض تزریق ژل های دائمی  

>> ژل های دائم و تفاوت آنها با ژل های موقت

همه ی ژل ها، مشکلات و عوارض خاصی را به دنبال دارند که به نوع ژل و نحوه تزریق هم بستگی دارد. یکی از مزیت هایی که تزریق ژل های غیر دائمی می تواند به دنبال داشته باشد این است که این ژل سریع تر توسط بدن جذب می شود و بعد از 6 ماه دیگر اثری از آنها در عمق پوست و بافت ها باقی نمی ماند ولی ژل های دائمی تا 2 الی 4 سال ماندگاری دارند و باعث بروز مشکلات زیادی می شوند که بیمار مجبور است در طی مدت زمان زیادی این مشکلات را تحمل کند. احتمال بروز عفونت به دلیل تزریق ژل های دائمی، بالای 19 درصد است و درصد عوارضی که بیماران گزارش کرده اند هم بالای 27 درصد است.     عوارض تزریق ژل های دائمی   بسیاری از بیماران تفاوت بین ژل های دائمی و موقت را نمی دانند؛ ژل های موقت از موادی ساخته شده اند که بدن قادر به تجزیه و جذب دوباره آنها است که بسیاری از این مواد شبیه به مولکول های طببیعی خود بدن انسان هستند. ژل های دائم از موادی تشکیل می شوند که بدن نمی تواند به ساگی آنها را دوباره جذب کند و بنابراین مجبور است مثل یک ماده بیگانه با آنها برخورد کند. با این وجود، تقاضای مردم برای تزریق ژل های دائم همچنان بالاست و شرکت های زیادی، همچنان ترکیباتی از ژل ها را تولید می کنند که بدن بتواند آنها را دیرتر جذب کند. هر چه جذب ژل بیشتر طول بکشد، ژل هم دائمی تر محسوب می شود و در نتیجه، احتمال بروز مشکلاتی مثل عفونت و غیره هم بیشتر می شود.

>> مشکلات مربوط به تزریق ژل های دائم

مشکلات نرمال و قابل پیش بینی تزریق همه ی ژل ها (هم دائمی و هم موقت) شامل درد بعد از تزریق، قرمزی پوست، تورم، خون مردگی و کبودی، ایجاد توده های خفیف و مشکلات موقت در بینایی فرد می شود. مشکلات آنی که بعد از تزریق ژل بلافاصله مشخص می شوند، شامل تزریق ژل در نقاط نامناسب و ایجاد توده، عفونت و غیره است. مشکلات جدی تری که مربوط به تزریق  ژل های دائمی می شوند، زمانی اتفاق می افتند که بدن نمی تواند این مواد را جذب کند. مشکلاتی که ژل های دائمی به دنبال دارند شامل:

1- عفونت حاد

عفونت های حاد بخاطر ارگانیسم غیر معمولی و میکو باکتریوم (باکتری قارچی) بوجود می آیند. ویروس تبخال هم دوباره ممکن است فعالیت خود را شروع کند. عفونت باید با تتراسایکلین درمان بشود که باز هم بستگی به میزان عفونت دارد. عفونت ها چه حاد باشند چه خفیف، برای بیمارانی که ژل های دائمی تزریق کرده اند ریسک بزرگی به شمار می آیند.

2- آمبولیسم (انسداد) سرخرگ

انسداد سرخرگ می تواند باعث بافت مردگی بشود؛ مخصوصا در رگ های اطراف بینی، پیشانی و لبها. آمبولیسم سرخرگ باعث رنگ پریدگی پوست و درد هم می شود.

3- اختلال در جریان خون سیاهرگ

اختلال در جریان خون موجود در سیاهرگ با تزریق دوز بالایی از ژل های دائمی بوجود می آید و می تواند باعث درد، تورم و رنگ پریدگی پوست بشود. عدم تجربه و مهارت کافی متخصص باعث بروز چنین مشکلی می شود.

4- اختلال در عملکرد رگ ها

این اختلال بیشتر در اثر تزریق ژل های دائمی در برآمدگی پیشانی بین دو ابرو بوجود می آید. اگر از سوزن کوچکی برای تزریق ژل استفاده بشود و یا اینکه ژل با تکنیک خاصی تزریق بشود، می توان ار بروز این عارضه جلوگیری کرد. برای درمان این عارضه می توان از کمپرس گرم و ماساژ بخش مورد نظر استفاده کرد.

5- گرانولوم

همه ی ژل ها چه دائمی چه موقت باعث ایجاد گرانولوم و ورم های چرکی می شوند. گرانولوم هایی که بخاطر تزریق ژل های دائمی ایجاد می شوند تا چندین سال در زیر پوست بیمار باقی می مانند.

6- بایوفیلم

بایوفلیم، یک عفونت پنهان است که عامل ایجاد آن باکتری است و معمولا در هنگام تزریق ژل وارد بدن می شود و جزو مشکلاتی است که بیماران با آن درگیر هستند. بایوفیلم ها باعث تشکیل میکروارگانیسم می شوند.

>> نحوه حذف و خارج کردن ژل های دائمی

وقتی این عارضه ها در اثر تزریق ژل دائمی بوجود می آیند، شاید نیاز به جراحی برای حذف و بیرون آوردن ژل های دائمی باشد. البته خارج کردن تمام ترکیبات ژل های دائمی امکان پذیر نیست ولی خارج کزدن حجم زیادی از این ژل ها می تواند به کاهش عوارض کمک کند. ژل های دائمی برعکس ژل های موقت، در محفظه کپسول مانندی قرار ندارند و می توانند باعث آسیب به ساختار و بافت های بدن بشوند و عفونت ها هم باعث ایجاد اسکارهای دائمی در سطح پوست بیمار می شوند. خارج کردن ترکیبات ژل های دائمی از بعضی از بخش های صورت، سخت تر از سایر بخش هاست و به مهارت زیادی احتیاج دارد تا کوچکترین آسیبی به رگ ها وارد نشود و معمولا از قبل از بخش مورد نظر عکس می گیرند و با اسکن آن، محل قرار گیری دقیق ژل در بین بافت ها مشخص می شود.

نکته آخر

استفاده از ژل های دائمی باعث بروز مشکلات زیادی می شود که به سادگی برطرف نمی شوند. هزینه خارج کردن این فیلرها و ژل ها از بافت ها بسیار بالاست و بیشتر بیماران قادر به پرداخت چنین هرینه هایی نیستند. البته مشکلاتی که بعد از تزریق ژل های دائمی برای بیماران بوجود می آید، بیشتر از مواردی است که در این مقاله به آنها اشاره شده است؛ پس حتما تمام این جوانب را بسنجید و بعد تصمیم بگیرید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com
 


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عوارض تزریق ژل در صورت چیست ؟

>> عوارض تزریق ژل در صورت

در سال های اخیر، استفاده از انواع فیلرهای پوستی و ژل ها برای جوانسازی پوست و اجزای مختلف صورت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. متخصص باید در حین تزریق ژل دقت لازم را داشته باشد تا از مشکلاتی که ممکن است بعد تزریق بوجود بیاید بتوان به آسانی جلوگیری کرد.   عوارض تزریق ژل در صورت   البته عوارض و مشکلات جدی در مورد بسیار نادری اتفاق می افتند ولی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

>> اقدامات لازم قبل از تزریق ژل به منظور جلوگیری از عوارض و مشکلات

با شناخت آناتومی صورت بیمار و خصوصیات منحصر به فرد هر یک از انواع مختلف ژل ها می توان از بروز عوارض بعد از تزریق ژل جلوگیری کرد.

1- آناتومی صورت بیمار

میزان ضخامت پوست در بخش های مختلف صورت متفاوت است و تعیین کننده عمق تزریق ژل با سوزن است.   عوارض تزریق ژل در صورت   علاوه بر آن، بخش هایی مثل برآمدگی پیشانی بین دو ابرو دارای جریان خون کمتری نسبت به سایر بخش های صورت است و احتمال برخورد سوزن ژل با رگ های این بخش بسیار زیاد است و در نتیجه احتمال آسیب به رگ ها و مویرگ ها در این قسمت، بیشتر از سایر بخش های صورت است.

2- انتخاب نوع ژل

عمق مناسب قرار گیری سوزن ژل در بافت های زیرین پوست بستگی به نوع ژلی دارد که برای تزریق انتخاب می شود و بر ناتیج نهایی تزریق ژل هم تاثیر زیادی می گذارد. علاوه بر عمق، ژل های اسید هیالورونیک (رستیلن، ژوویدرم و پرلین) را باید به غشای میان پوستی تزریق کرد و ژل های کلسیم هیدروکسی آپاتیت (رادیسه) را باید در زیر پوست تزریق کرد و اسید پلی ال- لاکتیک (اسکالپترا) در چربی زیر غشای میان پوستی تزریق می شود. تزریق ژل به صورت خیلی سطحی می تواند باعث ایجاد برآمدگی و توده بشود

3- توقعات بیمار

قبل از تزریق ژل، متخصص باید از اهداف و توقعات بیمار در مورد فرآیند تزریق ژل و هم در مورد نتایجی که در آینده مشخص می شود به خوبی آگاه باشد. متخصص می تواند از بیمار عکس قبل و بعد تزریق ژل بگیرد تا بیمار بهتر متوجه تغییرات صورت خود بشود.

4- آگاهی بیمار

بیمار باید از عوارض احتمالی تزریق ژل (که مهم ترین آنها تورم، کبودی و التهاب است) و همچنین از جزئیات مراقبت های بعد از تزریق ژل هم مطلع باشد.

5- کارهای لازم برای قبل از تزریق

بیمار باید از مصرف انواع داروها و قرص هایی که بر نتایج تزریق ژل تاثیر منفی می گذارند دوری کند.

>> عوارض تزریق ژل در هفته های اول و دوم

>>> عوارض خفیف :

با تکنیک درست تزریق ژل و انتخاب ژل مناسب می توان از بوجود آمدن عوارض خفیفی که ممکن است بعد از تزریق ژل بوجود بیاید به راحتی جلوگیری کرد ولی تورم و کبودی دو عارضه ای هستند که به تکنیک تزریق و نوع ژل بستگی ندارند؛ بخاطر همین متخصص باید در مورد این مشکلات و تاثیر آنها بر زمان بندی جلسات تزریق ژل برای بیمار توضیح بدهد.

1- تورم و کبودی

با دقت متخصص در هنگام تزریق ژل در بافت ها و عدم آسیب مویرگ ها می توان میزان تورم و کبودی را کاهش داد. بعد از تزریق هم بیمار باید تا 15 دقیقه از کیسه یخ استفاده کند. اگر خون مردگی بوجود بیاید، می توان با لیزر آن را برطرف کرد. بعضی از متخصص ها هم ژل 20 درصد آرنیکا مونتانا را برای درمان تورم و کبودی به بیمار پیشنهاد می دهند. تورم بخاطر اثرات التهابی تزریق ژل و افزایش حجم ژل در بخش مورد نظر بوجود می آید. علاوه بر آن، بعضی از ژل ها می توانند ریسک ایجاد تورم را هم افزایش بدهند؛ برای مثال، بسیاری از متخصص ها در بعضی از بخش های صورت هرگز از ژل ژوویدرم استفاده نمی کنند زیرا این ژل آب را زیادی را به خود جذب می کند و باعث جذب بیش از حد آب و در نتیجه، تورم بیش از حد پوست بیمار می شود.

2- احساس ناراحتی

احساس ناراحتی در حین تزریق و التهابات بعد از آن می تواند باعث اضطراب بیمار بشود؛ مخصوصا اگر دفعه اولی باشد که بیمار برای صورتش از ژل استفاده می کند. ما برای همه بیماران 15 دقیقه قبل از تزریق ژل از کرم لیودوکائین- پریلوکائین 5 درصد یا لیدوکائین 2 درصد استفاده می کنیم. بعضی از متخصص ها هم 30 ثانیه قبل از تزریق ژل از کیسه یخ در بخش های مورد نظر استفاده می کنند. اگر بیماران بعد از تزریق ژل احساس درد خفیف، التهاب یا سردرد داشتند، می توانند از استامینوفن در همان روز استفاده کند.

>>> عوارض مهم :

بدتر شدن ظاهر بیمار بعد از تزریق ژل می تواند نشان دهنده عارضه مهمی باشد که متخصص حتما باید وضعیت بیمار را با دقت بررسی کند.

1- ایجاد توده و برآمدگی در زیر پوست

بعد از تزریق، بیمار می تواند توده های ژل را در زیر پوستش احساس کند ولی اگر توده های ژل دردناک و قرمز باشند، می تواند نشانه عفونت باشد و با مصرف آنتی بیوتیک در طی 48 ساعت برطرف می شوند.

2- آسیب به مویرگ ها

عارضه آسیب به مویرگ ها در بین بیماران کمتر به چشم می خورد و درد شدید و تغییر رنگ پوست نشانه های آن است. برای باز کردن عروق از کمپرس گرم و نیتروگلیسیرین 2 درصد می توان استفاده کرد. نباید از یخ برای برطرف کردن این عارضه استفاده بشود.

>> عوارض تزریق ژل از ابتدای هفته سوم بعد از تزریق ژل

>>> عوارض خفیف :

توده های قابل لمس، رنگ پریدگی پوست و واکنش های شدید آلرژیک جزو عوارض خفیف تزریق ژل از ابتدای هفته سوم محسوب می شود.

>>> عوارض مهم :

1- جابجایی ژل

معمولا جابجایی بعد از تزریق ژل های کلسیم هیدروکسی آپاتیت به وجود می آید و باعث احساس ناراحتی در بیمار می شود.

2- گرانولوم های واقعی

گرانولوم به توده های سفت و برجسته ای گفته می شود که در اثر عفونت بوجود می آیند. گرانولوم جزو عوارض نادری است که در کمتر از 1 درصد از بیماران بوجود می آید. گرانولوم حتی 6 الی 15 ماه بعد از تزریق هم ممکن است بوجود بیاید. راه های زیادی برای درمان گرانولوم وجود دارد؛ مثلا می توان از استروئید برای درمان گرانولوم استفاده کرد. از کپسول مینوسیکلین هم می توان برای کاهش سایز گرانولوم ها استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل در پیشانی و مراقبت های بعد از آن

>> تزریق ژل در پیشانی

خطوط پیشانی، جزو اولین چین و چروک هایی است که فرد متوجه آن می شود. چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم ها باعث می شود تا چهره فرد خسته یا عصبانی به نظر برسد. رسیدن به پوستی صاف هدف تمام افرادی است که درگیر خطوط سطحی و یا عمیق در سطح پیشانی خود هستند.   تزریق ژل در پیشانی

 

>> بهبود خطوط افقی پیشانی و خطوط اخم با تزریق ژل در پیشانی

خطوط افقی پیشانی بخاطر انقباض ماهیچه های پیشانی در هنگامی که ابروهایمان را بالا می بریم بوجود می آیند. بعضی از افراد برحسب شرایطی که در آن قرار می گیرند، ابروهایشان را به طور طبیعی کمی بالاتر می برند و دسته ای دیگر از افراد (بالای 40 درصد) هم همیشه ابروهای خود را بالاتر می برند تا با چشم هایشان بهتر بتوانند ببینند. برای رفع خطوط افقی پیشانی می توان ژل تزریق کرد. چهره اکثر زنها بعد از تزریق ژل در پیشانی خود بهتر به نظر می رسد ولی چهره مردها (مخصوصا مردهای مسن) با پیشانی کاملا صاف ممکن است تا حدودی غیر عادی به نظر برسد؛   تزریق ژل در پیشانی   بخاطر همین هدف اکثر مردها از تزریق ژل در پیشانی این است که از عمیق تر شدن این خطوط جلوگیری کنند؛ نه اینکه تمام خطوط پیشانیشان یکدفعه ناپدید بشود. تزریق ژل در پیشانی می تواند خطوط اخمی که در برآمدگی پیشانی بین دو ابرو وجود می آید را هم بهبود ببخشد. خطوط اخم در اثر متمرکز شدن فرد بر روی یک چیز، اخم یا نگاه با چشم نیمه باز بوجود می آیند. در طول زمان، 1 الی 2 خط در بین ابروهای ما بوجود می آیند. بهبود خطوط اخم، جزو اولین تغییراتی محسوب می شوند که بعد از تزریق ژل در پیشانی می توانید شاهد آن باشید. استفاده از ژل های رستیلن یا ژوویدرم برای پیشانی می تواند باعث لیفت پیشانی و بخش های اطراف آن هم بشود.

>> برای بر طرف کردن چین و چروک و خطوط پیشانی از چه نوع ژلی باید استفاده کنیم ؟

ژل های اسید هیالورونیک مثل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو برای رفع چین و چروک و خطوط پیشانی عملکرد بهتری نسبت به سایر ژل ها دارند. اگر تا به حال در پیشانی خودتان ژل تزریق نکرده اید، با تزریق ژل ژوویدرم شروع کنید و بعد از 6 الی 9 ماه نوع دیگری از ژل را امتحان کنید و ببینید که از کدام نوع ژل بیشتر خوشتان می آید؛ البته بهتر است انتخاب نوع ژل را به متخصص بسپارید زیرا او تجربه کافی در انتخاب بهترین و مناسب ترین ژل برای درمان خطوط پیشانی شما را دارد.

>> نحوه تزریق ژل های اسید هیالورونیک در پیشانی

ژل های اسید هیالورونیک را می توان به پوست و بافت های پیشانی تزریق کرد. ژل های اسید هیالورونیک با سوزنی کوچک در پیشانی تزریق می شوند تا دوز مناسبی از ژل تزریق بشود. بعد از تزریق، ژل در سطح بافت ها پخش می شود و متخصص هم با ماساژ ملایم به پخش متوازن ژل کمک می کند. بعد از تزریق ژل در پیشانی باید چند روز صبر کنید تا ترکیبات ژل بتواند در زیر بافت های صورت مستقر بشود و با بافت ها ترکیب بشود. تزریق ژل در پیشانی، آثار ماندگارتری نسبت به تزریق آن در اطراف دهان و لبها دارد و بیماران می توانند بعد از گذشت یک سال دوباره برای تزریق مجدد اقدام کنند. در مقایسه با سایر بخش های صورت، متخصص از حجم کمتری از ژل برای تزریق در پیشانی استفاده می کند.

>> آیا تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی به بی حسی موضعی نیاز دارد؟

30 الی 40 دقیقه قبل از تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی از بی حسی موضعی استفاده می شود و علاوه بر آن ژل های اسید هیالورونیک هم در ترکیبات خود دارای ماده بی حسی هستند. اگر نسبت به مواد بی حس کننده حساسیت دارید، حتما از قبل به متخصص اطلاع بدهید.

>> چه کسانی می توانند برای تزریق ژل در پیشانی اقدام کنند؟

همه ی زنها و مردهایی که احساس می کنند خطوط افقی پیشانیشان، ظاهر بدی به صورتشان داده است می توانند برای تزریق اقدام کنند. اکثر کسانی که برای تزریق ژل در پیشانی به کلینیک مراجعه می کنند، بالای 40 سال دارند و تعداد افراد جوانی که قصد تزریق ژل در پیشانی دارند، بسیار کم است. محدودیت های تزریق ژل های اسید هیالورونیک:

  1. حساسیت به هر یک از ترکیبات اسید هیالورونیک
  2. بیماری خود ایمنی
  3. افراد مستعد به کلوئید
  4. عفونت باکتریایی پوست
  5. ویروس تبخال
  6. بارداری و شیردهی به نوزاد
  7. نوجوان های زیر 18 سال
  8. کسانی که از سایر فیلرهای پوستی برای پیشانی خود استفاده کرده اند

>> نتایج تزریق ژل در پیشانی

بعد از تزریق ژل :

  1. سطح چین و چروک ها صاف می شود
  2. بخاطر آبرسانی، پوست پیشانی سفت تر می شود
  3. افزایش حجم پیشانی نسبت به قبل
  4. تولید کلاژن در پوست و جوان تر شدن صورت

نتایج نهایی تزریق ژل در پیشانی بعد از 3 الی 4 هفته مشخص می شود و متخصص و بیمار با هم در مورد جلسه بعدی تزریق ژل تصمیم می گیرند؛ مخصوصا در بیمارانی که چین و چروک و خطوط پیشانی شان عمیق تر است. بهتر است که چین و چروک های پیشانی به تدریج برطرف بشود و هر دفعه از ژل بیشتری در ناحیه پیشانی استفاده بشود؛ فاصله بین هر جلسه تزریق هم می تواند بین 3 الی 4 هفته باشد. بیمارانی که جوان تر هستند و زیر 40 سال سن دارند، معمولا با یک جلسه تزریق ژل در پیشانی خود به نتایج رضایت بخشی می رسند ولی بیماران مسن تری که بین 55 الی 60 سال سن دارند، به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

>> مراقبت های بعد از تزریق ژل در پیشانی

  1. از ژل هایی مثل آلوئه ورا و آرنیکا برای ماساژ پیشانی و اطراف آن استفاده کنید و روزی 2 بار پوستتان را ماساژ بدهید
  2. از داروهایی که متخصص برای رفع قرمزی، حساسیت و کبودی پوستتان تجویز کرده است، به طور مرتب استفاده کنید
  3. از ضد آفتاب با کیفیت و با اس پی اف 50 برای پوستتان استفاده کنید
  4. با مشورت با متخصص می توانید از مکمل های ویتامین C استفاده کنید
  5. سیگار را هم کنار بگذارید
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.       
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

همه ی چیزهایی که باید در مورد ژل رادیس بدانید

>> ژل رادیس چیست ؟

رادیس، یک ژل قابل تزریق است که برای رفع چین و چروک و خطوط روی پوست استفاده می شود. ژل رادیس می تواند باعث تولید کلاژن هم بشود. میزان ماندگاری ژل رادیس حدودا 2 سال است. معمولا از ژل radiesse در قسمت های خاصی از صورت مثل بینی و اطراف دهان استفاده می شود. البته بعضی از افراد برای درمان چروک های دستشان هم از ژل رادیس استفاده می کنند. ژل رادیس با سوزن های بسیار ظریفی در صورت تزریق می شود. محتویات ژل رادیس در بدن بیمار باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نمی شود و با بافت های طبیعی بدن هم کاملا سازگار است.   ژل رادیس

 

>> چگونه ژل رادیس بر روی چین و چروک های صورت تاثیر می گذارد؟ 

ژل radiesse از ریزدانه های ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت ساخته شده است که به محض تزریق شدن در بدن بیمار، شروع به فعالیت می کنند. کلسیم هیدروکسی آپاتیت از یون های فسفات و کلسیم تشکیل شده است که به طور طبیعی هم در بدن انسان وجود دارند. ژل radiesse علاوه بر رفع چین و چروک، باعث افزایش حجم بخش های مورد نظر در صورت بیمار هم می شود. با گذشت زمان، کلسیم هیدروکسی آپاتیت موجود در ژل رادیس، کلاژن را تحریک می کند و به پوست شما کمک می کند تا با تولید بیشتر کلاژن، به حجمی طبیعی برسد.   ژل رادیس چیست   هیدروژن، اکسیژن و کربن موجود در ژل radiesse، باعث ارتباط بیشتر بافت های صورت با یکدیگر می شود و در نتیجه اثرات ناشی از تزریق ژل رادیس هم بیشتر در روی صورت مشخص می شود. در نهایت، کلسیم هیدروکسی آپاتیت دوباره در بدن بیمار جذب می شود و کلاژن های تولید شده در مکان خود باقی می مانند. ژل radiesse بخاطر ترکیبات فوق العاده ای که دارد، می تواند بیشتر از 1 سال و حتی تا 2 سال (البته در بعضی از افراد) ماندگاری داشته باشد.

>> فرآیند تزریق ژل رادیس

ژل radiesse توسط متخصص و در کلینیک تزریق می شود و در حین تزریق آن از بی حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می شود. با این حال، احتمال دارد که با هر بار تزریق ژل رادیس کمی احساس ناراحتی و درد داشته باشید. از ترکیب لیدوکائین با ژل radiesse هم برای کاهش درد می توان استفاده کرد؛ سازمان غذا و داروی آمریکا هم استفاده از لیدوکائین را تایید کرده است. اول از همه، متخصص بخش هایی از صورت که نیاز به تزریق ژل داشته باشد را مشخص می کند و بعد آن بخش ها کاملا ضدعفونی می شوند. متخصص در مورد دوز مناسب برای شما تصمیم می گیرد و در نهایت ژل رادیس را تزریق می کند. فرآیند تزریق ژل radiesse، حدودا 15 دقیقه طول می کشد و بستگی به تعداد بخش هایی دارد که تزریق ژل صورت می گیرد. بعد از تزریق ژل radiesse، می توانید کلینیک را ترک کنید و به خانه بروید.

>> کاربردهای ژل رادیس 

همانطور که گفته شد، از ژل radiesse بیشتر برای اجزای صورت استفاده می شود. از ژل radiesse می توان برای رفع خطوط خنده استفاده کرد و ظاهری جوان و شاداب را برای بیمار ایجاد کرد. یکی از کاربردهای ژل رادیس، برطرف کردن اسکارهای عمیق روی صورت است. ژل رادیس، حجم از دست رفته را به دستهای بیمار برمی گرداند. صورت اکثر افرادی که بیماری ایدز دارند به مرور زمان لاغر می شود و ژل radiesse می تواند حجم چربی های از دست رفته را به صورت آنها بازگرداند و باعث پرتر شدن صورت این دسته از بیماران هم بشود.

>> آمادگی های لازم برای کسانی که قصد تزریق ژل رادیس را دارند

قبل از تزریق ژل radiesse، در مورد سوابق داروهایی که مصرف می کنید با متخصص مشورت کنید. بعضی از داروها مثل وارفارین و آسپرین باعث خونریزی زیاد و یا کبودی در نقاطی می شوند که ژل رادیس تزریق می شود. اگر قصد تزریق ژل radiesse را در دستهایتان دارید، در مورد مسائلی مثل بیماری ها، آسیب به دستها و ناتوانی در حرکت دادن دستها با متخصص خود صحبت کنید. در مورد لایه بردارها و پیلینگ های شیمیایی که برای پوستتان استفاده می کنید، حتما به متخصص خود اطلاع بدهید.

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل رادیس 

اثرات جانبی تزریق ژل radiesse در صورت که توسط بیماران گزارش شده است، شامل موارد زیر می شود:

  1. تورم
  2. خارش
  3. درد
  4. کبودی
  5. قرمزی

اثرات جانبی تزریق ژل radiesse در دستها شامل :

  1. خارش
  2. درد
  3. مشکلاتی در حرکت دادن دستها
  4. احساس بی حسی در دستها
  5. قرمزی
  6. تورم
  7. کبودی
  8. ایجاد توده و برآمدگی در زیر پوست دستها

اگر سابقه حساسیت به ترکیبات ژل رادیس را دارید، نباید اقدام به تزریق این ژل کنید. اگر به لیدوکائین یا داروهای مشابه به آن حساسیت دارید هم از تزریق ژل radiesse خودداری کنید. کسانی مشکل انعقاد خون دارند یا خانم های باردار و شیرده هم نباید ژل radiesse تزریق کنند. افرادی که سابقه تبخال در صورت خود دارند هم در مورد تزریق ژل رادیس ممنوعیت دارند. هیچ وقت نباید اقدام به تزریق ژل radiesse کنید اگر عفونت فعالی در سطح پوستتان دارید. اگر ژل radiesse به جای اینکه در بافت مرتبط تزریق بشود، به اشتباه در رگ خونی تزریق بشود، احتمال بروز یک سری از مشکلات وجود دارد مثل:

  1. ایجاد پوسته
  2. اسکار
  3. رنگ پریدگی پوست
  4. مشکلاتی در بینایی بیمار
  5. درد شدید

در مواردی که زیر سطح پوست بیمار برآمدگی یا توده هایی ایجاد می شود، می توان کورتیکواستروئید تزریق کرد یا با جراحی این مشکل را برطرف کرد.

>> کاندیدهای ایده آل برای تزریق ژل رادیس چه کسانی هستند؟

کاندیدهای ایده آل برای تزریق ژل radiesse، افراد بالغی هستند که بین 35 تا 60 سال سن داشته و در اطراف دهان و بینی خود چین و چروک دارند. افرادی که می خواهند چروک های روی دستانشان برطرف بشود، هم می توانند کاندید خوبی برای تزریق ژل رادیس باشند.

>> هزینه تزریق ژل رادیس چقدر است ؟

برای هر بیمار از حجم خاصی از ژل radiesse استفاده می شود و تعداد دفعاتی که باید ژل رادیس در روی صورت تزریق بشود هم توسط متخصص تعیین می شود. فاکتور دیگری که بر روی هزینه ژل رادیس تاثیر می گذارد، مقدار دوزی است که بیمار برای تزریق به آن احتیاج دارد. در واقع فاکتورهای زیادی هستند که بر روی هزینه تزریق ژل radiesse تاثیر می گذارند و در جلسه مشاوره، قیمت نهایی به بیمار گفته می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل رادیس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 


:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

هر آنچه که باید در مورد ژل وولبلا بدانید

>> ژل وولبلا

اگر به دنبال فیلری طبیعی برای برجسته تر کردن لبها و کاهش خطوط دور دهانتان هستید، ژل وولبلا بهترین گزینه برای شماست. وولبلا، یکی از آخرین ژل هایی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و جزو خانواده بزرگ فیلرها و ژل های ژوویدرم محسوب می شود. برای تزریق ژل وولبلا به عمل جراحی نیازی ندارید. در گذشته، کاهش و رفع خطوط دور دهان فرآیند بسیار سختی بود ولی امروزه می توان به راحتی از ژل وولبلا برای رفع این خطوط در صورت استفاده کرد.   ژل وولبلا

 

>> معرفی ژل وولبلا

وولبلا، نام ژلی است که در روی پوست تزریق می شود و از اسید هیالورونیک ساخته شده است و قبل از تزریق، نیازی به تست ندارد. ژل وولبلا محصولی عالی برای رفع خطوط کوچک و همچنین برای برجسته سازی لبهاست. ژل وولبلا بسیار کم حجم است و نتایجی طبیعی را برای لب ها به دنبال دارد؛ برعکس بسیاری از ژل ها که بیش از حد لبها را برجسته می کنند.    

ژل وولبلا

 

>> میزان ماندگاری ژل وولبلا

اکثر بیمارانی که از ژل وولبلا استفاده کرده اند، خطوط صورتشان کاملا برطرف شده است و میزان ماندگاری این ژل هم تا 1 سال گزارش شده است. ژل وولبلا با دارا بودن اسید هیالورونیک در کنار نتایج بلند مدت خود، باعث رطوبت رسانی و نرمی پوست هم می شود.

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل وولبلا

شایعترین عوارض تزریق ژل وولبلا عبارتند از:

  1. تورم
  2. کبودی به مدت 7 الی 10 روز
  3. قرمزی
  4. حساسیت در نقاط تزریق شده
  5. درد
  6. خارش

اثرات جانبی که به ندرت بعد از تزریق ژل وولبلا بوجود می آیند عبارتند از :

  1. انسداد رگ های خونی
  2. واکنش آلرژیک
  3. گرانولوم (برآمدگی و سفت و دانه دانه شدن باقت های زیر پوست در اثر عفونت)

>> دوره ریکاوری بعد از تزریق ژل وولبلا

دوره ریکاوری ژل وولبلا بسیار کوتاه است و شما می توانید بعد از تزریق ژل وولبلا به فعالیت های روتین خود بپردازید. ممکن است بعد از تزریق ژل وولبلا، شاهد یک سری عوارض های خاصی باشید ولی این عوارض بعد از چند هفته به طور کامل برطرف می شوند. 24 ساعت بعد از تزریق ژل وولبلا بهتر است ورزش های سخت را انجام ندهید و در معرض نور آفتاب هم قرار نگیرید.   

>> آیا تزریق ژل وولبلا درد دارد؟

تزریق ژل وولبلا برای برجسته سازی لب ها و رفع خطوط صورت، نسبتا بدون درد است. یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد ژل وولبلا این است که حاوی مقدار خیلی کمی از لیدوکائین است. لیدوکائین هم همان بی حسی موضعی است که درد را حین تزریق ژل کاهش می دهد تا بیمار احساس راحتی بیشتری در حین تزریق ژل وولبلا بکند. قبل از تزریق ژل وولبلا هم شما می توانید از تکنیسین ها بخواهید که از کرم بی حسی برای شما استفاده بکنند و یا اینکه کمپرس سرد را در اختیارتان قرار بدهند تا هیچ دردی را احساس نکنید.

>> آیا تزریق ژل وولبلا خطرناک است و یا با مشکلات زیادی همراه است؟

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و تزریق ژل وولبلا برای افراد بالغ بالای 21 سال کاملا بی خطر است. ژل وولبلا می تواند مقدار اسید هیالورونیکی که در اثر افزایش سن از بین رفته است را دوباره در زیر پوست جایگزین کند تا لب ها برجسته تر بشوند.

>> چه خصوصیاتی باعث تمایز ژل وولبلا از سایر ژل ها می شود؟

ژل وولبلا منحصر به فرد است زیرا اولین ژلی است که سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از آن را برای رفع خطوط دور دهان (و یا خطوطی که در اطراف لبهای افراد سیگاری بوجود می آید) تایید کرده است. ژل وولبلا با تکنولوژی خاصی ساخته شده است و نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد.

>> تفاوت بین ژل وولبلا، ژوویدرم و وولوما

اسم درست ژل های وولبلا و وولوما به ترتیب "ژوویدرم وولبلا" و "ژوویدرم وولوما" است که همگی از خانواده ژوویدرم هستند و از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند. این محصولات با اینکه شباهت زیادی به یکدیگر دارند ولی تفاوت های خاصی هم دارند؛ هر کدام از این ژل ها بر حسب سایز و دوز، برای بخش های خاصی از صورت به کار می روند. شما می توانید با متخصص خود مشورت کنید تا ببینید که کدام یک از محصولات خانواده ژوویدرم برای شما مناسب تر است.

>> کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل وولبلا

افراد زیر نمی توانند از ژل وولبلا استفاده کنند:

  1. کسانی که آلرژی و سابقه حساسیت شدید نسبت به پروتئین ها دارند
  2. کسانی که به لیدوکائین و مواد بی حسی حساسیت دارند
  3. کسانی که سابقه تاول تبخالی دارند

>> تزریق ژل وولبلا چقدر طول می کشد؟

تزریق ژل وولبلا در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به بخش های مورد نظر در صورت و تعداد سرنگ هایی که باید تزریق بشود بستگی دارد. فرآیند تزریق ژل وولبلا بین 15 الی 30 دقیقه طول می کشد و اگر متخصص از کرم بی حسی استفاده کند، ممکن است بین 20 الی 45 دقیقه طول بکشد.

>> آمادگی بیمار برای تزریق ژل وولبلا

قبل از تزریق ژل وولبلا، باید تمام آرایش صورتتان را پاک کنید زیرا پوستتان توسط متخصص ضدعفونی می شود تا از ورود باکتری به بدن در حین تزریق جلوگیری بشود.

>> توصیه های مفید بعد از تزریق ژل وولبلا

  1. از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید و از سونا و استخر هم استفاده نکنید
  2. تا 24 ساعت بعد از تزریق، از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید
  3. می توانید از کمپرس سرد برای کاهش عوارض استفاده کنید
  4. در مورد زمان مناسب برای آرایش هم حتما از متخصص خود سوال کنید.

>> هزینه تزریق ژل وولبلا

سرنگ های ژل وولبلا حدودا 0.55 سی سی است و هزینه تزریق ژل وولبلا، به تعداد سرنگ های مورد نیاز، تجربه و مهارت متخصص و سابقه کلینیک بستگی دارد. بعد از اینکه ژل وولبلا در صورت تزریق می شود، حدودا 2 هفته بعد می توانید شاهد نتایج آن باشید. در بیشتر موارد و مخصوصا کسانی که برای اولین بار ژل وولبلا تزریق می کنند، نیاز به تزریق دوباره این ژل پیدا می کنند. تعداد جلسات لازم برای تکرار تزریق ژل وولبلا هم یکی از فاکتورهایی است که در هزینه کلی تزریق ژل تاثیر می گذارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل وولبلا مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

این کلینیک پوست و مو یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیک ها در تهران و ارائه دهنده خدمات تزریق ژل و سایر موارد زیبایی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

هر آنچه که باید در مورد ژل وولبلا بدانید

>> ژل وولبلا

اگر به دنبال فیلری طبیعی برای برجسته تر کردن لبها و کاهش خطوط دور دهانتان هستید، ژل وولبلا بهترین گزینه برای شماست. وولبلا، یکی از آخرین ژل هایی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و جزو خانواده بزرگ فیلرها و ژل های ژوویدرم محسوب می شود. برای تزریق ژل وولبلا به عمل جراحی نیازی ندارید. در گذشته، کاهش و رفع خطوط دور دهان فرآیند بسیار سختی بود ولی امروزه می توان به راحتی از ژل وولبلا برای رفع این خطوط در صورت استفاده کرد.   ژل وولبلا

 

>> معرفی ژل وولبلا

وولبلا، نام ژلی است که در روی پوست تزریق می شود و از اسید هیالورونیک ساخته شده است و قبل از تزریق، نیازی به تست ندارد. ژل وولبلا محصولی عالی برای رفع خطوط کوچک و همچنین برای برجسته سازی لبهاست. ژل وولبلا بسیار کم حجم است و نتایجی طبیعی را برای لب ها به دنبال دارد؛ برعکس بسیاری از ژل ها که بیش از حد لبها را برجسته می کنند.    

ژل وولبلا

 

>> میزان ماندگاری ژل وولبلا

اکثر بیمارانی که از ژل وولبلا استفاده کرده اند، خطوط صورتشان کاملا برطرف شده است و میزان ماندگاری این ژل هم تا 1 سال گزارش شده است. ژل وولبلا با دارا بودن اسید هیالورونیک در کنار نتایج بلند مدت خود، باعث رطوبت رسانی و نرمی پوست هم می شود.

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل وولبلا

شایعترین عوارض تزریق ژل وولبلا عبارتند از:

  1. تورم
  2. کبودی به مدت 7 الی 10 روز
  3. قرمزی
  4. حساسیت در نقاط تزریق شده
  5. درد
  6. خارش

اثرات جانبی که به ندرت بعد از تزریق ژل وولبلا بوجود می آیند عبارتند از :

  1. انسداد رگ های خونی
  2. واکنش آلرژیک
  3. گرانولوم (برآمدگی و سفت و دانه دانه شدن باقت های زیر پوست در اثر عفونت)

>> دوره ریکاوری بعد از تزریق ژل وولبلا

دوره ریکاوری ژل وولبلا بسیار کوتاه است و شما می توانید بعد از تزریق ژل وولبلا به فعالیت های روتین خود بپردازید. ممکن است بعد از تزریق ژل وولبلا، شاهد یک سری عوارض های خاصی باشید ولی این عوارض بعد از چند هفته به طور کامل برطرف می شوند. 24 ساعت بعد از تزریق ژل وولبلا بهتر است ورزش های سخت را انجام ندهید و در معرض نور آفتاب هم قرار نگیرید.   

>> آیا تزریق ژل وولبلا درد دارد؟

تزریق ژل وولبلا برای برجسته سازی لب ها و رفع خطوط صورت، نسبتا بدون درد است. یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد ژل وولبلا این است که حاوی مقدار خیلی کمی از لیدوکائین است. لیدوکائین هم همان بی حسی موضعی است که درد را حین تزریق ژل کاهش می دهد تا بیمار احساس راحتی بیشتری در حین تزریق ژل وولبلا بکند. قبل از تزریق ژل وولبلا هم شما می توانید از تکنیسین ها بخواهید که از کرم بی حسی برای شما استفاده بکنند و یا اینکه کمپرس سرد را در اختیارتان قرار بدهند تا هیچ دردی را احساس نکنید.

>> آیا تزریق ژل وولبلا خطرناک است و یا با مشکلات زیادی همراه است؟

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و تزریق ژل وولبلا برای افراد بالغ بالای 21 سال کاملا بی خطر است. ژل وولبلا می تواند مقدار اسید هیالورونیکی که در اثر افزایش سن از بین رفته است را دوباره در زیر پوست جایگزین کند تا لب ها برجسته تر بشوند.

>> چه خصوصیاتی باعث تمایز ژل وولبلا از سایر ژل ها می شود؟

ژل وولبلا منحصر به فرد است زیرا اولین ژلی است که سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از آن را برای رفع خطوط دور دهان (و یا خطوطی که در اطراف لبهای افراد سیگاری بوجود می آید) تایید کرده است. ژل وولبلا با تکنولوژی خاصی ساخته شده است و نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد.

>> تفاوت بین ژل وولبلا، ژوویدرم و وولوما

اسم درست ژل های وولبلا و وولوما به ترتیب "ژوویدرم وولبلا" و "ژوویدرم وولوما" است که همگی از خانواده ژوویدرم هستند و از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند. این محصولات با اینکه شباهت زیادی به یکدیگر دارند ولی تفاوت های خاصی هم دارند؛ هر کدام از این ژل ها بر حسب سایز و دوز، برای بخش های خاصی از صورت به کار می روند. شما می توانید با متخصص خود مشورت کنید تا ببینید که کدام یک از محصولات خانواده ژوویدرم برای شما مناسب تر است.

>> کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل وولبلا

افراد زیر نمی توانند از ژل وولبلا استفاده کنند:

  1. کسانی که آلرژی و سابقه حساسیت شدید نسبت به پروتئین ها دارند
  2. کسانی که به لیدوکائین و مواد بی حسی حساسیت دارند
  3. کسانی که سابقه تاول تبخالی دارند

>> تزریق ژل وولبلا چقدر طول می کشد؟

تزریق ژل وولبلا در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به بخش های مورد نظر در صورت و تعداد سرنگ هایی که باید تزریق بشود بستگی دارد. فرآیند تزریق ژل وولبلا بین 15 الی 30 دقیقه طول می کشد و اگر متخصص از کرم بی حسی استفاده کند، ممکن است بین 20 الی 45 دقیقه طول بکشد.

>> آمادگی بیمار برای تزریق ژل وولبلا

قبل از تزریق ژل وولبلا، باید تمام آرایش صورتتان را پاک کنید زیرا پوستتان توسط متخصص ضدعفونی می شود تا از ورود باکتری به بدن در حین تزریق جلوگیری بشود.

>> توصیه های مفید بعد از تزریق ژل وولبلا

  1. از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید و از سونا و استخر هم استفاده نکنید
  2. تا 24 ساعت بعد از تزریق، از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید
  3. می توانید از کمپرس سرد برای کاهش عوارض استفاده کنید
  4. در مورد زمان مناسب برای آرایش هم حتما از متخصص خود سوال کنید.

>> هزینه تزریق ژل وولبلا

سرنگ های ژل وولبلا حدودا 0.55 سی سی است و هزینه تزریق ژل وولبلا، به تعداد سرنگ های مورد نیاز، تجربه و مهارت متخصص و سابقه کلینیک بستگی دارد. بعد از اینکه ژل وولبلا در صورت تزریق می شود، حدودا 2 هفته بعد می توانید شاهد نتایج آن باشید. در بیشتر موارد و مخصوصا کسانی که برای اولین بار ژل وولبلا تزریق می کنند، نیاز به تزریق دوباره این ژل پیدا می کنند. تعداد جلسات لازم برای تکرار تزریق ژل وولبلا هم یکی از فاکتورهایی است که در هزینه کلی تزریق ژل تاثیر می گذارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل وولبلا مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

این کلینیک پوست و مو یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیک ها در تهران و ارائه دهنده خدمات تزریق ژل و سایر موارد زیبایی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

11 دستورالعمل برای برجسته شدن لب ها

>> 11 دستورالعمل برای برجسته شدن لب ها

یک جفت لب پر و برجسته در بسیاری از جوامع، نشانه ای از سلامتی و زیبایی است. با اینکه سایز لبها را فاکتورهای ژنتیکی تعیین می کنند ولی امروزه داشتن لب های پر و برجسته بسیار مد شده است و بسیاری از افراد به دنبال راهی برای برجسته تر کردن لبهایشان هستند.   برجسته شدن لب ها   روش های طبیعی، کم هزینه تر از روش هایی مثل تزریق ژل و انواع فیلرها هستند. در واقع، روش های طبیعی زیادی برای برجسته سازی لب های شما وجود دارند؛ با ما همراه باشید تا با این روش ها آشنا بشوید.

  1. آب رسانی به لب ها

آب رسانی باعث برجسته سازی لب ها می شود. لب های شما زودتر از سایر اجزای صورتتان خشک می شوند زیرا پوست لب ها بسیار نازک است و هیچ غذه ای هم در لب ها وجود ندارد که چربی طبیعی مورد نیاز پوست را تولید کند و بتواند باعث آب رسانی لب ها بشود. درست مانند پوست، اگر رطوبت مورد نیاز به لب ها هم برسد، آنها هم خیلی کم دچار چین و چروک می شوند.   برجسته شدن لب ها   برای آب رسانی به لب، از یک بالم لب مناسب استفاده کنید که در طول روز حاوی SPF هم باشد و در طول شب دارای سرم مرطوب کننده باشد. محافظت از لب ها در برابر نور آفتاب بسیار مهم است. قرار گرفتن در معرض آفتاب حتی به مدت خیلی کم هم میتواند باعث خشکی لبها بشود. البته اگر به مدت طولانی در معرض آفتاب قرار بگیرید، سطح کلاژن در بدن شما کاهش می یابد؛ کلاژن پروتئینی است که باعث برجسته شدن پوست و در نتیجه لبهای شما می شود. سطح کلاژن در بدن، با افزایش سن هم کاهش شدیدی می یابد ولی با قرار گرفتن در معرض آفتاب، بسیار سریع تر کاهش می یابد. بعضی از تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن آب می تواند پوست را به خوبی آبرسانی کند ولی می تواند باعث خشک شدن لبهایتان بشود. سعی کنید بعد از نوشیدن آب از بالم لب استفاده کنید. لیس زدن لبهایتان مخصوصا موقع غذا خوردن، باعث خیس شدن و سپس خشک شدن سریع پوست لب می شود.

  1. استفاده از یک مسواک

استفاده از راه کارهای خانگی برای مراقبت از پوست و لب هم می تواند تاثیر زیادی در زیبایی شما داشته باشد؛ بهترین کار این است که از یک مسواک استفاده کنید. لبهای شما دارای پوست های مرده ای هستند که باعث می شود لبهایتان کوچکتر از حد واقعی خود نشان داده بشوند. شما می توانید مسواک را در حرکات مدوری شکلی روی لبهایتان بمالید. دو دقیقه مالیدن مسواک روی لبها، پوست های اضافی لب را خارج کرده و لب های شما را براق تر از قبل می کند؛ مسواک باعث نرمی لبها هم می شود. البته توجه داشته باشید که به غیر از مسواک از وسیله دیگری برای جداسازی پوسته های مرده از لبهایتان استفاده نکنید.

  1. شکر قهوه ای+ عسل

یک قاشق چای خوری از شکر قهوه ای را با مقداری عسل ترکیب کنید و از این ترکیب برای لبهایتان استفاده کنید. شما می توانید بصورت دایره ای لبهایتان را ماساژ بدهید. ساختار دانه ای شکر، پوست های مرده را از لبها خارج می کند و باعث براق تر شدن و پرتر شدن لبهایتان می شود.

  1. جوش شیرین

مقدار کمی آب را به یک قاشق چای خوری جوش شیرین اضافه کنید و از این ترکیب بر روی لبهایتان استفاده کنید.

  1. استفاده از روغن دارچین

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روغن دارچین می تواند باعث پرتر شدن لب هایتان بشود. برای این کار، 2 قطره روغن دارچین را با 1 قاشق سوپ خوری روغن درخت قلم یا روغن نارگیل ترکیب کنید. این محلول را به آرامی و به مدت 2 الی 3 دقیقه بر روی لب هایتان بگذارید. بعد از مدت کمی، احساس سوزش در لب هایتان می کنید و متوجه می شوید که لب هایتان کمی برآمده شده اند. روغن دارچین هم باعث افزایش جریان خون در لب ها می شود. نکته ای که در هنگام استفاده از این محلول باید توجه کنید این است که روغن دارچین، اثرات خاصی در روی لبها دارد و نباید بیش از حد از آن برای لبهایتان استفاده کنید زیرا لبهایتان را می سوزاند. البته قبل از استفاده از محلول روغن دارچین، می توانید لبهایتان را با وازلین بپوشانید تا سوزش آن کمتر بشود. اگر از مقدار زیادی روغن دارچین در ساخت این محلول استفاده کرده اید، سریع آن را دور بریزید و محلول دیگری درست کنید که حاوی مقدار کمتری از روغن زیتون باشد. اگر می خواهید از قبل این محلول را تست کنید، بهتر است یک قطره از آن را بر روی بازوهایتان ریخته و از میزان حساسیتتان نسبت به این روغن آگاه بشوید.

  1. گلاب + گلیسیرین

از ترکیب گلاب و گلیسرین در شب استفاده کنید تا لبهای شما مواد مغذی موجود در این ترکیب را به خودشان جذب کنند.

  1. کیسه چای سبز

کیسه چای سبز را بین لبهایتان بگذارید و آن را برای 3 دقیقه با لبهایتان نگه دارید.

  1. یخ

ماساژ منظم لبها با یخ راهی برای افزایش جریان خون در این ناحیه است و در عین حال لبهای شما را بزرگتر هم نشان می دهد. سعی کنید هر روز لبهایتان را با یک تکه یخ ماساژ بدهید. اگر در هنگام استفاده از یخ احساس سرما می کنید، یخ را در پارچه نازکی بپیچید و بر روی لبهایتان بمالید.

  1. ورزش های مخصوص لب

بهترین کاری که می توانید برای پرتر شدن لبهایتان بکنید این است که یک سری ورزش های خاص را برای لبهایتان انجام بدهید؛ مثلا شما می توانید لبهایتان را جمع کنید و سپس انگشتتان را روی لب هایتان بگذارید و آن را به داخل فشار بدهید. هر روز 10 الی 20 بار این ورزش را انجام بدهید تا لب هایتان قوی تر از قبل بشوند.

  1. عسل

عسل حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدانت است. شما میتوانید مقداری عسل را مستقیما بر روی لبهایتان استفاده کنید. از عسل طبیعی استفاده کنید زیرا مواد مغذی و آنرزیم های بیشتری دارد. استفاده از عسل در شب هم بسیار مفید است.

  1. روغن نارگیل

از روغن نارگیل می توانید به تنهایی یا همراه با شکر قهوه ای استفاده کنید. روغن نارگیل مانند بالم طبیعی، برای لب ها بسیار مفید است. یک قاشق چای خوری از روغن نارگیل می تواند لب ها را نرم و مرطوب کند. روغن نارگیل در دمای اتاق به حالت جامد در می آید، پس لازم است ابتدا آن را گرم کنید و بعد بر روی لبهایتان بزنید.

کلینیک پوست و مو رز بزرگترین مرکز زیبایی در تهران آماده خدمت رسانی در زمینه تزریق ژل و سایر خدمات زیبایی به علاقه مندان گرامی می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل در گردن و توصیه های بعد از آن

>> تزریق ژل در گردن

ناحیه گردن مستعد چین و چروک است زیرا همیشه در معرض آفتاب، مواد سمی موجود در هوا و نیروی جاذبه زمین قرار دارد؛ تزریق ژل در گردن می تواند تاثیر این عوامل را کاهش بدهد.

چین و چروک هایی که در اثر افزایش سن بوجود می آیند هم می توانند با تزریق ژل می تواند به خوبی برطرف بشوند. علاوه بر رفع چین و چروک، تزریق ژل می تواند پوست گردن را هم سفت تر کند و حتی آن را جوان تر از قبل نشان بدهد.   تزریق ژل در گردن

 

>> تاثیر تزریق ژل در گردن

تزریق ژل در گردن باعث پر شدن نقاط خالی در گردن می شود؛ در واقع این نقاط خالی بخاطر عدم تولید کلاژن و الاستین بوجود می آیند. آبی که در ژل وجود دارد، به پوست فشار وارد می کند و در نتیجه چین و چروک های پوست صاف می شوند. البته ژل ها انواع مختلفی دارند مثل هیالورونیک، سینتتیک یا مواد مصنوعی، کلاژن و سایر ترکیبات. هر کدام از این ژل ها، فواید و معایب خاص خودشان را دارند. در کل، ژل ها می توانند 4 الی 12 ماه ماندگاری داشته باشند ولی هر چیزی که برای بدن خارجی و بیگانه باشد، اثرات جانبی مخصوص به خودش را دارد.   تزریق ژل در گردن  

>> دوز مناسب برای تزریق ژل

دوز مناسب برای تزریق ژل در گردن بسیار متغیر است. در اکثر بیماران، ژل در 3 جلسه مجزا در ظرف یک ماه تزریق می شود و در هر جلسه از آن، 1 میلی لیتر ژل تزریق می شود. حتی ممکن است بیمار بخواهد همزمان با تزریق ژل، از سایر تقویت کننده های پوست یا تزریق PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) هم استفاده کند که در این صورت دوز ژل تغییر می کند.

>> چگونه میزان درد در حین تزریق ژل در گردن کاهش می یابد؟ 

حدودا 45 دقیقه قبل از تزریق ژل، از یک کرم بی حس کننده در گردن استفاده می شود. از یخ هم همیشه برای کاهش درد و کبودی در گردن استفاده می شود.

>> تزریق ژل هیالورونیک اسید در گردن

ژل های هیالورونیک اسید، مخصوص درمان چروک های عمیق گردن هستند. اگر بیمار از نتایج تزریق ژل های هیالورونیک اسید رضایت کافی را نداشته باشد، می تواند با کمک آنزیمی این ژل را از سطح گردن خارج کند. ژل های هیالورونیک اسید در رفع چین و چروک های گردن بسیار موثر و مطمئن هستند.

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل در گردن

  1. کبودی در ناحیه گردن در بسیاری از بیماران مشاهده می شود
  2. بعد از تزریق ژل، تورم هم بوجود می آید که 48 ساعت طول می کشد تا کاملا برطرف بشود
  3. در بعضی از موارد چین و چروک های یک طرف از گردن بهتر از طرف دیگر درمان می شود
  4. عفونت هم جزو عوارض نادر است ولی وقتی سوزن به داخل پوست وارد می شود، احتمال ایجاد عفونت هم وجود دارد
  5. بافت مردگی هم بسیار کم اتفاق می افتد و اگر بوجود بیاید، باعث ایجاد اسکار در گردن می شود
  6. در جلسه اول تزریق ژل، بیمار نتیجه خوبی می گیرد ولی تزریق ژل هنوز کامل نشده است و هنوز چین و چروک های کوچکی بر روی گردن وجود دارند که باید در طی جلسات دوم و سوم برطرف بشوند.
  7. ژل ها می توانند باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در بدن بشوند که شدت این واکنش ها می تواند خفیف (شامل ایجاد توده های کوچک و موقتی در ناحیه گردن) ، شدید (ایجاد خطوط آبی رنگ در نقاطی که ژل در گردن تزریق شده است و چند ماه طول بکشد تا برطرف بشود) و بسیار شدید (کوری و سکته) باشد. ایجاد خطوط آبی رنگ به خاطر اثرات تیندایل است و اگر در هنگام تزریق ژل این خطوط آبی رنگ بوجود بیایند، متخصص عمق تزریق ژل را تغییر می دهد تا از این مشکل جلوگیری کند.

>> بعد از تزریق ژل در گردن

  1. تا 4 ساعت آرایش نکنید
  2. از روسری برای پوشاندن گردنتان استفاده کنید
  3. در روزی که ژل تزریق کرده اید، ورزش های سخت و شدید را انجام ندهید
  4. از حمام بخار و یوگای داغ تا 1 هفته استفاده نکنید

>> تا چه مدت چین و چروک های گردن برطرف می شوند؟

جواب به این سوال به میزان سوخت و ساز، دوز تزریقی، بدن بیمار و نوع ژل بستگی دارد. اگر بیمار از اولین جلسه تزریق ژل رضایت داشته باشد، می تواند 6 ماه بعد دوباره اقدام به تزریق ژل کند و از آن به بعد سالی 1 بار برای تزریق ژل به کلینیک مراجعه کند.

>> توصیه های مهم برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در گردن:

  1. استفاده از یک رطوبت رسان روزانه می تواند به پوست شما آب رسانی لازم را بکند و با تولید کلاژن و الاستین در پوست، از ایجاد چین و چروک در گردن شما جلوگیری می کند. بهتر است از یک رطوبت رسان فاقد روغن استفاده کنید.
  2. از سرم ضد پیری برای گردنتان استفاده کنید. اکثر سرم های ضد پیری دارای رتینوئیدهای ضد چروک برای گردن و صورت هستند و می توانند حتی میزان چروک های گردن را هم کاهش بدهند و در عین حال هم می توانند از شکل گیری چروک های جدید گردن به خوبی جلوگیری کنند.
  3. رژیم غذایی خودتان را تنظیم کنید. مصرف انواع مختلفی از ویتامین ها و مواد معدنی برای پوست شما بسیار مفید است. درست است که می توانید از کرم ها و سرم های حاوی مواد مغذی برای پوستتان استفاده کنید ولی باید به مواد غذایی که مصرف می کنید هم به قدر کافی توجه کنید. جلوگیری از ایجاد چروک در گردن با مصرف ویتامین های C، E وA  آغاز می شود. میوه ها و سبزیجات هم منابع خوبی از این ویتامین ها هستند. مصرف مولتی ویتامین بصورت روزانه هم می تواند خیلی برای شما مفید باشد.
  4. آب بنوشید. مصرف آب به طور روزانه از ایجاد چین و چروک در گردن جلوگیری می کند. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، می توانید 2 لیوان آب بنوشید و در طول بعداظهر تا شب هم 4 الی 6 لیوان آب بنوشید.
  5. ضدآفتاب بزنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب، یکی از دلایل ایجاد چروک در گردن است. از ضدآفتابی با اس پی اف 30 برای گردنتان استفاده کنید تا بتوانید از ایجاد چروک گردن در آینده جلوگیری کنید. هر 2 ساعت از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر هم ضد آفتاب ندارید، از روسری استفاده کنید تا گردن شما در معرض نور خورشید قرار نگیرد.
  6. سرتان را زیاد پایین نگه ندارید، از تلفن همراه زیاد استفاده نکنید و سعی کنید در اکثر اوقات، گردنتان را صاف نگه دارید.
 

 



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل در چانه و روش تزریق ژل چانه در کلینیک پوست و مو

>> تزریق ژل در چانه

 تزریق ژل در چانه به چه صورت می باشد ؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به تزریق ژل در چانه اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد مزایا، عوارض و سایر مسائل مربوط به تزریق ژل در چانه، اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

آیا احساس می کنید که چانه شما به اندازه کافی برجسته نیست؟ شاید هم احساس می کنید که چانه تان با دیگر اجزای صورتتان هیچ تناسبی ندارد و یا اینکه خیلی کوچک و افتاده بنظر می رسد.   تزریق ژل در چانه   خوشبختانه، تزریق ژل در چانه می تواند به شما کمک زیادی کند تا این احساس های ناخوشایند را از خودتان دور کنید. تزریق ژل در چانه باعث برجسته تر شدن چانه و تقارن آن با دیگر اجزای صورت می شود.

>> مزایای تزریق ژل در چانه

ژل تزریق شده در چانه می تواند شکل چانه شما را تغییر بدهد؛ تزریق ژل باعث می شود که حجم بافت های زیرین چانه افزایش یافته و در نتیجه چانه ها در روی صورت، برجسته تر از قبل نمایان بشوند. تزریق ژل، شکل و فرم چانه بیمار را بطور مطلوبی تغییر می دهد. اکثر مردها بعد از تزریق ژل انتظار دارند که چانه هایشان خوش فرم تر از قبل بشود ولی اکثر خانم ها تمایل دارند تا چانه هایشان برجسته تر از قبل بشود.

 

تزریق ژل

 

>> چه کسانی کاندیدهای خوبی برای تزریق ژل در چانه هستند؟

کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل در چانه، افراد بالغی هستند که می خواهند فرم و شکل چانه های خود را تغییر بدهند. اگر چانه شما بخاطر افزایش سن یا تغییر وزن، برجستگی خود را از دست داده است، با سایر اجزای صورتتان تقارن و هماهنگی لازم را ندارد و یا نیاز به یک سری اصلاحات دارد، تزریق ژل در چانه برای شما می تواند مناسب باشد. ژل تزریق شده در چانه برای اکثر مردان و زنان بالغی که در وضعیت خوبی از سلامت جسمانی قرار دارند، مناسب است. بعضی از بیماران هم بجای جراحی چانه خود (در مواردی که متخصص تشخیص داده است) ، اقدام به تزریق می کنند.

>> چه کسانی نمی توانند در چانه خود ژل تزریق کنند؟

  1. زنهایی که باردار هستند و یا به نوزاد خود شیر می دهند
  2. افرادی که آلرژی های شدیدی نسبت به ژلها دارند
  3. کسانی که داروهای رقیق کننده خون مثل وارفارین و هپارین مصرف می کنند

>> روش تزریق ژل چانه

1. معمولا تزریق کمتر از یک ربع طول می کشد و در کلینیک پوست و مو انجام می شود. ژل به درون بافت های چانه تزریق می شود، بر حجم چانه تاثیر می گذارد و در نهایت شکل و فرم چانه را تغییر می دهد. 2. ژل مورد استفاده برای چانه می تواند از برندهای مختلفی انتخاب بشود. بطور کلی، ژل ها سه نوع مختلف دارند؛ ژل های دائمی، تقریبا دائمی و موقت. پرطرفدارترین آنها ژل های موقت هستند زیرا اثرات آن زود گذر است و به راحتی قابل برداشت از بافت های زیرین پوست است ولی ژل های دائم را تنها می توان با جراحی برداشت. هر ژلی کاربرد متفاوتی هم دارد و برای یک قسمت از صورت استفاده می شود و همچنین مدت ماندگاری ژل ها هم با یکدیگر فرق می کند. معمولا اثرات تزریق تا 6 ماه ماندگاری دارد. به مرور زمان، چانه شما به شکل و فرم سابق خود بر می گردد. بسیاری از بیماران برای اینکه همیشه از اثرات تزریق های موقت بهره مند بشوند و چانه ای برجسته داشته باشند، بطور منظم ژل تزریق می کنند.   3. در مورد نوع و برند ژل برای تزریق در چانه، متخصص به شما راهنمایی های لازم را خواهد کرد.

>> نحوه تزریق ژل در چانه

اول از همه، متخصص از کرم بی حسی موضعی استفاده می کند و یا اینکه ژل مورد نظر، خود حاوی ماده بی حسی است و نیازی به استفاده از کرم نیست. در مرحله بعد، از سوزنی باریک برای تزریق ژل در نقاط مشخصی از چانه استفاده می شود. علت اینکه ژل در چند نقطه می شود این است که ژل بتواند براحتی در تمام بافت های چانه پخش بشود و در نهایت نتیجه ای کاملا طبیعی و رضایت بخش را برای بیمار بوجود بیاورد. تزریق ژل در چانه، برای کسانی مناسب است که دوست دارند سریع کارشان تمام بشود و به خانه یا سر کار خود برگردند.  تزریق در چانه، به پانسمان و استراحت نیاز ندارد.

>> عوارض تزریق ژل چانه

عوارض موقتی تزریق ژل در چانه که کاملا طبیعی هستند، عبارتند از:

  1. تورم چانه
  2. قرمزی چانه
  3. خارش چانه
  4. ایجاد التهاب بعد از تزریق ژل
  5. کبودی چانه و بخش های اطراف آن

عوارضی که نام بردیم، در کمتر از 2 روز برطرف می شوند می توان آنها را با آرایش پوشاند. عوارض جدی به ندرت رخ می دهند ولی می تواند شامل موارد زیر باشد :

  1. عفونت در بافت های زیرین چانه
  2. واکنش آلرژیک نسبت به نوع ژل تزریق شده

عارضه دیگری که می تواند بعد از تزریق در چانه رخ بدهد، مربوط به زمانی است که ژل تزریق شده در چانه به بخش های دیگری از صورت منتقل بشود و باعث ایجاد توده های برجسته در زیر پوست صورت بیمار بشود. ایجاد توده های برجسته باعث می شود تا متخصص دوباره اقدام به تزریق ژل بکند و در بیشتر موارد، این توده ها تا زمانی که توسط بدن جذب بشوند، در همان بخش از صورت باقی می مانند.

>> توصیه های پزشک به بیمار :

  1. - برای اینکه ژل تزریق شده در زیر پوست جابجا نشود، تا یک هفته از هرگونه لمس و مالش چانه خود خودداری کنید.
  2. - از ورزش های شدید خودداری نمایید.
  3. - در معرض نور شدید آفتاب قرار نگیرید.
  4. - از مصرف الکل تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل در چانه خودداری کنید.

>> هزینه تزریق ژل در چانه در " کلینیک تخصصی پوست و مو رز "

تزریق ژل در چانه، به برند و حجم ژل و تجربه متخصص بستگی دارد. اگر به دنبال این هستید که چانه شما از نظر فرم و شکل تغییرات بیشتری کند، به حجم بیشتری از ژل نیاز خواهید داشت. شما می توانید اهداف و توقعاتتان را از تزریق ژل در چانه، با متخصصان "کلینیک پوست و مو رز" در میان بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل در چانه، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

ماندگاری تزریق ژل و بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

>> ماندگاری تزریق ژل

مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز " به ماندگاری تزریق ژل اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا درباره اثرات، میزان ماندگاری برندهای مختلف و سایر مسائل مربوط به ماندگاری تزریق ژل اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.اگر به دنبال راهی آسان و موثر برای کاهش چین و چروک ها، خطوط عمیق و رفع دیگر نشانه های افزایش سن هستید، تزریق ژل به شما پیشنهاد می شود.

تزریق ژل به سرعت روی پوست تاثیر می گذارد و بدون هیچ دردی شما را جوانتر نشان می دهد. با اینکه نتایج حاصل از تزریق ژل برای بیماران بسیار رضایت بخش است ولی نتایج آن ماندگار نیست و کاملا موقتی است. از تزریق ژل برای درمان موقت چین و چروک ها و خطوط استفاده می شود و به مرور زمان تاثیرات آن از بین می رود.

 

ماندگاری تزریق ژل

 

>> چرا اثرات تزریق ژل به مرور زمان از بین می رود ؟

فاکتورهای زیادی بر روی ماندگاری تزریق ژل تاثیر می گذارد؛ مثل جنس و نوع فیلر، مدت دوام آن، نقاطی از صورت که ژل تزریق می شود و میزان سرعتی که بدن بیمار فیلرها را تجزیه می کند. در بیشتر موارد برای تزریق از ژل های هیالورونیک اسید استفاده می شود که این ماده به طور طبیعی در سطح پوست انسان یافت می شود. با اینکه تزریق ژل هیالورونیک اسید باعث آبرسانی به پوست و رفع چین و چروک های صورت می شود، ولی نتایج مفید آن در طول زمان از بین می رود زیرا همانطور که گفتیم این ماده بطور طبیعی در بدن یافت می شود و بدن بطور طبیعی و در طول زمان، هیالورونیک اسید را بطور کامل تجزیه می کند.   تزریق ژل

  وقتی اثری از هیالورونیک اسید در زیر بافت صورت باقی نماند و بطور کامل تجزیه شود، چین و چروک ها دوباره بر روی سطح پوست ظاهر می شوند و باید دوباره درمان بشوند.

>> کدام دسته از ژل ها بیشترین ماندگاری را در بین سایر فیلرها دارند؟

سرعت تجزیه هر کدام از ژل ها، در بدن انسان بسیار متفاوت است یعنی هر ژلی، ماندگاری متفاوتی دارد. البته فاکتورهای زیادی در میزان ماندگاری ژل ها نقش دارند؛ مانند سبک زندگی و محلی که ژل تزریق می شود. بطور کلی، ژل ها از نظر ماندگاری دارای سه بازه زمانی متفاوت هستند:

>> 6 ماه یا کمتر :

معمولا اکثر ژل ها تا 6 ماه ماندگاری دارند و شاید مدت زمان ماندگاری آنها بیشتر هم باشد. ماندگاری 6 ماهه یا کمتر مخصوص ژل های هیالورونیک اسید است که شامل برندهایی مثل جوودرم، رستیلین و بلترو می شود؛ از این ژل ها برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شود.

>> 6 ماه تا 1 سال :

در طول زمان، مدت ماندگاری ژل ها هم بیشتر شده است و گاهی اوقات، ژل ها می توانند تا 1 سال هم ماندگاری داشته باشند. معمولا ژل هایی که مدت ماندگاری آنها بین 6 ماه تا 1 سال است، برای تزریق در لب بکار می رود و شامل برندهایی مثل جوودرم ولبلا و رستیلین سیلک می شوند. این ژل ها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر تغییرات بسیار مقاوم هستند.

>> 1 تا 2 سال :

بعضی از ژل ها هم بین 1 الی 2 سال ماندگاری دارند. برندهایی که بیشترین ماندگاری را در بین سایر ژل ها دارند عبارتند از:

>> جوودرم ولوما :

از ژل جوودرم ولوما برای تزریق در گونه ها استفاده می شود و ماده ای که در این ژل وجود دارد تا 2 سال ماندگاری دارد.

>> رادیسه :

رادیسه یک فیلر ضد پیری است که از کلسیم هیدروکسی آپاتیت ساخته می شود که این ماده بطور طبیعی در استخوان ها و دندان ها وجود دارد. ژل رادیسه، باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود که تزریق آن نتایج بسیار ماندگاری را به دنبال دارد و حدودا تا 18 ماه بر روی پوست ماندگاری دارد.

>> اسکالپترا :

اسکالپترا، نام فیلر دیگری است که بسیار شبیه به فیلر رادیسه است و اثرات بند مدتی را به دنبال دارد و نزدیک به 2 سال بر روی سطح پوست ماندگاری دارد.

>> بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

  1. گونه ها: از دو برند "جوودرم ولوما " با ماندگاری 24 ماه و "رادیسه" با ماندگاری 15 ماهه استفاده می شود.
  2. گوشه های دهان: از دو برند "جوودرم اولترا" و " رستیلین " استفاده می شود که هر دو ماندگاری 12 ماهه دارند.
  3. لب ها: از دو برند " رستیلین " و " جوودرم اولترا " استفاده می شود که هر دو ماندگاری 12 ماهه دارند.
  4. چانه: از برندهای " جوودرم ولوما " 24 ماهه و "رادیسه " با ماندگاری 15 ماهه استفاده می شود.

>> چگونه می توان ماندگاری ژل های موقت را افزایش داد؟

چند ماه بعد از تزریق ژل، از حجم ژل ها کاسته می شود ولی بیمار هیچ تغییری را احساس نمی کند زیرا ژل ها می توانند آب های موجود در بافت های صورت را به خودشان جذب کنند. به محض اینکه ماندگاری ژل تزریق شده به پایان می رسد، بیمار متوجه کاهش حجم ژل های تزریق شده در صورت خود خواهد شد. حالا سوالی که برایمان پیش می آید این است که چگونه می توان ماندگاری ژل های تزریق شده را افزایش داد. در این زمینه، متخصص می تواند با توجه به خصوصیات ظاهری و توقعات بیمار پیشنهاداتی را به او ارائه بدهد. متخصص برای دوره ریکاوری بیمار، برنامه ریزی دقیقی می کند و در مورد تمام کارهایی که باعث تحلیل ژل های تزریق شده می شود مثل نحوه نادرست خوابیدن و غیره، برای بیمار توضیح می دهد. همچنین به منظور افزایش ماندگاری ژل های تزریق شده، متخصص در مورد تعداد جلسات لازم برای تزریق ژل، برای بیمار بطور سالانه هم برنامه ریزی می کند؛ مثلا اکثر بیماران در سال به 1 الی 2 جلسه تزریق ژل احتیاج دارند. البته تزریق منظم ژل برای بیمار فواید زیادی را به دنبال دارد؛ مثلا بیماری که طبق برنامه ریزی متخصص اقدام به تزریق ژل می کند، به حجم کمتری از ژل نیاز خواهد داشت. تزریق ژل با حجم کمتر، عوارض ناشی از تزریق ژل را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد.

>> چرا از ژل های دائمی استفاده کمتری می شود؟

اکثر بیماران تمایلی به تزریق ژل های دائمی ندارند زیرا این دسته از ژل ها، معمولا نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال ندارند و از همه مهم تر، این دسته از ژل ها بطور دائم تزریق می شوند و در صورتیکه بیماز از نتایج آن رضایت کاملی نداشته باشد، این ژل ها قابل برداشت از بافت های زیرین پوست نیستند. اکثر بیماران ژل های موقتی را ترجیح می دهند زیرا ژل های موقت قابل برداشت هستند و بیمار در صورت عدم رضایت می تواند ژل تزریق شده را براحتی از بافت های زیرین پوست خود بردارد. جهت مشاوره تلفنی و حضوری در رابطه با تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز با ما در تماس باشید ( 02144067005  )



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

 

تزریق ژل رستیلن و عوارض تزریق ژل رستیلن

>> تزریق ژل رستیلن

تزریق ژل رستیلن چیست ؟ رستیلن، نام برندی است که ژل هایی محتوی اسید هیالورونیک را به بازار عرضه می کنند. تزریق ژل رستیلن از سال 2003، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است.

  تزریق ژل رستیلن  

ژل رستیلن انواع بسیار متفاوتی دارد و برای نیازهای مختلف بیمار استفاده می شود. کاربردهای ژل های رستیلن عبارت است از :

  1. برجسته کردن لبها
  2. رفع خطوط اطراف دهان
  3. برجسته سازی گونه ها
  4. کاهش و رفع حلقه های سیاه در زیر چشم
  5. رفع چین و چروک ها و خطوط صورت

البته اسید هیالورونیک، بطور طبیعی در بافت صورت یافت می شود و به همین خاطر نتایج کاملا طبیعی را برای بیمار به دنبال دارد.

 

تزریق ژل

 

>> ژل رستیلن چگونه باعث برجسته شدن اجزای مختلف صورت می شود؟

ژل رستیلن، به پوستی که کلاژن و سایر بافت های خود را از دست داده است کمک می کند تا حجم از دست رفته خود را دوباره بدست بیاورد. تزریق ژل رستیلن به عمق پوست باعث صاف شدن سطح پوست، لیفت صورت و در نهایت موجب حجیم تر شدن بافت پوست می شود. اسید هیالورونیک موجود در ژل رستیلن به پوست می چسبد و آبی که این اسید جذب دارد، باعث برجسته شدن اجزای مختلف صورت شما می شود. اسید هیالورونیک می تواند آب بیشتری را از بدن جذب کند تا اجزای صورت همچنان برجسته بمانند و تغییری نکنند.

>> انواع ژل رستیلن

1. ژل " رستیلن سیلک  "

ژل رستیلن سیلک، اولین فیلری است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و برای برجسته کردن لبها و رفع چین و چروک های اطراف دهان به کار می رود. مدت ماندگاری ژل "رستیلن سیلک"، تقریبا 6 ماه است.

2. ژل "رستیلن لیفت "

ژل رستیلن لیفت، برای برجسته سازی گونه ها، اصلاح اجزای مختلف صورت و همچنین برای رفع خطوط خنده بکار می رود. این ژل در مقایسه با رستیلن سیلک، حجم بیشتری به صورت می دهد.

3. ژل رستیلن

از ژل رستیلن برای رفع چین و چروک های صورت، برجسته کردن لبها و رفع حلقه های سیاه زیر چشم استفاده می شود.

4. ژل رستیلن ریفاین

از ژل رستیلن ریفاین برای رفع چین و چروک هایی که از بینی تا گوشه های دهان ادامه دارند، استفاده می شود.

5. ژل رستیلن دیفاین

از ژل رستیلن دیفاین هم مثل رستیلن ریفاین، برای رفع چین و چروک هایی استفاده می شود که از بینی تا دهان را در بر می گیرند. طبق تحقیقاتی که انجام شده است، چین و چروک صورت اکثر بیمارها بعد از تزریق ژل رستیلن دیفاین و ریفاین، تا 12 ماه بصورت موقت درمان شده است. از آنجایی که ژل رستیلن انواع متفاوتی دارد و هر نوع آن برای قسمت خاصی از صورت به کار می رود، حتما با متخصص در مورد اهداف و توقعاتتان از تزریق ژل صحبت نمایید. قطعا متخصص، بهترین نوع از ژل رستیلن را با توجه به شرایطتتان برای شما انتخاب می کند.

>> فرآیند تزریق ژل رستیلن :

تزریق ژل رستیلن در کلینیک پوست و مو انجام می شود و از بی حسی موضعی استفاده می شود تا میزان درد بیمار را کاهش بدهد. مدت زمان لازم برای تزریق ژل رستیلن بستگی به نقاطی از صورتتان دارد که می خواهید ژل تزریق کنید. این فرآیند می تواند از چند دقیقه تا نیم ساعت طول بکشد. فرآیند تزریق ژل رستیلن به چند مرحله تقسیم می شود:

  1. متخصص یک یا چند بخش برای تزریق را در صورت شما مشخص می کند و سپس آنها را ضدعفونی می کند
  2. متخصص میزان ژل رستیلنی که لازم است تزریق بشود را بطور دقیق مشخص می کند
  3. متخصص با سوزن، ژل رستیلن را به بافت های زیرین پوست شما تزریق می کند.

>> آمادگی بیمار برای تزریق ژل رستیلن :

برای کاهش کبودی در اثر تزریق ژل رستیلن، دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف موارد زیر خودداری کنید :

  1. آسپیرین
  2. ویتامین E
  3. روغن ماهی
  4. ایبوپروفن
  5. دمنوش های گیاهی

استفاده از کرم آرنیکا قبل و بعد از تزریق ژل رستیلن، می تواند به کاهش کبودی و تورم کمک زیادی بکند.

>> تزریق ژل رستیلن :

هزینه تزریق ژل رستیلن، به نقاطی که قصد تزریق ژل دارید و همچنین به تعداد سرنگ های لازم برای تزریق ژل بستگی دارد.

>> دوره ریکاوری بعد از تزریق ژل رستیلن :

دوره ریکاوری بعد از تزریق ژل رستیلن، به حجم و مکان تزریق شده از این ژل بستگی دارد. در دوره ریکاوری می توانید انتظار مقداری قرمزی، تورم و کبودی را به مدت یک هفته یا کمی بیشتر داشته باشید. برای اینکه تورم یا کبودی صورت شما افزایش پیدا نکند، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. ژل رستیلن، ماندگاری طولانی مدتی ندارد و با توجه به نوع ژل رستیلنی که در صورتتان تزریق کرده اید، باید به طور منظم تزریق این ژل را ادامه بدهید. معمولا ژل های رستیلن، بین 6 الی 18 ماه ماندگاری دارند.

>> مراقبت های بعد از تزریق ژل رستیلن :

  1. در معرض گرما و حرارت (نور لامپ و یا حمام آفتاب) قرار نگیرید.
  2. تزریق ژل رستیلن با سوزن ممکن است باعث ایجاد تاول تبخالی هم بشود؛ با متخصص صحبت کنید تا برای شما داروهایی را تجویز کند که می تواند احتمال ایجاد تاول تبخالی را کاهش بدهد.
  3. شما می توانید در خانه هم از کمپرس سرد استفاده کنید.

>> عوارض تزریق ژل رستیلن :

عوارض تزریق ژل رستیلن :

  1. کبودی یا خونریزی در نقاطی که ژل رستیلن تزریق می شود
  2. عفونت
  3. واکنش آلرژیک
  4. شل شدن پوست

اثرات جانبی تزریق ژل رستیلن :

  1. درد و خارش در نقاطی که ژل رستیلن تزریق می شود
  2. تورم
  3. کبودی
  4. سردرد
  5. التهاب و حساسیت پوستی

عوارض و اثرات جانبی که نام بردیم، طی 7 الی 18 روز به طور کامل برطرف می شوند و البته باز هم بستگی به نقاطی دارد که ژل رستیلن تزریق می شود.

>> چه کسانی نمی توانند ژل رستیلن تزریق کنند ؟

به کسانی که زیر 21 سال سن دارند، نسبت به پروتئین باکتری آلرژی دارند، مشکل انعقاد خون دارند، باردار هستند یا به نوزاد شیر می دهند، توصیه نمی شود که ژل رستیلن تزریق کنند. اگر تا به حال با مصرف دارو شاهد عوارض خاصی بوده اید، حتما با متخصص در این مورد صحبت کنید؛ شاید کاندید خوبی برای تزریق ژل رستیلن نباشید.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

همه چیز که باید در مورد تزریق ژل ژوویدرم بدانید

>> همه چیز که باید در مورد تزریق ژل ژوویدرم بدانید

ژوویدرم، نام ژلی است که از اسید هیالورونیک ساخته شده است. برند ژوویدرم محصولات مختلفی را تولید می کند. محصولات برند ژوویدرم برای کسانی ساخته می شود که می خواهند اثرات پیری و افزایش سن را در صورت خود مخفی کنند.از تزریق ژل ژوویدرم برای برجسته سازی اجزای مختلف صورت و رفع خطوط و چین و چروک استفاده می شود.

هر محصول از برند ژوویدرم، دارای مقادیر مشخصی از اسید هیالورونیک بوده و به گونه ای خاص طراحی شده است. هر یک از محصولات ژوویدرم، وقتی در صورت بیمار تزریق می شوند، مشکل خاصی را حل می کنند. ژل ژوویدرم بیشتر بر روی صورت متمرکز است و مخصوص استفاده در گونه ها، لب ها و اطراف دهان است. سازمان غذا و داروی آمریکا از سال 2006، استفاده از ژل ژوویدرم را تایید کرده است.

 

تزریق ژل ژوویدرم

 

>> انواع ژل ژوویدرم

انواع مختلف ژل ژوویدرم عبارت است از : 1. ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی (XC) ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی، باعث افزایش حجم بافت های زیرین پوست شما می شود و سایز و حجم گونه ها را تغییر می دهد. از ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی، بیشتر برای برجسته سازی گونه ها استفاده می شود. 2.ژل ژوویدرم ایکس سی و ژل ژوویدرم وولور ایکس سی ژل ژوویدرم ایکس سی و ژل ژوویدرم وولور ایکس سی، مخصوص پوست هایی هستند که قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده اند. این ژل ها می توانند خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و بینی که به عنوان خطوط خنده شناخته می شوند را براحتی برطرف کنند. 3. ژل ژوویدرم اولترا ایکس سی و ژل ژوویدرم ولبلا ایکس سی از ژل ژوویدرم اولترا ایکس سی و ژل ژوویدرم ولبلا ایکس سی، برای برجسته کردن لبها استفاده می شود.

 

تزریق ژل

 

>> کاربردهای ژل های ژوویدرم در صورت

  1. گونه ها : ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی
  2. اطراف بینی و دهان : ژل ژوویدرم اولترا پلاس ایکس سی و ژل ژوویدرم وولور ایکس سی
  3. لب ها : ژل ژوویدرم اولترا ایکس سی و ژل ژوویدرم ولبلا ایکس سی

>> فرآیند تزریق ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم با اسید هیالورونیکی که دارد، بافت های صورت را پرتر می کند. ابتدا متخصص یا دستیارانش، نقاطی که باید ژل ژوویدرم تزریق بشود را در صورت بیمار مشخص می کنند. متخصص، ژل ژوویدرم را به این نقاط تزریق می کند و در حین تزریق، ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ می دهد تا ژل ژوویدرم به خوبی در سطح بافت های زیرین صورت پخش بشود و احتمال تورم بعد از تزریق ژل هم کاهش یابد. تزریق ژل ژوویدرم بین 15 الی 60 دقیقه طول می کشد و بستگی به نقاطی دارد که ژل ژوویدرم باید تزریق بشود. در هنگام تزریق ژل ژوویدرم از لیدوکائین استفاده می شود تا درد بیمار کاهش پیدا کند. 

>> آمادگی بیمار برای تزریق ژل ژوویدرم

قبل از اینکه ژل ژوویدرم تزریق کنید، با متخصص در مورد اهداف و توقعاتتان از تزریق این ژل صحبت کنید. فرآیند تزریق ژل ژوویدرم می تواند در همان روزی که بیمار برای مشاوره به نزد متخصص مراجعه می کند هم انجام بشود. قبل از اینکه برای مشاوره با متخصص به کلینیک پوست و مو مراجعه کنید، از مصرف داروهایی مثل آسپرین، ایبوپروفن و مصرف داروهای گیاهی خودداری کنید. بیمار باید یک هفته قبل از تزریق ژل ژوویدرم، از مصرف الکل خودداری کند و از سیگار هم قبل از تزریق نباید استفاده بشود. رعایت مواردی که نام بردیم، از کبودی صورت بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم جلوگیری می کند. اگر آلرژی یا حساسیت خاصی دارید، هم حتما به متخصص اطلاع بدهید.

>> هزینه تزریق ژل ژوویدرم

هزینه تزریق ژل ژوویدرم، به تعداد سرنگ هایی که در حین تزریق استفاده می شود و همچنین به تجربه و تخصص پزشک بستگی دارد. 

>> دوره ریکاوری بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم و نتایج تزریق ژل

ریکاوری بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم، بسیار کوتاه است. بیمار باید از انجام فعالیت های سخت و شدید، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، آرایش و مصرف الکل تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل ژوویدرم خودداری کند. معمولا تاثیر ژل ژوویدرم در رفع چین و چروک و یا برجسته کردن اعضای مختلف صورت، بعد از تزریق ژل مشخص می شود و یا بعد از اینکه از تورم صورت کاسته شود، نتایج تزریق ژل ژوویدرم تا حدی معلوم می شود. اثرات ژل ژوویدرم بر روی صورت، بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد که میزان دقیق آن هم به نوع ژل ژوویدرم بستگی دارد.

>> مزیت های تزریق ژل ژوویدرم

  1. ژل ژوویدرم، لب ها و گونه ها را برجسته می کند
  2. ژل ژوویدرم، تمامی چین و چروک ها و خطوط صورت را برطرف می کند
  3. تزریق ژل ژوویدرم در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود
  4. دوره ریکاوری بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم، بسیار کوتاه است
  5. ماندگاری طولانی مدتی دارد و درصد زیادی از بیماران، از نتایج آن کاملا راضی هستند

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل ژوویدرم

بعد از تزریق ژل ژوویدرم، شاهد کبودی و تورم خفیفی در سطح پوستتان هستید. سایر اثرات جانبی که بعد از تزریق ژل ژوویدرم ممکن است بوجود بیایند، عبارتند از:

  1. قرمزی
  2. التهاب پوستی
  3. ایجاد توده در زیر پوست
  4. درد خفیف
  5. خارش

تمامی این اثرات جانبی که نام بردیم، بعد از 2 الی 4 هفته خود بخود برطرف می شوند. اثرات جانبی جدی تر زمانی بوجود می آیند که ژل ژوویدرم اشتباهی در رگ خونی تزریق بشود. عوارض جدی تری که ممکن است بعد از تزریق ژل ژوویدرم بوجود بیاید، شامل ایجاد اسکارهای دائمی در سطح پوست، مشکلات بینایی، کوری و یا حتی سکته هم می شود؛ به خاطر همین است که باید در انتخاب متخصص دقت کنید.

>> تعداد جلسات لازم برای تزریق ژل ژوویدرم

معمولا بعد از گذشت 9 ماه، ژل ژوویدرم در آب حل می شود و در نهایت توسط بدن جذب می شود. همانطور که می دانید، ژل ژوویدرم به طور دائم چین و چروک های صورت را برطرف نمی کند و تاثیرات آن بر حجیم سازی لب و ها گونه ها هم دائمی نیست ولی بیمار می تواند با تزریق منظم ژل ژوویدرم در کلینیک پوست و مو که تحت نظر متخصص انجام می شود، ماندگاری این ژل را در بافت های صورت افزایش بدهد.  



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل خط خنده و قیمت تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو

>> تزریق ژل خط خنده

منظور از تزریق ژل خط خنده چیست ؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به تزریق ژل خط خنده اختصاص دارد با ما همراه باشید تا درباره مزایا، عوارض و سایر جزئیات مربوط به تزریق ژل خط خنده اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. جالب است بدانید حتی خنده هم باعث ایجاد خط هایی در صورت شما می شود. به مرور زمان، خط خنده های روی صورت شما عمیق تر هم می شوند.

خط خنده بیشتر در صورت افراد مسن و کسانی که صورت های لاغرتری دارند دیده می شود. بعضی از افراد با دیدن خط خنده روی صورتشان، احساس پیری می کنند و به فکر راه چاره ای برای از بین بردن این خط ها می کنند. تزریق ژل می تواند راهی موثر برای رفع هر گونه خط خنده از روی صورت باشد.

 

تزریق ژل خط خنده

 

>> علت ایجاد خط خنده و نحوه رفع آنها

خنده باعث شل شدن پوست می شود و چین و چروک و خط های دائمی را روی صورت ایجاد می کند. خنده باعث افتادگی بافت صورت هم می شود و خطی را روی صورت ایجاد می کند که حتی بعد از اتمام خندیدن هم همچنان روی صورت می ماند. افزایش سن هم باعث کاهش چربی و انعطاف پذیری پوست صورت می شود و حتی باعث عمیق تر شدن خط خنده هم می شود.

خوشبختانه، راهی برای کاهش چین و چروک و خطوط خنده وجود دارد؛ با تزریق فیلرهای پوستی می توان به راحتی خطوط خنده را برطرف نمود و صاحب پوستی کاملا صاف و یکدست شد. فیلرهای پوستی در عمق پوست تزریق می شوند و باعث جوانی و طراوت پوست بیمار هم می شوند. بعد از تزریق ژل، حجم ژل تزریق شده در زیر پوست افزایش می یابد و از داخل باعث افزایش حجم صورت می شود و در نتیجه خطوط خنده را کاملا صاف می کند تا اثری از آنها روی صورت باقی نماند.

 

تزریق ژل

>> نحوه تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو انجام می شود و حدودا 30 دقیقه طول می کشد. ابتدا متخصص از کرم بی حسی استفاده می کند؛ البته ممکن است خود ژل حاوی لیدوکائین ( ماده ای برای بی حسی موضعی ) باشد و نیازی به بی حسی مجدد نباشد.

سرنگ بسیار کوچکی که حاوی مقادیر مشخصی از ژل است، روی نقاط مشخصی از پوست بیمار ( اطراف خطوط خنده یا در امتداد آنها ) تزریق می شود. بعد از تزریق ژل، بیمار می تواند فورا کلینیک پوست و مو را ترک نماید. تزریق ژل خط خنده نیازی به پانسمان ندارد و بیمار می تواند به راحتی به کارهای روتین خود بپردازد.

>> انواع ژل خط خنده

انواع متفاوتی از ژل برای رفع خط خنده وجود دارد؛ انواع ژل خط خنده عبارت است از:

  1. ژل دائمی
  2. ژل تقریبا دائمی
  3. ژل موقت

پر کاربردترین ژل برای رفع خط خنده، ژل موقت است زیرا اثرات ناشی از تزریق این ژل، کاملا موقتی است و در صورت عدم رضایت بیمار، متخصص می تواند به راحتی آن را از زیر پوست بردارد.

>> مدت ماندگاری تزریق ژل خط خنده

اثرات ناشی از تزریق ژل موقت برای رفع خطوط خنده، معمولا 6 الی 12 ماه ماندگاری دارد. بدن بیمار به تدریج، ژل تزریق شده را جذب می کند و خطوط خنده دوباره روی صورت ظاهر می شوند. بسیاری از بیماران برای تزریق دوره ای ژل، برنامه ریزی می کنند تا ظاهر جوان و شاداب خود را برای همیشه حفظ کنند.

>> بهترین مارک برای تزریق ژل خط خنده

بهترین مارک ژل خط خنده برای هر بیماری متفاوت است. با این همه تنوعی که ژل خط خنده دارد، انتخاب بهترین مارک ژل کار سختی است. اکثر ژل های خط خنده، از اسید هیالورونیک ساخته شده اند و خصوصیات و کاربردهای شبیه به هم دارند.

شما می توانید از متخصص خود، در زمینه انتخاب ژل خط خنده راهنمایی های مفیدی بگیرید زیرا متخصص با توجه به سطحی و یا عمقی بودن خطوط خنده صورت شما، بهترین ژل خط خنده را به شما پیشنهاد می دهد.

>> اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده، متخصص ها توصیه های زیادی می کنند از جمله :

>>>  سعی کنید روی صورت نخوابید: کسانی که روی صورت خود می خوابند مخصوصا بعد از تزریق ژل خط خنده، فشار زیادی را به صورت خود وارد می کنند و در نتیجه چین و چروک و خطوط زیادی روی صورت ایجاد می شود. خوابیدن روی صورت می تواند باعث ایجاد خطوط خنده هم بشود. اگر عادت دارید که به پهلو بخوابید، سعی کنید صورتتان با بالش تماسی نداشته باشد.     

>>>  از ضد آفتاب استفاده کنید و سیگار نکشید: نور آفتاب و سیگار باعث کاهش کلاژن و انعطاف پذیری پوست صورت می شود. قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و کشیدن سیگار باعث می شود تا خطوط متعددی روی صورت ایجاد شود. هر روز به صورتتان ضد آفتاب بزنید و بخاطر بسپارید که سیگار تاثیر منفی روی جوانی و زیبایی صورتتان می گذارد.

>> عوارض تزریق ژل خط خنده

بعد از تزریق ژل خط خنده، ممکن است شاهد عوارض زیر باشید:

  1. قرمزی پوست
  2. تورم
  3. کبودی
  4. درد
  5. خارش
  6. حساسیت پوستی
  7. رنگ پریدگی پوست
  8. واکنش های آلرژیک در بدن
  9. عفونت
  10. ایجاد توده در زیر پوست

عوارضی مثل قرمزی و تورم پوست، در عرض 1 الی 2 روز برطرف می شوند و می توان با آرایش آن ها را پوشاند. عوارضی مثل کبودی، واکنش های آلرژیک و عفونت هم به ندرت برای بیمار بوجود می آید.

برای پیش گیری از ایجاد عوارض و اثرات جانبی ناشی از تزریق ژل خط خنده، تا چند روز از لمس و مالش صورتتان خودداری کنید زیرا وارد کردن هرگونه فشار و ضربه به نقاطی که ژل تزریق شده است، باعث پراکندگی ژل در زیر پوست می شود.

>> چه کسی کاندید مناسبی برای تزریق ژل خط خنده هستند؟

کاندیدهای تزریق ژل خط خنده، مردان و زنانی هستند که از وجود خطوط خنده روی صورت خود ناراحت هستند. اگر شما هم خطوط خنده عمیقی روی صورتتان دارید و از وجود آنها ناراحت و آزرده خاطر هستید، تزریق ژل خط خنده برای شما مناسب است.

بزرگسالانی که در شرایط خوب جسمانی به سر می برند، می توانند از تزریق ژل برای رفع خطوط خنده صورت خود استفاده کنند.

>> قیمت تزریق ژل خط خنده

هزینه تزریق ژل خط خنده بستگی به نوع ژل و میزان تجربه و مهارت متخصص دارد. معمولا هزینه تزریق ژل خط خنده بستگی به حجم ژل تزریق شده روی صورت بیمار دارد. هر چه خطوط خنده عمیق تر باشد، ژل بیشتری باید تزریق شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق ژل را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل خط خنده، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

>> کاشت مو بدون جراحی

آبا کاشت مو بدون جراحی امکان پذیر می باشد؟ مقاله امروز ” کلینیک پوست و مو رز” به کاشت مو بدون جراحی اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد جزئیات، مزایا و عوارض کاشت مو و ترمیم مو، اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

نقاط طاس یا موهای کم پشت می تواند باعث نگرانی شما در مورد ظاهرتان بشود. کاشت مو می تواند راهی مفید برای جایگزینی موهای از دست رفته تان باشد.

 

کاشت مو بدون جراحی

 

برای افرادی که نمی خواهند تحت عمل جراحی قرار بگیرند، راه های زیادی برای جایگزینی موها وجود دارد. متخصص می تواند در انتخاب روشی مناسب برای کاشت مو بدون جراحی، به شما کمک زیادی بکند. امروزه سیستم ترمیم موها پیشرفت زیادی کرده است و این موها روی سر، کاملا طبیعی بنظر می رسند.

>> علت های ریزش مو

ریزش مو بیشتر بخاطر طاسی آندروژنیک رخ می دهد. آمارها نشان می دهد که یک سوم از مردها و زنها بخاطر طاسی آندروژنتیک، حجم زیادی از موهایشان را از دست می دهند. طاسی آندروژنتیک در مردان باعث شروع طاسی از فرق سر می شود و در زنان باعث کم پشتی موهایشان می شود.

 

کاشت مو

 

طاسی آندروژنتیک باعث افزایش نقاط بدون مو در روی سر بیمار می شود و اگر مشکل ریزش موهای بیمار، بخاطر طاسی آندروژنیک باشد، تکنیک های ترمیم موی سر می تواند باعث رشد مجدد موها بشود و نقاط طاس سر را بخوبی بپوشاند.

>> ترمیم مو

متخصص پوست و مو، ابتدا برای درمان ریزش مو بیمار داروها و محلول های خاصی ( مثل ماینوکسیدیل و فیناستراید ) را تجویز می کند؛ اگر داروها روی رشد موهای بیمار تاثیری نداشته باشد، ” سیستم ترمیم مو ” می تواند گزینه ای مناسب برای بدست آوردن ظاهری طبیعی برای موها باشد؛ کلاه گیس می تواند نقاط طاس سر را بپوشاند و باعث پرپشتی موهای سر بشود.

مشاهده مطلب  جدیدترین روش کاشت مو و بررسی جدیدترین روش کاشت مو sut

بهترین موها برای کسانی که از مشکل طاسی رنج می برند، موهای ترمیمی طبیعی است که از نظر ساختار، رنگ، حجم و مدل شبیه موهای خود بیمار باشد. سیستم ترمیم، شامل موهایی با ساختارهای متفاوتی می شود که از مواد مختلفی ساخته می شوند.

این موها، روی پوست سر بیمار قرار می گیرد و معمولا از جنس پلی اورتان هستند. بهترین سیستم ترمیم مو از موهای واقعی استفاده می کند که کیفیت این موها بسیار بالاست.

بعد از اینکه این موها روی پوست سر قرار گرفتند، متخصص آنها را با بافت، میکرو بریدینگ، اکستنشن، گره و یا سایر روش ها به موهای خود بیمار فیکس می کند. برای اینکه موهای ترمیمی به خوبی روی پوست سر بچسبند، از چسب ضد آب استفاده می شود که برای سر عوارض خاصی را بدنبال ندارد.

البته آموزش های لازم در مورد گذاشتن و برداشتن موهای ترمیمی، توسط متخصص به بیمار داده می شود تا بیمار با خیال راحت از این موها استفاده کند و اعتماد به نفس او در طول زندگی هم بالا برود.

>> مزایای استفاده از سیستم ترمیم مو

  1. نتایج فوری
  2. بدون جراحی
  3. بدون درد
  4. بدون عوارض طولانی مدت و اثرات جانبی
  5. هزینه پایین
  6. راهکاری عالی برای ریزش موی موقت
  7. روشی مناسب برای افرادی که موهایی برای اهدا به نقاط طاس ندارند
  8. تنوع زیاد موهای ترمیمی

>> معایب ترمیم مو

معایب ترمیم مو عبارت است از :

  1. ممکن است بیماران احساس کنند که از یک کلاه گیس استفاده می کنند
  2. مدل موهای کاملا جدید می شود و تغییر زیادی می کند
  3. باید بطور مرتب از موهای ترمیمی نگه داری شود
  4. موهای ترمیمی نیاز به شستشوی زیادی دارند
  5. ترمیم مو، راه حلی برای درمان طاسی نیست
  6. نتایج ماندگار و طولانی مدتی را به دنبال ندارد
  7. بیمار باید بیشتر از یک جلسه به کلینیک پوست و مو مراجعه کند
  8. موهای ترمیمی فاقد فولیکول هستند و بنابراین نمی توانند رشد کنند
مشاهده مطلب  کاشت مو به روش fit و توضیحات لازم این روش از کاشت مو

>> ماندگاری ترمیم مو

قبل از اینکه بخواهید سیستم ترمیم رو را خریداری کنید، هزینه های دراز مدت آن را هم در نظر بگیرید. ترمیم مو حدودا ۶ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد و بعد از این مدت، ظاهر طبیعی خود را از دست می دهد و یا چسب آن خوب روی سر نمی چسبد و در نتیجه باید دوباره جایگزین بشود.

>> نحوه نگهداری از سیستم ترمیم مو

بیمار باید به موهای ترمیمی خود به خوبی رسیدگی کند؛ به بیماران توصیه می شود تا به طور مرتب، موها و همچنین پوست سر خود را با آب و شامپو بشویند.

>> تفاوت بین کاشت مو بدون جراحی با کاشت مو با جراحی

تفاوت های مشخصی بین کاشت مو بدون جراحی با کاشت مو با جراحی وجود دارد؛

کاشت مو با جراحی با هدف درمان ریزش مو انجام می شود ولی سیستم ترمیم مو بدون جراحی، با هدف پوشاندن ظاهری و موقت نقاط طاس روی سر بیمار انجام می شود.

کاشت مو با جراحی با درد، اسکار، سر درد و عوارض زیادی همراه است ولی سیستم ترمیم مو بدون جراحی است و هیچگونه درد و عوارضی را به دنبال ندارد. کاشت مو با جراحی، نتایج ماندگار و طولانی مدتی را برای بیمار به دنبال دارد ولی برای رسیدن به این نتایج، بیمار باید تا چند ماه صبر کند ولی سیستم ترمیم مو بدون جراحی نتایج کاملا فوری ای را برای بیمار به دنبال دارد ولی این نتایج کاملا موقت و کوتاه مدت است.

>> آیا استفاده از سیستم ترمیم مو محدودیتی دارد؟

خیر، سیستم ترمیم مو هیچ محدودیتی ندارد و همه افرادی که از طاسی ژنتیکی، بیماری هایی مثل سرطان و شیمی درمانی که باعث ریزش کل موها می شود و سایر مشکلات ریزش مو رنج می برند، می توانند از موهای ترمیمی که نتایج فوری و سریعی را برای آنها به دنبال دارد، به راحتی استفاده کنند.

مشاهده مطلب  کاشت مو به روش bht و هزینه کاشت مو به روش bht

این روش ویژه افرادی ست که هیچگونه فولیکول و یا مویی روی سر خود ندارند.

>> آیا بیمار می تواند سیستم ترمیم موی دلخواه خود را انتخاب کند؟

بله، یکی از مزیت های مفید سیستم ترمیم مو این است که بیمار می تواند رنگ، مدل، حجم، ساختار وطول موهای ترمیمی خود را به راحتی انتخاب کند.

>> در سیستم ترمیم مو ، جنس موهای مورد استفاده چیست؟

در سیستم ترمیم، جنس موها ممکن است طبیعی باشد و از موهای واقعی انسان درست شده باشد و یا اینکه مصنوعی باشد. البته موهای مصنوعی هم از نظر ساختار و ظاهر، شباهت زیادی به موهای واقعی و طبیعی دارند.

>> هزینه کاشت مو بدون جراحی

هزینه کاشت مو و ترمیم مو بدون جراجی در هر بیماری متفاوت است و به سیستم ترمیم موی انتخابی بیمار بستگی دارد.

 

امیدواریم مقاله جامع ” کاشت مو بدون جراحی ” برای شما کاربران گرانقدر مفید واقع گردیده باشد

 

 کلینیک تخصصی پوست و مو رز” دارای بهترین سیستم ترمیم مو برای موهای شما بیماران عزیز است.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک پوست و مو رز” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو، از قیمت کاشت مو بدون جراحی خاصی مطلع بشوید. جهت مشاوره با شماره۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: کاشت مو بدون جراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

>> تزریق ژل لب

مقاله امروز ” کلینیک پوست و مو رز به تزریق ژل لب اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد مزایا، عوارض و سایر مسائل مربوط به تزریق ژل لب، اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.تزریق ژل لبیکی از راه هایی ست که به لبهای شما حجم بیشتری می بخشد. امروزه برای حجیم سازی لبها از فیلری استفاده می شود که روی پوست و لبهای بیمار، قابل تزریق ژل باشد.

فیلرهای زیادی برای تزریق وجود دارند ولی معروفترین آنها از ماده ای شبیه به اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک، بطور طبیعی در بدن وجود دارد که به افزایش حجم لب شما کمک می کند. این فیلرها را در اصطلاح ” فیلرهای اسید هیالورونیک ” می نامند. در گذشته از ” کلاژن ” بعنوان فیلر استفده می شد که الان از آن کمتر در ساخت فیلرها استفاده می شود. فیلرهای اسید هیالورونیک بدون عوارض هستند و اثرات آنها در روی لبها ماندگارتر است.

تزریق ژل لب

>> نحوه تزریق ژل لب

تزریق ژل لب توسط متخصص تزریق ژل و در کلینیک پوست و مو انجام می شود و مدت زمان لازم برای تزریق ژل، بسیار کوتاه است و ظرف چند دقیقه، ژل روی لب ها تزریق می شود.

قبل از تزریق ژل لب، بی حسی موضعی تزریق می شود تا بیمار هیچ دردی را احساس نکند. نقاطی از لب که باید تزریق ژل انجام شود، توسط پزشک مشخص می شود و متخصص با کمک سوزن هایی کوچک به آرامی در روی لبها ژل را تزریق می کند.

مشاهده مطلب  تزریق ژل خط خنده و قیمت تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو

بعد از تزریق ژل، برای کاهش درد و کبودی لبها مقداری یخ به بیمار داده می شود ولی نباید به نقاط تزریق شده، هیچگونه فشاری وارد شود. بیمار نباید از وسایل آرایشی برای لبها استفاده کند.نتایج حاصل از تزریق ژل لب، بلافاصله پس از اتمام تزریق ژل قابل مشاهده است و بعد بهبودی کامل بیمار، لبها به حالت طبیعی و پر حجم خود باز می گردد.

تزریق ژل

>> اثرات تزریق ژل لب

تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک در لبها، اثراتی را به دنبال دارد که می تواند باعث زیبایی بیشتر لبهای شما بشود؛ اثرات تزریق ژل لب عبارت است از:

  1.  تغییر شکل لبها
  2.  تغییر ساختار لبها
  3.  افزایش حجم لبها

این اثرات بعد از تزریق ژل تقریبا تا ۶ ماه ماندگاری دارند و بعد از گذشت این مدت، باید اسید هیالورونیک بیشتری روی لبها تزریق بشود تا حجم لبها همچنان ثابت بماند. البته فیلرهای اسید هیالورونیک بسیار متنوع هستند و برندهای متفاوتی این فیلرها را می سازند.

در هنگام تزریق ژل، توجه داشته باشید که فیلر لبهای شما از اسید هیالورونیک تشکیل شده باشد؛ متخصص هم در این زمینه به شما راهنمایی های زیادی خواهد کرد. در ترکیبات بیشتر فیلرها، از ماده ای به نام لیدوکائین هم استفاده می شود که باعث بی حسی موضعی بیمار در حین تزریق ژل می شود و در نتیجه به بیمار کمک می کند تا درد کمتری را احساس نماید.

>> فواید و مزایای تزریق ژل لب

به محض اینکه فیلرهای اسید هیالورونیک روی لبهای بیمار تزریق شود، ژلی که در این فیلر وجود دارد از بافتهای لب محافظت می کند و باعث تغییر شکل لبها هم می شود. فواید استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک عبارت است از:

  1. کنترل حجم لب ها : مقدار فیلری که روی لبها تزریق می شود، کاملا قابل کنترل است. متخصص با توجه به خصوصیات ظاهری بیمار، میزان مشخصی از ژل را روی لبهای بیمار تزریق می کند.
  2. تزریق آرام فیلر: تزریق ژل لب به آرامی و در طول جلسات متفاوتی انجام می شود تا بیمار به نتایج دلخواه خود برسد. 
  3. هر گونه توده و برآمدگی بیش از حد روی لبها را می توان به آسانی برطرف کرد : ممکن است در اثر حرکت لبها، برآمدگی و توده های خاصی روی لبها ایجاد شود که با سایر قسمت های لب هماهنگ نباشد؛ در اینصورت جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا متخصص می تواند این مشکلات را به آسانی برطرف نماید.
  4. کبودی کمتر لبها : تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک در مقایسه با سایر فیلرها، کبودی و تورم کمتری را برای بیمار به دنبال دارد.
  5. نتایج ماندگار: تزریق ژل لب، نتایج بلند مدتی را برای بیمار بدنبال دارد ولی اثرات آن دائمی نیست.
  6. احتمال بروز واکنش آلرژیک در بدن بیمار بسیار کم است : ساختار فیلرهای اسید هیالورونیک مشابه ترکیباتی ست که در بدن یافت می شود و در نتیجه احتمال بروز واکنش آلرژیک بسیار کم است. اگر نسبت به لیدوکائین موجود در این فیلرها حساسیت دارید، قبل از تزریق ژل لب به متخصص خود اطلاع بدهید.
مشاهده مطلب  تزریق ژل خط خنده و قیمت تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو

>> عوارض تزریق ژل لب

اثرات جانبی فیلرهای اسید هیالورونیک موقت هستند و بعد از چند روز بطور کامل برطرف می شوند. عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل لب عبارت است از:

  1. خونریزی خفیف از لبها
  2. کبودی و تورم
  3. قرمزی و التهاب لبها
  4. تبخال در اطراف لبها
  5. عوارض و اثرات جانبی جدی تر شامل موارد زیر است:
  6. کبودی و تورم شدید که ۷ الی ۱۰ روز ادامه می یابد
  7. عدم تقارن لبها (بخش هایی از لب حجیم تر از قسمت های دیگر آن است)
  8. یجاد توده و برجستگی های نامنظم در لبها که فرم طبیعی لبها را از بین می برد
  9. عفونت
  10. تزریق ژل به رگ های خونی باعث از بین رفتن بافت های لب می شود
  11. زخم، اسکار یا خشکی لبها
  12. واکنش آلرژیک لبها باعث قرمزی، تورم و یا خارش اطراف لبها می شود

اگر بعد از تزریق ژل، لبهایتان تورم شدیدی داشت، حتما با متخصص تماس بگیرید.

>> آیا کاندید مناسبی برای تزریق ژل لب هستید ؟

کاندید مناسب برای تزریق ژل کسی است که توقعات واقع بینانه ای از نتایج تزریق ژل لب داشته باشد و برای خوشحالی دیگران و یا شبیه شدن به یک فرد دیگر، اقدام به تزریق ژل نکند. قبل از اینکه بخواهید در مورد تزریق ژل لب اقدامی بکنید، باید از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار داشته باشید و سیگار هم نکشید.

اگر مبتلا به بیماری های زیر هستید، کاندید خوبی برای تزریق ژل لب نخواهید بود :

  1. عفونت هایی مانند تبخال و برفک
  2. دیابت
  3. لوپوس
  4. مشکلات انعقاد خون

اگر تاکنون تبخالی در اطراف لبهایتان داشته اید، اگر داروی خاصی مصرف می کنید و رژیم غذایی خاصی دارید، حتما به پزشک پوست و مو خود اطلاع بدهید.

مشاهده مطلب  تزریق ژل خط خنده و قیمت تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو

>> هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل، نقاطی که ژل تزریق می شود و میزان تجربه و مهارت متخصص دارد. معمولا هزینه تزریق ژل به تعداد سرنگ هایی بستگی دارد که با آن ژل تزریق می شود. بیشتر بیماران برای تزریق ژل لب به ۱ الی ۲ سرنگ نیاز خواهند داشت.

>> عکس تزریق ژل لب

شما کاربران گرانقدر می توانید از طریق این لینک به نمونه عکس تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز دسترسی پیدا نمایید.

>> فیلم تزریق ژل لب

همچنین از طریق این لینک قادر به مشاهده نمونه فیلم تزریق ژل لب خواهید بود.

” کلینیک تخصصی پوست و مو رز با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق ژل را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل، با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق ژل و تزریق ژل لب و هزینه تزریق ژل

>> تزریق ژل :

تزریق ژل چیست؟ آیا تا حالا برای تزریق ژل روی لبهایتان وسوسه شده اید؟ یا اینکه برای خلاصی از شر چین و چروک های روی صورتتان به تزریق ژل فکر کرده اید؟ ژل ماده ای ست که در آن اسیدهیالورونیک وجود دارد؛ اسیدهیالورونیک هم ماده ای ست که در پوست ما بصورت طبیعی وجود دارد و باعث آبرسانی به پوست و در نتیجه پرتر شدن آن می شود.

در ترکیب ژل از این ماده استفاده شده است تا با پوست بیشتر هماهنگ شود و نتایج طبیعی تری را برای بیمار به ارمغان بیاورد. ژل ها بسیار متنوع هستند و در کل دو نوع ژل داریم، موقت و دائمی. تزریق موقت در بیماران شایع تر است. با ما همراه باشید تا در مورد تزریق اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.    

 

تزریق ژل

 

>> کاربرد تزریق ژل :

از ژل برای زیبایی پوست صورت و بدن استفاده می شود مثلا برای از بین بردن چین و چروک روی صورت (مخصوصا اطراف چشم ها، دهان، گونه ها و پیشانی) ، محو خطوط اخم و لبخند، پرتر کردن لبها و بزرگ کردن سینه ها. با وجود اینکه ژل کاربردهای زیادی دارد ولی طبق آمار، از آن بیشتر برای حجیم کردن لب ها استفاده می شود.    

 

تزریق ژل

 

 

>> نکاتی برای انتخاب نوع ژل در تزریق ژل :

برای انتخاب نوع ژل باید با پزشکتان مشورت کنید. پزشک متخصص با توجه به نقاطی که می خواهید ژل تزریق کنید، برای شما مارک خاصی از ژل را انتخاب می کند. همانطور که می دانید، مارک های مختلفی از ژل وجود دارد که هر کدام تاثیر بهتری در نقطه ای خاص از بدن می گذارند؛ همیشه به پزشکتان اعتماد کنید چون برای شما ژلی را انتخاب می کند که بهترین نتایج را برای شما خواهد داشت.

>> نکاتی برای قبل از تزریق ژل :

تا یک هفته قبل از تزریق، بیمار باید از مصرف هر گونه آسپیرین، بروفن و ژلوفن خودداری کند، چون این داروها باعث خونریزی زیادی در محل تزریق شده می شوند. 

>> روش تزریق ژل :

ابتدا پزشک متخصص ، نقاط تزریق را با محلول ضدعفونی می کند و بعد از بیهوشی موضعی برای آن نقطه (مخصوصا لب ها) استفاده می کند؛ البته اکثر ژل ها در ترکیبات خودشان، حاوی مقدار خیلی کمی از مواد بیهوشی هستند. در مرحله ی بعد، پزشک با استفاده از سرنگ های مخصوصی، ژل را به زیر پوست و عمق آن تزریق می کند. تزریق معمولا بین 10 الی 20 دقیقه طول می کشد.

>> نحوه اثر ژل و مدت ماندگاری آن :

بیمار بلافاصله پس از تزریق بخوبی آن را در زیر پوستش احساس می کند. معمولا بیمار می تواند تا دو هفته بعد از تزریق ، شکل نهایی آن را ببیند. ماندگاری تزریق ژل بستگی به نوع ژل، نقطه ای که ژل تزریق شده است و همچنین به بدن بیمار بستگی دارد. در واقع هر چه ژل غلیظ تر و عمیق تر باشد، ماندگاری بیشتری هم دارد. ماندگاری تزریق ژل معمولا بین 6 الی 12 ماه است و همچنین در هر فرد مدت ماندگاری متفاوت است. در واقع با گذشت زمان، حجم ژل تزریق شده کاهش می یابد چون جذب بدن می شود. بیمار می تواند با بازگشت چین و چروک ها، دوباره به پزشک مراجعه کند تا تزریق مجدد را انجام بدهد.

>> مراقبت بعد از تزریق ژل

1- قبل از تزریق ژل، اگر سابقه بیماری خاصی مثل فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی دارید و یا اگر در گذشته ژل تزریق کرده اید، حتما به متخصص اطلاع بدهید. 2- اگر مستعد تبخال هستید، قبل از تزریق ژل به پزشک اطلاع بدید تا داروی پیشگیری از تبخال را برای شما تجویز کند.  3- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از مصرف داروهایی مثل آسپرین، ژلوفن و غیره خودداری کنید زیرا احتمال خونریزی و کبودی را در صورت افزایش می دهند. 4- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از مصرف مواد غذایی مثل روغن ماهی، سیر، زنجبیل و دمنوش های گیاهی خودداری کنید. 5- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید و مصرف الکل و سایر نوشیدنی ها هم ممنوع است. 6- از کرم های موضعی مثل رتینول، اسید گلیکولیک و غیره استفاده نکنید.   7- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از اپیلاسیون و پاک سازی موهای صورت خود خودداری کنید. 8- بیمار باید قبل از تزریق ژل، آرایش خود را پاک کند و صورت خود را با آب و صابون بشوید.

>> مراقبت قبل از تزریق ژل

1- عوارضی مثل قرمزی، تورم و غیره در نقاط تزریق شده کاملا طبیعی ست و بیمار نباید در مورد این مسائل استرس داشته باشد. 2- استفاده از کمپرس سرد بمنظور کاهش تورم صورت بسیار مفید است. 3- از فعالیت ها و ورزش های سنگین فیزیکی خودداری کنید. 4- در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. 5- سعی کنید تا یک هفته از سونا و استخر استفاده نکنید. 6- بیمار نباید بعد از تزریق ژل، آرایش کند. معمولا استفاده از مواد آرایشی، 24 ساعت بعد از تزریق ژل توصیه می شود.  7- تا یک هفته بعد از تزریق ژل، نباید از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین و ایبوپروفن استفاده کنید.   8- تا یک هفته بعد از تزریق ژل، از مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی خودداری کنید. 9- برای کاهش کبودی می توانید با مشورت با پزشکتان از کرم ها و پمادهای موضعی استفاده کنید. معمولا استفاده از کرم آرنیکا بعد از تزریق ژل، بسیار مفید است. 10- از وارد کردن هرگونه ضربه، فشار و حتی خارش نقاطی که ژل تزریق شده است، خودداری کنید. 11-  بهتر است بیمار از غذاهای سفتی که جویدن آنها ماهیچه های صورت و لبها را زیاد درگیر می کند، استفاده نکند. 12- استفاده از آناناس و قرص ویتامین C می تواند به کاهش کبودی صورت و افزایش روند بهبود بیمار کمک زیادی بکند.  

>> بعد از تزریق ژل چه نکاتی را باید رعایت کرد :

>> شست و شوی صورت بعد از تزریق ژل

برای فهمیدن زمان مناسب برای شسشتشو صورتتان بعد از تزریق ژل، بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید. شاید بیمار باید تا یک روز صبر کند ولی در اکثر موارد می توان 4 ساعت بعد از تزریق صورت را شست. شست و شوی صورت باید به آرامی و بدون هیچگونه فشار و ضربه ای باشد تا ژل های تزریق شده زیر پوست جا به جا نشوند.

>> چه کسانی کاندید خوبی برای تزریق ژل هستند؟

کسی که توقعات واقع بینانه و به جایی از نتایج تزریق ژل داشته باشد و همچنین کسی که چین و چروک های سطحی و کم عمقی روی پوستش داشته باشد، کاندید خوبی برای تزریق ژل است. کاندید خوب به دنبال تغییر کامل قیافه و ظاهرش نیست بلکه قصد بهبود و بهتر شدن ظاهرش را دارد. کاندید خوب فردی ست که از سلامت کامل جسمانی هم برخوردار باشد.

>> سوالات بیماران در مورد تزریق ژل :

>> ماندگاری تزریق ژل ؟

ژل ها از مواد مختلفی ساخته می شوند مثل کلاژن، هیالورونیک اسید و هیدروکسی اپتاید. میزان ماندگاری در هر یک از این ژل ها متفاوت است؛ ژل های کلاژنی بین 2 تا 4 ماه، ژل های هیالورونیک اسید بین 6 تا 9 ماه و ژل های هیدروکسی اپتاید بین 9 تا 18 ماه ماندگاری دارند. چرا در بعضی از موارد، در نقاطی که ژل تزریق شده است، احساس گلوله گلوله یا سفتی در زیر پوست احساس می شود؟ آیا این عارضه طبیعی ست؟ در بعضی از بیماران، بعد از تزریق ژل ممکن است در زیر پوست نقاطی سفت و گود احساس شود که طبیعی ست؛ بیمار می تواند چند روز بعد از تزریق، با ماساژ صورت خود این توده ها را از بین ببرد. معمولا وجود چنین عارضه ای تا دو هفته بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی ست ولی اگر بعد از گذشت دو هفته، این عارضه برطرف نشود، بیمار باید به پزشک خود مراجعه کند.

>> آیا استفاده از کرم ضد افتاب بعد از تزریق ژل مفید است؟

بله، استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست لازم است زیرا درصد زیادی از آسیب های پوستی بخاطر نور آفتاب است. البته هر 4 ساعت، باید کرم ضد آفتاب را روی پوست تجدید کرد.

>> در جلسه اول، بهتر است چه میزانی از ژل تزریق بشود؟

بعضی از بیماران تمایل دارند که در جلسه اول حجم زیادی از ژل را در صورت خود تزریق کنند. تجربه نشان داده است که هر چه میزان کمتری از ژل روی صورت بیمار تزریق شود، می توان شاهد نتایج طبیعی تر و بهتری بود و در صورت تمایل به بیمار حجم بیشتر، می توان در جلسات بعدی تزریق ژل، حجم ژل را افزایش داد.

>> چرا باید هر چند ماه، ژل را تزریق کرد؟

به مرور زمان، ژل های تزریق شده در زیر پوست جذب می شوند و بیمار باید تزریق ژل را تکرار کند تا به نتایج ماندگاری از تزریق برسد. تعداد دفعات لازم برای تزریق ژل بستگی به توقعات بیمار دارد.

>> چه کسانی نمی توانند به لبهایشان ژل تزریق کنند؟

کسانی که دارای تب خال و زخم روی لبهایشان باشند و کسانی که به بیماری های خاص مبتلا باشند، نمی توانند از فیلر ژل برای حجیم تر کردن لبهایشان استفاده کنند.

>> چه محصولاتی می توانند باعث بهبود نتایج حاصل از تزریق ژل شوند ؟

معمولا محصولات حاوی ویتامین C باعث تقویت پوست و بافت های پوستی می شوند و به پوست حالتی سفت و انعطاف پذیر می دهند. در مورد انتخاب محصولات می توانید با پزشک هم مشورت کنید.

>> استفاده از چه نوع ژلی برای تزریق ژل بهتر است ؟

پزشک با توجه به نوع نیاز شما، ژلی را انتخاب می کند که بهترین نتیجه را برای شما به دنبال داشته باشد. در کل، ژل هایی که دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) باشند، کیفیت بسیار بالایی دارند و عارضه خطرناکی را هم برای بیمار به دنبال نخواهند داشت.

>> کاربردهای تزریق ژل هیالورونیک اسید را نام ببرید ؟

  1. تزریق ژل گونه
  2. تزریق ژل خط خنده
  3. تزریق ژل لب
  4. تزریق ژل چانه
  5. تزریق ژل صورت

از ژل هیالورونیک اسید، استفاده های زیادی می شود؛ مثلا برای رفع گودی زیر چشم، رفع انواع آکنه و اسکارهای پوستی، رفع چین و چروک های پیشانی، رفع چین های گوشه چشم، رفع خط خنده، حجیم تر کردن لبها و غیره.

>> در مورد ژل های کلاژن ساز توضیح بدهید؟

کلاژن، نقش مهمی در انعطاف پذیری پوست دارد؛ با افزایش سن، تولید طبیعی کلاژن متوقف می شود و بدن دیگر قادر به تولید آن نیست. از جمله نتایجی که توقف تولید کلاژن می تواند به دنبال داشته باشد، افتادگی پوست است. خوشبختانه بعضی از ژل ها قادر به ساخت کلاژن هستند و می توانند سفتی و حالت ارتجاعی پوست را بهبود ببخشند. معمولا ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند، قادر به ساخت کلاژن هستند. این ژل ها، تاثیرات قابل توجهی در جوان سازی پوست صورت دارند. البته ژل های کلاژن ساز از نظر ماندگاری با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.

>> چه کسانی نمی توانند ژل تزریق کنند؟

خانم هایی که باردار یا شیرده هستند، افرادی که سابقه هر گونه آلرژی یا حساسیت را دارند، کسانی که از داروهای مختلفی استفاده می کنند، افرادی که سابقه سکته مغزی دارند و کسانی که به بیماری هایی مثل دیابت، اختلالات انعقاد خون و لوپوس مبتلا هستند، نمی توانند از ژل بعنوان فیلر صورت خود استفاده کنند.

>> تا چند هفته بعد از تزریق ژل می توان برای معاینه و یا تزریق مجدد به پزشک مراجعه کرد؟

بیمار می تواند بعد از دو هفته، برای معاینه و بررسی نتایج حاصل از تزریق ژل به پزشک مراجعه کند. زمان تزریق مجدد ژل بستگی به وضعیت بیمار و نتایج پس از تزریق ژل دارد. در صورتیکه بیمار در شرایط خوبی باشد و نیاز به تزریق ژل دوباره داشته باشد، می تواند دو الی سه هفته بعد از اولین جلسه، دوباره اقدام به تزریق ژل بکند.

>> عوارض تزریق ژل :

عوارض تزریق ژل موقتی می باشد. عوارض تزریق می تواند شامل کبودی، ورم ملایم درد، و قرمزی باشد. البته در موارد بسیار کمی هم عارضه تبخال در بیمار مشاهده شده است که با مراجعه به پزشک می توان براحتی و بدون ایجاد اسکار، آن را برطرف نمود. تزریق درست ژل به مهارت پزشکتان بستگی دارد پس در انتخاب دکتر دقت کنید.

>> موارد منع تزریق ژل :

کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند، در گذشته از انواع ژل ها یا فیلرهای دائمی استفاده کرده اند، سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بیماری های عفونی، قلبی، عروقی، دیابت و غیره دارند، حتما باید قبل از تزریق، در مورد وضعیت خودشان اطلاعات دقیق و کافی را در اختیار پزشکشان قرار بدهند.

>> فیلم تزریق ژل لب :

شما عزیزان میتوانید از طریق این لینک تمامی فیلم های تزریق ژل به لب ، تزریق ژل به صورت ، تزریق ژل خط خنده و تزریق ژل به چانه رو مشاهده نمایید.

 >> هزینه تزریق ژل :

ابتدا لازم است این نکته را به ذهنتان بسپارید که برای تزریق حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و تزریق توسط سایر افراد، خطرات جدی و جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. قیمت تزریق ژل بستگی به نوع ژل و نقاط تزریق شده دارد. "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق ژل را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در کلینیک پوست و مو رز هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.  



:: موضوعات مرتبط: تزریق ژل , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , تزریق ژل لب , هزینه تزریق ژل , عوارض تزریق ژل , تزریق ژل گونه , تزریق ژل خط خنده , تزریق ژل به چانه , کلینیک پوست و مو , فیلم تزریق ژل لب , تزریق ژل به صورت , ماندگاری تزریق ژل , مراقبت بعد از تزریق ژل ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد